Page 2 of 3

Posted: Fri Dec 18, 2009 11:49 am
by MiKo
Ked sa vedla teba na semafore postavi nafukany frajer na vyblyskanej kaare, nedas ho dole?

Neverim ze si to nikdy neurobil..

Posted: Fri Dec 18, 2009 5:37 pm
by Mario Horak
:D Nie my starší to už máme za sebou. :D
Naposledy, čo som kurtizáne šliapol poriadne po krku sa takto vedľa postavil frajer z MV s Audi V8. Je pravda, že dal on mňa o pol dĺžky dole, ale aj tak to bol dobrý výkon.

Posted: Fri Dec 18, 2009 7:54 pm
by Jan Kalina
S 5kou GTT jsem do toho byl ochotnej jít skoro pokaždý :oops: Ale teď už se bojím. Asi spíš o auto, než o sebe, s pětadvácou se všude nevejdu a mnohem hůř se odhadujou konce toho auta. V 5ce takovej problém nebyl - v podstatě skoro kam jsem došáhl, byl konec auta, to bylo o poznání jednodušší :D

Posted: Fri Dec 18, 2009 10:21 pm
by Anarki
:twisted: Neprovokuj Honza :lol:
To ako keby som povedal, že R25 je prerastená R5 :P

Mario: Chce to nastavovací regulátor tlaku paliva tzv PBV ventil a malý zásah do RJ aby si takej kraksni od Aushitu ukázal pol dĺžky nabudúce ty. :wink: Vzhľadom k tvojej zručnosti a možnostiam by som pouvažoval aj o výrobe štvorklapky. :idea:

oreille22: Máš pravdu :wink: preto nerobíme racing len šprinty :lol:

Posted: Fri Dec 18, 2009 10:38 pm
by Mario Horak
Anarki:
Od nastavovacieho regulátoru tlaku paliva som si dosť sľuboval, ale keď bol nový a tlak vyšpičkovaný (v Bánove), tak si ma dal dole Ty. :D

Posted: Sat Dec 19, 2009 1:07 am
by Anarki
Joj, ale ja nemám Aushit :lol: Motor je po G.O. a jeho nastavenie bolo vždy robené za jediným účelom - max. výkon. A navyše som mal vtedy žobrácky nárazník z plastu takže som mal výhodu menšej váhy :lol:
Keby si strčil do GTE motora toľko prachov čo ja do svojho GTT tak by som ti v Bánove nestihol prečítať zadnú ŠPZ. :oops:

Posted: Mon Dec 21, 2009 11:25 am
by Mario Horak
Do F3N je škoda strkať peniaze aj robotu. Je to shit (mám na mysli hlavu, nie spodok), z ktorého už vo fabrike vyžmýkali asi maximum čo sa dá. Možno niečo by šlo úpravou riadiacej jednotky, ale upravovať Renix... asi je to zajedno či pajkovačkou, alebo karboškou. :D
Jediná zmysluplná úprava je prerobiť ho na F7P (16V). To už je hoodne rumu do kávy. :D Taký motor už má potenciál.

Posted: Mon Dec 21, 2009 2:21 pm
by Majmajko
Mario Horak wrote:ale upravovať Renix... asi je to zajedno či pajkovačkou, alebo karboškou.
:lol: :lol: :lol:

Posted: Mon Dec 21, 2009 3:47 pm
by MiKo
F3N je siroky pojem..

Myslis GTE?

Ja si totiz myslim ze na tu dobu to bol slusny vykon z daneho objemu..

A bol to stale aj pomerne usporny motor..

toto

Posted: Mon Dec 21, 2009 3:56 pm
by matus
MiKo wrote:F3N je siroky pojem..
No az taky siroky pojem to nieje. Je to mono alebo multivstrek, bodka.

Re: toto

Posted: Mon Dec 21, 2009 5:57 pm
by Jan Kalina
matus wrote:
MiKo wrote:F3N je siroky pojem..
No az taky siroky pojem to nieje. Je to mono alebo multivstrek, bodka.
No a ještě známe F1N s 1-komorovým karburátorem v Trafiku, F2N s 2-komorovým karburátorem Weber a Solex ve slabé i silné verzi v ledasčem, no a nesmíme zapomínat ani na B18 v různých provedeních včetně přeplňované B18FT ve Volvech :wink: Ale až na vačky a "asi pár drobností" v B18FT to je stále jedno a to samý :)

Posted: Mon Dec 21, 2009 10:28 pm
by Anarki
Mario: A ty si vari myslíš, že motor z GTT je na tom lepšie :shock:

Motor koncepčne z roku 196x, chladenie piestov bohatou zmesou.

Sériová Hlava - mierne upravený šit zo slabého atmosferického motora - keď trocha zbrúsiš alebo raz prehreješ môžeš z nej robiť akurat tak lyžice a vidličky.

Blok - celkom seríozny základ, škoda že k základu má ďaleko.

Sériová Kľuka - taká istá ako v atmosfére, nič extra čo sa týka väčšieho zvyšovania výkonu.

Ešte vždy si myslíš, že F3N je šit. :D

Posted: Tue Dec 22, 2009 12:05 am
by MiKo
Viem o styroch striekackovych vykonovych variantach 54/64/66/69kW, viem ze boli aj karburatorove.

Stale si ale myslim ze na dobu vzniku to boli fajn motory.

A na take male auto ako 5ka uplne postacujuce.

Skor bol slaby podvozok..

Posted: Tue Dec 22, 2009 2:42 am
by Jan Kalina
54-55/66/69-71kW - stříkačky, těch 64kW je silnej karbec Solex v 5ce, a myslím i jinde. A těch karburátorových variant je mnohem víc :)

Posted: Tue Dec 22, 2009 10:08 am
by Mario Horak
Anarki: Ano myslím že C-čkový motor je lepší na amatérske úpravy. Bohužiaľ je to OHV, čo je jeho celkovou koncepčnou vadou. Motor začínal na nejakých 25 k a čo sa z neho dokázalo vyžmýkať. Treba to vidieť samozrejme aj v historických súvislostiach. V každom prípade poskytuje mnoho možností na serióznu úpravu a bude výsledok aj cítiť.

F2N, F3N ... má osi ventilov rovnobežné s osou valca, čo znamená, že prúdenie zmesi sa v hlave musí zalomiť o 90 stupňov. Tento nedostatok sa nedá žiadnou úpravou odstrániť (jedine spomínaná prerábka na 16V).
Necelých 100k z 1.7 objemu neni nič oslnivé. To už motor dostal 4bodový vstrek, dobré sanie a priam úžasný výfukový zvod. Ešte je tam cesta natlačiť viacej turbom, ako to urobili vo Volve, ale to je absolútny koniec.

Na druhej strane si trúfam pochváliť Rénixa, pretože ten motor ide bez zaváhania v každom počasí resp. v každom režime. Samozrejme, že nie je zlý, svoj účel plní veľmi dobre.
:D A vlastne som nemusel F3N ohovoriť vôbec, len stačilo zareagovať takto:
Keby si strčil do GTE motora toľko prachov čo ja do svojho GTT tak by som ti v Bánove nestihol prečítať zadnú ŠPZ.
GTE motor nemá na to aby porazil Tvoj GTT motor, respektíve stačí doň vraziť výrazne menej prachov, len to už nebude GTE. :D