Page 3 of 3

Posted: Mon Mar 29, 2010 2:38 pm
by Majmajko

toto

Posted: Mon Mar 29, 2010 3:28 pm
by matus
Nie, Anarki zhana "Kurbelwelle" ;)

Posted: Mon Mar 29, 2010 3:38 pm
by Majmajko
no možno ani nevie a potrebuje aj "Nockenwelle" :wink:

Posted: Mon Mar 29, 2010 6:11 pm
by erikson
Majmajko má pravdu,bude toho potrebovat viac ako si myslí

Posted: Mon Mar 29, 2010 8:10 pm
by Anarki
Ja si nechám poradiť od skúsenejšieho :wink: A nikde som netvrdil, že stačí kovaná kľuka, Alpine hlava a mám hotovo :idea: Mám zhruba nejakú predstavu o Bulletproof Cléon engine aj keď nemusí byť z môjho pohľadu kompletná. :idea:

Moja predstava: Alpine hlava (s kompletným príslušenstvom viz prvá strana), tvrdšie ventilové pružiny, ostrejšia vačka, nastaviteľné kolečko rozvodov, kovaná kľuka, kované ojnice, kované piesty, silnejšie vložky, kovové tesnenie pod hlavou, repas olejového čerpadla + nastavenie vyššieho tlaku, keramická spojka, zosilnené časti prevodovky -skupina A, samozrejme posilnenie tuhosti karosérie, lepšie brzdy, silnejšie čerpadlo, nastaviteľný regulátor tlaku paliva + ostatné kozmetické úpravy...


Inak vám možno vytriem kocúra a nahodím celý komplet R5 Alpine Turbo motor, akurát prerobím karburátor na systém filter-turbo-karbec-motor a budem mať aj tak solídnejší materiál na zvyšovanie výkonu než samotný C1J-Turbo z R5GTT. :D

Posted: Tue Mar 30, 2010 6:22 pm
by erikson
nápad určite dobrý,ale bud stým opatrný,môže ta prekvapit niekolko maličkostí

Posted: Tue Mar 30, 2010 8:23 pm
by Anarki
Ak máš na mysli niečo konkrétne tak ma prosím varuj :wink:
Jediné čo by ma u Alpine motora mohlo prekvapiť je slabý tlak oleja keďže tam v sérii nebol moc veľký plniaci tlak. Úchyty a podobné srandy samozrejme sedieť nemusia, som si vedomí toho, že jeden motor je uložený priečne druhý pozdĺžne. :wink:

Posted: Tue Mar 30, 2010 9:50 pm
by Majmajko
jeden určite nie :wink: