Project R5 GTX-E

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Feb 25, 2010 9:01 am

pozor na sprejerov vsak ti ho domalovali :D :D :D
Po troske ti to ide :wink:

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Thu Feb 25, 2010 7:48 pm

Ozaj pomaly ale nemam sa zatial kam ponahlat, musim vyriesit baterku, STK, EK...

Ta maska bol len pokus a urcite to este zmenim (mimo auta sa mi to pacilo viac, mozno to robi aj gtx naraznik)..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sun Feb 28, 2010 9:47 pm

Prosim o radu:

Kde sa na GTE motore da najst cidlo teploty chladiacej kvapaliny, resp. preco moze neukazovat teplotu vody?

Co moze sposobovat ze pri nastartovanom motore ukazuje 3 litre oleja a po rozsvieteni svetiel stupne na 4 litre?
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon Mar 01, 2010 11:28 am

MIKO: ten budik oleja ma pri zapnutom zapalovani ukazovat hladinu oleja, po nastartovani tlak oleja. Takze preto.. ;)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Mon Mar 01, 2010 8:52 pm

:arrow: Matus:

To uz viem od Anarkiho ale otazka bola preco stupne tlak ked zapnem svetla..

A tiez preco mi moze neukazovat teplotu vody, zalepeny termostat to nemoze byt, ze?
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Mar 02, 2010 12:20 pm

Dovod je pomerne jednoduchy. Niekde je zly kontakt v elektrike. Cidla su odporove a funguju na rozdiele potencialu/napatia. Defakto porovnava napatie ktore pride z cidla zo stalym palubnym napatim. T.j. ked pri zapnuti svetiel poklesne na jednej strane napatie tak sa to odzrkadli na tom co budik ukazuje. V Renaultoch je vseobecne velmi na ch.ja riesena elektrika. Takze ked su svetla napajane z jedneho trapneho kabla, ktory vedie pod palubovku a s ktoreho je napajane vsetko ostatne v kabine, tak pri ich zapnuti poklesne vplyvom prechodovych odporov napatie.
Casom sa povrch vsetkych kontaktov elektricky opotrebovava a s toho isteho dovodu potom blika cela palubovka, ked vyhodis napriklad blinker.
Keby to spravili tak, ze by pri svetlach bolo relatko napajane priamo z baterky a packou by si ovladal len to relatko, tak to bude fungovat OK. Ale to by bolo prilis drahe..

Skus si napriklad natiahnut samostatne kable od baterky a cidla priamo k tomu budiku a uvidis ze zapinanie svetiel nebude mat taky vplyv. Samozrejme za predpokladu ze nemas vymlatenu baterku a pri svetlach klesa napatie na 10V ;)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Tue Mar 02, 2010 12:59 pm

Ten stav je taky ze ta GTE pristrojovka je tak skonstruovana ze ked zapnes svetla tak sa ten tlak oleja zvysi ale tahat kvoli tomu nove kable sa neoplati proste to treba brat ako fakt aj tak treba svietit celorocne takze sa oplati skorej dat relatka na trvale svietenie a tym padom sa vyriesi problem.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Tue Mar 02, 2010 8:27 pm

Palubovka s tým nemá nič, ťahať nové káble nemá zmysel dokiaľ nie sú popraskané alebo zlepené, za všetko môžu žabožrútske konektory ktoré tú káblovačku spájajú v motorovom priestore na strane vodiča a spolujazdca pri nohách (pod plastmi). Ti stačí zakaždým (v lete) napružiť, ošúchať, vystriekať kontaktolom a pôjde to do konca roka bez poruchy. Potom príde vlhkosť, mrazy a pos.rie sa to zase. :D
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Tue Mar 02, 2010 11:44 pm

A co ta teplota vody, k tomu sa skuste niekto vyjadrit, za olej dik:)
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Wed Mar 03, 2010 12:28 am

Oreille ti napísal kde nájdeš zodpovedné čidlo. Keď neveríš / nie si si istý, že je zlé tak ho vyber, pripni naňho merací prístroj (musí ukázať nejaký odpor) a daj ho variť, odpor by sa mal meniť -klesať. :wink:

Keď čokoľvek z toho nerobí tak je v ......(toalete). :)
Ak všetko robí a aj napriek tomu nejde tak je chyba v tvojej milovanej káblovačke, konkrétne na trase čidlo vs riadiaca budíková doska. :idea:
Ešte je malá šanca, že odišiel samotný meráčik v budíkovke ale to by som nechal na poslednom mieste. :idea:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Wed Mar 03, 2010 1:20 pm

OK, skusim to, pripadne ho vymenim, mal by som mal nahradne dva ak sa nemylim..

Zatial dik.
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Thu Mar 11, 2010 9:07 pm

Skusali sme to dnes merat a nezistili sme nic, cez jednu nozicku a zavit to na okamih ukazalo nejaku hodnotu ale nebola vzdy rovnaka..

Takze keby to dam varit tak to nezmeram..

Skuste mi niekto poradit ako na to..

Jedine plus zatial je ze termostat je ok..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sat Mar 13, 2010 10:50 pm

Problemy odstranene, vsetko uz funguje.

Vada bola na konektore cidla teploty chladiacej kvapaliny.

Sme ho kvalitne zapaskovali do huseho krku a kabliky z koncoviek odpadli:)

Vymenene, funkcne, otestovane, aj spinanie ventilatora cez termostat ok.

Uz len nejako vymysliet a dorobit vyfuk a sme komplet..


Ak by ale niekto mal chut vysvetlit tak by ma zaujimalo ako sa meria ten odpor na cidle..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Wed Mar 17, 2010 11:07 pm

Vyfuk vymajstrovany..

Dnes sme mali prvu jazdu, zatial len cca 5km.

Pocity zmiesane, po vyse roku v 5ke :?
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Wed Mar 17, 2010 11:09 pm

Image


Image


Image
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

Post Reply