Project R5 GTX-E

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Thu Mar 18, 2010 2:01 am

Aké zmiešané :twisted: azda nadšenie, úžas, strach a orgazmus. :lol:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Thu Mar 18, 2010 7:47 pm

Nadsenie hej..

A strach tiez bo to nebrzdi dobre...asi zavzdusnene..aj ked neviem z coho-
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Tue Mar 23, 2010 10:11 am

Caute.

Zase otazka k znalcom:

Vymenili sme motor s prevodovkou a elektrikou.

S brzdami sa nerobilo nic, zatial su povodne GTX.

Velmi slabo to brzdi, bude to len zavzdusnene alebo tam moze byt aj ina chyba - rozdielny posilovac mi napadol..

Ak by to mohlo byt tak mi please poradte co tym, kde to vlastne mam hladat atd..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Mar 23, 2010 2:52 pm

No zalezi od toho ako sa ti sprava ta brzda..
Keby bola zavzdusnena je makka a pedal ma dlhy chod kym zacne brzdit. Iny posilovac? A daval si tam posilovac s GTE? Predpokladamz e v GTE bude rovnaky alebo lepsi, takze tam by som nehladal chybu.

Mas pedal tvrdy ze nejde poriadne stlacit? Zmakne po nastartovani? Ak nie je zle zapojeny alebo nefunkcny posilovac.

Posilovac je dobre zapojeny funguje, brzda nieje prehnane tvrda, len mas pocit akoby boli namazane platnicky?

Kolko to auto stalo? Niesu zahrdzavene/zamastene kotuce? Nezatuhly valceky v brzdicoch? Rozobrat a pozriet ci sa pri zoslapnuti hybu, kefou prejst kotuce ak su hrdzave, precistit platnicky a kotuce nejakym odmastovacom!
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Tue Mar 23, 2010 11:51 pm

Pedal je makky, az moc, brzdi to az na podlahe a ozaj slabo..

Nejazdilo to asi rok a pol, len par presunov po dvore..

Kotuce su opieskovane, komplet brzdy su tak ako bolo v GTX.

Pytam sa preto ci nema GTE nejaky iny/lepsi/horsi posilovac a ci v tom nemoze teda byt problem..

Samozrejme ze najskor to musime skusit odvzdusnit/vymenit brzdovku..

Len informativne som chcel vediet ci moze byt chyba aj niekde inde..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Mar 24, 2010 12:14 am

ked su kotuce opieskovane tak... to nebude asi prilis hladke..... hmm to bude spotreba platniciek pokial sa to zahladi :-)

ako pisal Matus zrejme to mas zavzdusnene... posilovac ked si menil neni potrebne odpajat trubku od valca... tak ak si robil tak najprv poriadne odvzdusni ....

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Wed Mar 24, 2010 12:26 pm

Opieskovanie je v pohode, mame velmi jemny piesok v praci, to nebude problem..

A keby aj, pojdu tam brzdy z GTE takze mi nevadi keby platnicky odisli..

Posilovac som NEMENIL, ani neviem kde by som ho mal hladat, hlavne preto som sa nan pytal..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Thu Apr 01, 2010 9:43 pm

Brzdy budu mat ´asi ´problem v tecucom prasiatku na bubnaku.

A aby toho nebolo malo, asi tecie aj chladic..

Ale vlastne keby bolo vsetko jednoduche tak by to bola nuda :D
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Apr 01, 2010 9:59 pm

vsak co chces idu sviatky... bude sa polievat tvoja Renca sa pripravuje :wink:

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Fri Apr 02, 2010 10:18 am

V podstate si za to mozem sam.

Ked sa menilo tecuce prasa, stacilo iba jedno, ved druhe este musi vydrzat..

Keby som vtedy vymenil obe tak mam teraz pokoj 8)
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Thu Apr 29, 2010 5:41 pm

No tak dobra sprava je ze chladic je ok, asi bol len obliaty..

Prasiatko uz som konecne vymenil, samozrejme ze to nebolo jednoduche, kupil som zle a preto mi to neslo zlozit..

Az vcera sme viac patrali a dnes uz prislo spravne prasiatko a uz je aj na svojom mieste, uz len odvzdusnit a malo by to byt:)

Mal som chvilu casu tak som urobil aj klubovy tuning...
Paci sa mi to ale inak hnusna robota:)

Image

Image


Par novych obrazkov, docasna maska:

Image

Image


Pre zaujimavost som odvazil moje elektrony a porovnal s original Renault plechacom..
Nemaju sice rovnake pneu ale je tam rozdiel 4,5kg.

Image

Image


A ako inak, mam dalsi problemik, nesvieti mi kontrolka na rezervu paliva..v com to moze byt?
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Tue May 04, 2010 10:58 am

Toto bolo namontovane na tlmicoch v darcovi organov:

Image

A takto sa pripravujem na vymenu pruzin:

Image

Image
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sat May 08, 2010 10:49 pm

Plavak v nadrzi vymeneny za funcny z darcu organov..

Teda v ruke fungoval ked som ho obracal 8)
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Sun May 16, 2010 10:04 pm

Image

Image

Image

Image

Image

Predok je momentalne o cca 6cm nizsie ako zadok :P
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Wed May 26, 2010 8:56 pm

Image
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

Post Reply