Project R5 GTX-E

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Fri Jun 04, 2010 10:38 pm

Tak dnes sa podarilo dokoncit brzdy do funkneho stavu..

Okrem vymeny tecuceho valceka vzadu bol off aj hlavny brzdovy valec takze aj ten sme vymenili aj s posilovacom (ATE)..

Stale bol gumovy pedal a odvzdusnit to viac neslo, uz som bol pomerne zufaly az som si uvedomil (dlhe uvazovanie) ze zo zadnych brzd idu divne zvuky pri stlaceni pedalu..

Tak som zhodil bubny, trochu sa pohral so stelovakmi na celustiach (automaty zrejme off) a uz to slo aj dobre odvzdusnit a aj to fajnovo brzdi..

Normalne som zazil pocity stastia po dlhsom trapeni s 5kou..

Chvilami som mal pocit ze to auto robi vsetko preto aby sme nestihli Krpacovo :D :D
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Fri Jun 04, 2010 10:55 pm

Rozdiel v posilovacoch:

Image

Vymeneny hlavny brzdovy valec spolu s posilovacom:

Image

Osobny mechanik, bez neho by prace na 5ke sli velmi tazko:

Image
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Mon Jun 14, 2010 9:08 pm

Dnes sme vymenili capy a manzety riadenia a spinac spiatocky, zajtra geometria a snad v stredu STK/EK..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Pavel Vypler
člen RCC
Posts: 692
Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
Location: Kolín,Česká Republika
Contact:

Post by Pavel Vypler » Mon Jun 14, 2010 10:20 pm

Vždyť ten mechanik už je asi mrtvý,jak to vypadá ...??? :lol:
Takto bych sa chtěl také mít a u práce ležet 8)
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Tue Jun 15, 2010 7:04 am

Spajal posilovac s pedalom:)

Treba mat aj pohodlie pri praci :P
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Tue Jun 15, 2010 8:36 pm

Mala priprava na STK:)

Image

Image
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Wed Jun 16, 2010 6:00 pm

Image

Nebolo to lacne ale co uz:)
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Jun 16, 2010 7:20 pm

Vsak mame aj drahe auta :-)

User avatar
Pavel Vypler
člen RCC
Posts: 692
Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
Location: Kolín,Česká Republika
Contact:

Post by Pavel Vypler » Wed Jun 16, 2010 7:46 pm

Kolik u vás stojí emise a kolik technická ???
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Jun 17, 2010 8:15 am

no standardne:
STK 30€
EK 18€ bez KAT (od 27 s KAT)
http://www.slovdekra.sk/cms/sk/technick ... niky/ba-du
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Pavel Vypler
člen RCC
Posts: 692
Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
Location: Kolín,Česká Republika
Contact:

Post by Pavel Vypler » Thu Jun 17, 2010 8:22 am

A tyto ceny jsou stejné na celém Slovensku ,nebo jsou rozdílné jako u nás (každá stk má svůj ceník) ???
30 eur za stk a 18 emise = o 33% dražší než platím třeba já u nás
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Jun 17, 2010 8:26 am

Ked sa pozries sem, tu mas cenniky pre cele slovensko. No a napriklad v kosiciach je TK o 3€ a EK o 2€ lacnejsia. To ma prekvapilo! :shock:
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Thu Jun 17, 2010 8:33 am

V Kosiciach je vsetko lacnejsie :wink:
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Pavel Vypler
člen RCC
Posts: 692
Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
Location: Kolín,Česká Republika
Contact:

Post by Pavel Vypler » Thu Jun 17, 2010 8:35 am

Tak jazdit do Košic sa kvoli 5 eurum asi nevyplati...Ale nechapem,kdyz sme v EU,preco nemoze auto registrovane v jednom state zajet na stk a ems do jineho statu.... ,pri ceste na zraz by zajel na stk a ems a usetril... :roll:

a ty kontrolne nalepky na skle uz vubec nechapem,to ako kdyz sa rozbije celne sklo,tak aby behani nebolo malo,tak jeste nove nalepky :?:
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Thu Jun 17, 2010 12:35 pm

Pavle netreba, mas protokoly, tie stacia..ja tiez nemam nalepky nalepene, tak mam v kastliku pripravene protokoly, keby nieco..
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

Post Reply