Project R5 GTX-E
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Tak dnes sa podarilo dokoncit brzdy do funkneho stavu..
Okrem vymeny tecuceho valceka vzadu bol off aj hlavny brzdovy valec takze aj ten sme vymenili aj s posilovacom (ATE)..
Stale bol gumovy pedal a odvzdusnit to viac neslo, uz som bol pomerne zufaly az som si uvedomil (dlhe uvazovanie) ze zo zadnych brzd idu divne zvuky pri stlaceni pedalu..
Tak som zhodil bubny, trochu sa pohral so stelovakmi na celustiach (automaty zrejme off) a uz to slo aj dobre odvzdusnit a aj to fajnovo brzdi..
Normalne som zazil pocity stastia po dlhsom trapeni s 5kou..
Chvilami som mal pocit ze to auto robi vsetko preto aby sme nestihli Krpacovo
Okrem vymeny tecuceho valceka vzadu bol off aj hlavny brzdovy valec takze aj ten sme vymenili aj s posilovacom (ATE)..
Stale bol gumovy pedal a odvzdusnit to viac neslo, uz som bol pomerne zufaly az som si uvedomil (dlhe uvazovanie) ze zo zadnych brzd idu divne zvuky pri stlaceni pedalu..
Tak som zhodil bubny, trochu sa pohral so stelovakmi na celustiach (automaty zrejme off) a uz to slo aj dobre odvzdusnit a aj to fajnovo brzdi..
Normalne som zazil pocity stastia po dlhsom trapeni s 5kou..
Chvilami som mal pocit ze to auto robi vsetko preto aby sme nestihli Krpacovo
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Rozdiel v posilovacoch:
Vymeneny hlavny brzdovy valec spolu s posilovacom:
Osobny mechanik, bez neho by prace na 5ke sli velmi tazko:
Vymeneny hlavny brzdovy valec spolu s posilovacom:
Osobny mechanik, bez neho by prace na 5ke sli velmi tazko:
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Dnes sme vymenili capy a manzety riadenia a spinac spiatocky, zajtra geometria a snad v stredu STK/EK..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
Spajal posilovac s pedalom:)
Treba mat aj pohodlie pri praci
Treba mat aj pohodlie pri praci
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
toto
no standardne:
STK 30€
EK 18€ bez KAT (od 27 s KAT)
http://www.slovdekra.sk/cms/sk/technick ... niky/ba-du
STK 30€
EK 18€ bez KAT (od 27 s KAT)
http://www.slovdekra.sk/cms/sk/technick ... niky/ba-du
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
toto
Ked sa pozries sem, tu mas cenniky pre cele slovensko. No a napriklad v kosiciach je TK o 3€ a EK o 2€ lacnejsia. To ma prekvapilo!
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
Tak jazdit do Košic sa kvoli 5 eurum asi nevyplati...Ale nechapem,kdyz sme v EU,preco nemoze auto registrovane v jednom state zajet na stk a ems do jineho statu.... ,pri ceste na zraz by zajel na stk a ems a usetril...
a ty kontrolne nalepky na skle uz vubec nechapem,to ako kdyz sa rozbije celne sklo,tak aby behani nebolo malo,tak jeste nove nalepky
a ty kontrolne nalepky na skle uz vubec nechapem,to ako kdyz sa rozbije celne sklo,tak aby behani nebolo malo,tak jeste nove nalepky
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz