Project R5 GTX-E
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Ozaj pomaly ale nemam sa zatial kam ponahlat, musim vyriesit baterku, STK, EK...
Ta maska bol len pokus a urcite to este zmenim (mimo auta sa mi to pacilo viac, mozno to robi aj gtx naraznik)..
Ta maska bol len pokus a urcite to este zmenim (mimo auta sa mi to pacilo viac, mozno to robi aj gtx naraznik)..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Prosim o radu:
Kde sa na GTE motore da najst cidlo teploty chladiacej kvapaliny, resp. preco moze neukazovat teplotu vody?
Co moze sposobovat ze pri nastartovanom motore ukazuje 3 litre oleja a po rozsvieteni svetiel stupne na 4 litre?
Kde sa na GTE motore da najst cidlo teploty chladiacej kvapaliny, resp. preco moze neukazovat teplotu vody?
Co moze sposobovat ze pri nastartovanom motore ukazuje 3 litre oleja a po rozsvieteni svetiel stupne na 4 litre?
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
toto
MIKO: ten budik oleja ma pri zapnutom zapalovani ukazovat hladinu oleja, po nastartovani tlak oleja. Takze preto..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Matus:
To uz viem od Anarkiho ale otazka bola preco stupne tlak ked zapnem svetla..
A tiez preco mi moze neukazovat teplotu vody, zalepeny termostat to nemoze byt, ze?
To uz viem od Anarkiho ale otazka bola preco stupne tlak ked zapnem svetla..
A tiez preco mi moze neukazovat teplotu vody, zalepeny termostat to nemoze byt, ze?
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
toto
Dovod je pomerne jednoduchy. Niekde je zly kontakt v elektrike. Cidla su odporove a funguju na rozdiele potencialu/napatia. Defakto porovnava napatie ktore pride z cidla zo stalym palubnym napatim. T.j. ked pri zapnuti svetiel poklesne na jednej strane napatie tak sa to odzrkadli na tom co budik ukazuje. V Renaultoch je vseobecne velmi na ch.ja riesena elektrika. Takze ked su svetla napajane z jedneho trapneho kabla, ktory vedie pod palubovku a s ktoreho je napajane vsetko ostatne v kabine, tak pri ich zapnuti poklesne vplyvom prechodovych odporov napatie.
Casom sa povrch vsetkych kontaktov elektricky opotrebovava a s toho isteho dovodu potom blika cela palubovka, ked vyhodis napriklad blinker.
Keby to spravili tak, ze by pri svetlach bolo relatko napajane priamo z baterky a packou by si ovladal len to relatko, tak to bude fungovat OK. Ale to by bolo prilis drahe..
Skus si napriklad natiahnut samostatne kable od baterky a cidla priamo k tomu budiku a uvidis ze zapinanie svetiel nebude mat taky vplyv. Samozrejme za predpokladu ze nemas vymlatenu baterku a pri svetlach klesa napatie na 10V
Casom sa povrch vsetkych kontaktov elektricky opotrebovava a s toho isteho dovodu potom blika cela palubovka, ked vyhodis napriklad blinker.
Keby to spravili tak, ze by pri svetlach bolo relatko napajane priamo z baterky a packou by si ovladal len to relatko, tak to bude fungovat OK. Ale to by bolo prilis drahe..
Skus si napriklad natiahnut samostatne kable od baterky a cidla priamo k tomu budiku a uvidis ze zapinanie svetiel nebude mat taky vplyv. Samozrejme za predpokladu ze nemas vymlatenu baterku a pri svetlach klesa napatie na 10V
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Ten stav je taky ze ta GTE pristrojovka je tak skonstruovana ze ked zapnes svetla tak sa ten tlak oleja zvysi ale tahat kvoli tomu nove kable sa neoplati proste to treba brat ako fakt aj tak treba svietit celorocne takze sa oplati skorej dat relatka na trvale svietenie a tym padom sa vyriesi problem.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
Palubovka s tým nemá nič, ťahať nové káble nemá zmysel dokiaľ nie sú popraskané alebo zlepené, za všetko môžu žabožrútske konektory ktoré tú káblovačku spájajú v motorovom priestore na strane vodiča a spolujazdca pri nohách (pod plastmi). Ti stačí zakaždým (v lete) napružiť, ošúchať, vystriekať kontaktolom a pôjde to do konca roka bez poruchy. Potom príde vlhkosť, mrazy a pos.rie sa to zase.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
A co ta teplota vody, k tomu sa skuste niekto vyjadrit, za olej dik:)
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Oreille ti napísal kde nájdeš zodpovedné čidlo. Keď neveríš / nie si si istý, že je zlé tak ho vyber, pripni naňho merací prístroj (musí ukázať nejaký odpor) a daj ho variť, odpor by sa mal meniť -klesať.
Keď čokoľvek z toho nerobí tak je v ......(toalete).
Ak všetko robí a aj napriek tomu nejde tak je chyba v tvojej milovanej káblovačke, konkrétne na trase čidlo vs riadiaca budíková doska.
Ešte je malá šanca, že odišiel samotný meráčik v budíkovke ale to by som nechal na poslednom mieste.
Keď čokoľvek z toho nerobí tak je v ......(toalete).
Ak všetko robí a aj napriek tomu nejde tak je chyba v tvojej milovanej káblovačke, konkrétne na trase čidlo vs riadiaca budíková doska.
Ešte je malá šanca, že odišiel samotný meráčik v budíkovke ale to by som nechal na poslednom mieste.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
OK, skusim to, pripadne ho vymenim, mal by som mal nahradne dva ak sa nemylim..
Zatial dik.
Zatial dik.
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Skusali sme to dnes merat a nezistili sme nic, cez jednu nozicku a zavit to na okamih ukazalo nejaku hodnotu ale nebola vzdy rovnaka..
Takze keby to dam varit tak to nezmeram..
Skuste mi niekto poradit ako na to..
Jedine plus zatial je ze termostat je ok..
Takze keby to dam varit tak to nezmeram..
Skuste mi niekto poradit ako na to..
Jedine plus zatial je ze termostat je ok..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Problemy odstranene, vsetko uz funguje.
Vada bola na konektore cidla teploty chladiacej kvapaliny.
Sme ho kvalitne zapaskovali do huseho krku a kabliky z koncoviek odpadli:)
Vymenene, funkcne, otestovane, aj spinanie ventilatora cez termostat ok.
Uz len nejako vymysliet a dorobit vyfuk a sme komplet..
Ak by ale niekto mal chut vysvetlit tak by ma zaujimalo ako sa meria ten odpor na cidle..
Vada bola na konektore cidla teploty chladiacej kvapaliny.
Sme ho kvalitne zapaskovali do huseho krku a kabliky z koncoviek odpadli:)
Vymenene, funkcne, otestovane, aj spinanie ventilatora cez termostat ok.
Uz len nejako vymysliet a dorobit vyfuk a sme komplet..
Ak by ale niekto mal chut vysvetlit tak by ma zaujimalo ako sa meria ten odpor na cidle..
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Vyfuk vymajstrovany..
Dnes sme mali prvu jazdu, zatial len cca 5km.
Pocity zmiesane, po vyse roku v 5ke
Dnes sme mali prvu jazdu, zatial len cca 5km.
Pocity zmiesane, po vyse roku v 5ke
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR