Page 13 of 14
Posted: Fri May 17, 2013 10:50 pm
by MiKo
Posted: Mon May 20, 2013 8:57 am
by MiKo
Tak vcera som sa pokusil o pozadovane znizenie priamo na aute, toto moze byt zaujimave pre Jozka z Kosic, preto velke fotky..
Ide to bez problemov, akurat som musel demontovat zadne krytky na plastovych prahoch, aby som sa k tomu pekne dostal.
Skusil som o jeden zub, urobilo to cca 15mm, stale prilis vysoko, dalsi pokus o tri zuby a kleslo to o 10mm, myslel som si ze ma asi porazi..
Prisiel ma podporit maly mechanik, tocil mi kolesom.
Dnes dam asi este tri zuby a necham to uz tak, tato naprava je tak tvrda ze to asi uz viac nepojde.
Nahodim a pozapajam brzdy a naprava bude tym padom hotova..
Re: Project R5 GTX-E
Posted: Tue May 21, 2013 7:48 pm
by jozo-ke
Vďaka že si na mňa myslel
Posted: Wed May 22, 2013 2:14 pm
by MiKo
Posted: Thu May 30, 2013 9:01 am
by MiKo
Vcera sme vymenili rozvody a gufero na vackovom hriadeli, bol uz najvyssi cas..
Co sa tyka brzd, tak mam trochu problem, je to prilis prebrzdene na zadok.
Valceky s integrovanym obmedzovacom nie su v ponuke, iba s vacsim priemerom piestika, to neviem ci by pomohlo (20,6 vs. 22,2mm)
Idem skusit nahodit dopredu komplet brzdy z GTE, dufam ze sa sily vyrovnaju..
Re: Project R5 GTX-E
Posted: Sat Jun 01, 2013 10:58 pm
by Mondrejka
Asi by stacilo nastavit aj rozdelovac brzdnej sily na naprave ked si ju dal nizsie tak brzdi viac, treba to nastavit aby nepustal az tolko tie strunky by to mali zvladnut, alebo tam daj podlozky, ked das vacsie valceky budu este silnejsie aj ked rozdiel 1,6mm bude asi nepozorovatelny rozdiel
Posted: Sat Jun 01, 2013 11:14 pm
by MiKo
Asi myslis zatazovy regulator - nikdy som ho tam nemal a ani nemam, ani ziadny iny regulacny clen, iba napriamo do kriza zapojene vyvody z HBV..
Zohnal som regulacne ventily na Feldu, zatial moc nepomohli, nahodim predne brzdy z GTE, trochu upravim zapojenie a potom sa uvidi ci to pojde vystelovat..
Posted: Wed Jun 05, 2013 12:01 pm
by MiKo
Vcera sme sa zucastnili velkeho garazoveho vypredaja:
- chladic GTE
- poloosy po repase + tehlice + komplet brzdy nechladene
- motor 1,7 54kW s ostrou vackou
- blok + hlava GTE
- prevodovka GTE + jedna v srotovom stave
- kopec zaujimavych drobnosti
Posted: Tue Jun 11, 2013 10:32 am
by MiKo
Tak dnes by sme konecne mali dat dohromady tie brzdy, zohnal som valceky s integrovynymi obmedzovacmi, malo by to byt dobre..
Jedine ze by nebolo.
Posted: Thu Jun 13, 2013 7:10 am
by MiKo
3 x hura, uz to brzdi normalne, este poriadne odvzdusnit a jemne dostelovat celuste a vybavene..
Posted: Fri Jun 14, 2013 10:10 am
by MiKo
Tak momentalne vyzera auto takto:
Vymena koberca a instalacia kabelaze na zosilovac k subwooferu..
Mala tecnicka otazka:
Viem ze byva rozdiel na prednej naprave medzi pravou a lavou stranou ale je mozne aby mi na jednej strane ´trcalo´ koleso o 2cm viac ako na druhej stane?
Posted: Mon Jun 17, 2013 2:27 pm
by MiKo
Re:
Posted: Tue Jun 18, 2013 7:23 am
by Majmajko
MiKo wrote:
Mala tecnicka otazka:
Viem ze byva rozdiel na prednej naprave medzi pravou a lavou stranou ale je mozne aby mi na jednej strane ´trcalo´ koleso o 2cm viac ako na druhej stane?
Vytihni blatnik:-) ... Ked len do boku tak je to dobre... Samozrejme skontroluj geometriu
Posted: Tue Jun 18, 2013 8:45 am
by MiKo
Geometria je ok, je to posunutym nosnikom, predosly majitel urcite bural..
Posted: Wed Jul 03, 2013 11:23 pm
by MiKo
Posledne pripravy..