Moby Dick - R8 Turbo

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
maroxe
Posts: 1121
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Sun Oct 10, 2010 9:15 am

tak to je škoda, to som netušil, nuž taká bola doba...
Sexgrafik Renault Classic Clubu

petrmaj
Posts: 26
Joined: Sun May 27, 2007 10:43 am

Post by petrmaj » Mon Oct 11, 2010 8:22 am

Chlapi, co v teto R8 mate vubec za motor? Jinak poklona:)

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Oct 11, 2010 6:28 pm

zatial len 1.4 z turbom

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Mon Oct 11, 2010 8:52 pm

Cléon 1397cm3 OHV so systémom Turbo-IC-Karburátor Motor čiže tlakový karburátor. V dobrých rukách úžasný motor ktorý veľa vydrží a vďaka svojej jednoduchej konštrukcii sa dá ľahko servisovať. Myslím, že s kľudom môžem povedať že je to jeden z najlepších motorov aké kedy Renault vyrobil. :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Gemini
Posts: 182
Joined: Tue Feb 17, 2009 7:41 pm
Location: Trenčín
Contact:

Re: Moby Dick - R8 Turbo

Post by Gemini » Tue Nov 16, 2010 2:32 pm

kde bude IC ? stary problem turbo skodovky :?
R5 old => R5 Turbo (in progress...)

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Re: Moby Dick - R8 Turbo

Post by Majmajko » Tue Nov 16, 2010 9:50 pm

ide zima tak zatial netreba
aj tak je motor vonku a musim mu prefuknut dutiny na piliny a stale som si nenasiel cas...
To skor asi Matus bude jazdit

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

Re: Moby Dick - R8 Turbo

Post by matus » Thu Nov 18, 2010 10:11 am

No ja to vidim na pridavny otvor z boku, ktorym by sa prisaval cerstvy vzduch na IC..
Z celej problematiky zastavby turbomotoru mi to pride uz ako najmensi problem. Aj keby som mal rurou tahat prievan z pod predneho naraznika :)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Re: Moby Dick - R8 Turbo

Post by MiKo » Thu Nov 18, 2010 1:55 pm

Nemoze byt IC ochladzovany nejakym vhodnym ventilatorom + otvor zboku?
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

Re: Moby Dick - R8 Turbo

Post by matus » Thu Nov 18, 2010 2:59 pm

Podla mna by ani nemusel byt ochladzovany ventilatorom, stacil by maly otvor, nieco ako malo 4CV, Dauphine pred zadnym blatnikom. Alebo skoda 100/1000 ked chces.
Ale ostrek vodou si urcite dorobim. Pripadne niecim inym :D
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Re: Moby Dick - R8 Turbo

Post by Majmajko » Thu Nov 18, 2010 5:52 pm

fuk sem fuk tam...
strek sem strek tam...

to stirekanie vody na IC myslis ze R8 > motor GTT > prevodovka ehm ehm > sposob pouzivania ... je to naozaj potrebne ci len paradicka ?

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

Re: Moby Dick - R8 Turbo

Post by matus » Fri Nov 19, 2010 10:39 am

Dobre vies ze to nebude fungovat tak ako si myslis, ja som videl tie satelitne kolieska..
Ale pri predbiehani na dialnici/okreske vo vyssej rychlosti, nezide sa nejaky ten klokan navyse?
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Re: Moby Dick - R8 Turbo

Post by Majmajko » Fri Nov 19, 2010 1:05 pm

No len mna by zaujimal naozaj ci to pristrekne nejakeho klokana ci tavu :-)
A uz si sprav svoj topic :P

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

Re: Moby Dick - R8 Turbo

Post by matus » Fri Nov 19, 2010 3:09 pm

no sak ja reagujem na mobyho a tak vseobecne

ja si topic zalozim az bude hotovo!
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Re: Moby Dick - R8 Turbo

Post by jozo-ke » Fri Nov 19, 2010 6:04 pm

ostrek IC je vhodný len na to,že ti ho očistí a tym pádom keď bude čistí bude lepšie chladiť.Impreza to má preto lebo tam ma nasávač.Najlepšie by bolo aby ste mali IC niekde na boku a urobiť sanie ako mala škodovka.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Re: Moby Dick - R8 Turbo

Post by Majmajko » Fri Nov 19, 2010 7:02 pm

takze nie koli klokanom? co moja znalost o turbach....
si pamatam ze niekde bola tu unas debata ze voda ochladi IC a tak sa spaluje lepsie zmes = < klokanov

Post Reply