Moby Dick - R8 Turbo
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Moby Dick - R8 Turbo
Niekolko tyzdnov pred Challengom som sa nehal ukecat a kupil som R8.. s tym ze ju daruje brachovi nech ma "sluzobak" na obed
Len som spravil chybu ze som hodil rec s Erikom ktory na moje motorove upravy toho vozidla (povodne som len jeden dvojkomorovy Weber 32 chcel nato ulozit) stroho povedal... Dame tam Turbbo... ja mu na to ze v pohode ak to stihnes do Challengu...
Je pravda ze casu bolo malo, nieco cez 2 tyzdne... a este posledny vecer sa robilo na elektrike (altik, budik teploty, otackomer) Auto uz ficalo v prijatelnej pohode
Medzi tym som Marosa trapil s grafickou upravou (moc dakujem)
Samozrejme sme zvolili upravu pre jdenoduchost zapalovania nasadit bezkontaktove zapalovanie z skody... no a tam zrejme vznikol cely problem.
Piatok pred Challengom som siel decentne 120km/h po dialnici sledujuc vodu aby sa neprehrievalo (vzdialenost nad 20km nebolo jazdene)
Voda sa drzala na seriovom chladici pekne na 80C az tesne za piestanskym odpocivadlom.... puk puk do vyfuku a zastavil som... nesla ziadna iskra (to som mal stres ze prasklo tesnenie pod hlavou)
Matusko sa potesil zobral od brata odtahovku a sup ho po mna (dikes)
No ale este sme o 2h behali a vykladali na Zlatych Pieskoch kotol a pipu...
Dnes mozno pojdem Mobyho rochodit....
Viete aka to je parada v 130km/h zoslapnut troska plyn a auto vystartuje a komercaky len tak padaju.... aaaaaa
Fotao len motora a troska este ako bolo spinave auto... neskor spravim poriadne, aj video zo zvukom
Len som spravil chybu ze som hodil rec s Erikom ktory na moje motorove upravy toho vozidla (povodne som len jeden dvojkomorovy Weber 32 chcel nato ulozit) stroho povedal... Dame tam Turbbo... ja mu na to ze v pohode ak to stihnes do Challengu...
Je pravda ze casu bolo malo, nieco cez 2 tyzdne... a este posledny vecer sa robilo na elektrike (altik, budik teploty, otackomer) Auto uz ficalo v prijatelnej pohode
Medzi tym som Marosa trapil s grafickou upravou (moc dakujem)
Samozrejme sme zvolili upravu pre jdenoduchost zapalovania nasadit bezkontaktove zapalovanie z skody... no a tam zrejme vznikol cely problem.
Piatok pred Challengom som siel decentne 120km/h po dialnici sledujuc vodu aby sa neprehrievalo (vzdialenost nad 20km nebolo jazdene)
Voda sa drzala na seriovom chladici pekne na 80C az tesne za piestanskym odpocivadlom.... puk puk do vyfuku a zastavil som... nesla ziadna iskra (to som mal stres ze prasklo tesnenie pod hlavou)
Matusko sa potesil zobral od brata odtahovku a sup ho po mna (dikes)
No ale este sme o 2h behali a vykladali na Zlatych Pieskoch kotol a pipu...
Dnes mozno pojdem Mobyho rochodit....
Viete aka to je parada v 130km/h zoslapnut troska plyn a auto vystartuje a komercaky len tak padaju.... aaaaaa
Fotao len motora a troska este ako bolo spinave auto... neskor spravim poriadne, aj video zo zvukom
- vampire.five
- Posts: 125
- Joined: Tue Oct 23, 2007 7:28 am
- Location: Cr
toto
Asi myslis nalepku na okno, ze? Na Marianovu obranu musim povedat ze v modrych a cervenych pasoch je meno klubu a web stranka klubu
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Minimalne, vo vhodnych farbach by aj na kasni este nejaku vyraznejsiu zniesol
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
toto
MX: tam treba z ramcekami vymenit aj cele skodovacke svetla. Ale ako to tak byva skodovacky hrniec je kusok vacsi ako osmickovy a pre ucel montaze museli odrezat "packy" o ktore sa chyta osmickovy hrniec. Je mi jasne ze v danej dobe museli originalne diely ustupit tym dostupnym, ale aj tak by som im ruky lamal za to...
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!