R5 prestavba na R5 Turbo
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Re: R5 prestavba na R5 Turbo
majmajko : cena je fajn, len sa mi nechce ist cez zimu do Normandie kde kupuju tunajsi nadsenci Alpine motory ?
pocul som ze Alpine Turbo kluka aj ojnice su kovane, ale zase R5GTT motory vydrzia cez 200 PS, zatial sa nechystam tam mat viac ako 200 PS. Ciel je 180 , ako mala seria.
Asi sa teda priklonim k variante c.2.....
pocul som ze Alpine Turbo kluka aj ojnice su kovane, ale zase R5GTT motory vydrzia cez 200 PS, zatial sa nechystam tam mat viac ako 200 PS. Ciel je 180 , ako mala seria.
Asi sa teda priklonim k variante c.2.....
R5 old => R5 Turbo (in progress...)
Re: R5 prestavba na R5 Turbo
zle si pocul o klukovke ta je rovnaka ale daju sa aj kovane veci kupit.. toto ries az ked budes mat motor.. toto uz predbiehas...
na stavbu pouzit mozes akykolvek blok motora.. aj z R8 956cm3 na potom zamenis...
Jo a kurneie tam je z R4 to ti mozem dat
na stavbu pouzit mozes akykolvek blok motora.. aj z R8 956cm3 na potom zamenis...
Jo a kurneie tam je z R4 to ti mozem dat
Re: R5 prestavba na R5 Turbo
tak sme konečne včera poobede začali, tak nám držte palce.....
a o 2 hod neskôr.....
a o 2 hod neskôr.....
R5 old => R5 Turbo (in progress...)
Re: R5 prestavba na R5 Turbo
takže pokračujem zháňaním motora Alpine Turbo (pomôžte prosím), ak sa nebude dať, beriem aj blok GT, alpinovú hlavu z FR mi hádam pošlú
5ku zatiaľ kucháme koľko treba, vnútro (motorový priestor) ideme robiť čo najviac podobne s originálom, čakám na rozmery nosníkov, priečky a domcov tlmičov
predná náprava zostane skoro pôvodná, vyhodia sa torzné tyče, treba tam silnejší stabilizátor, vinuté pružiny na nastavitelnom tlmiči atd......hlavne tehlice s kotúčovou brzdou
bodykit.....bude originálny....teda aspoň najdôležitejšie časti
interiér - palubovka alpine turbo + racing veci, čo bude treba
a Šťastné a veselé sviatky prajem !!!!!
PF 2011 !!!
5ku zatiaľ kucháme koľko treba, vnútro (motorový priestor) ideme robiť čo najviac podobne s originálom, čakám na rozmery nosníkov, priečky a domcov tlmičov
predná náprava zostane skoro pôvodná, vyhodia sa torzné tyče, treba tam silnejší stabilizátor, vinuté pružiny na nastavitelnom tlmiči atd......hlavne tehlice s kotúčovou brzdou
bodykit.....bude originálny....teda aspoň najdôležitejšie časti
interiér - palubovka alpine turbo + racing veci, čo bude treba
a Šťastné a veselé sviatky prajem !!!!!
PF 2011 !!!
R5 old => R5 Turbo (in progress...)
Re: R5 prestavba na R5 Turbo
takze motor Alpine Turbo je vyplateny a pojdeme prenho do Fr.
co teraz riesim je , ako prerobim bubnovy predok na kotucovy co najjednoduchsie.....pojdem to omrknut ako to ma alpina turbo
co teraz riesim je , ako prerobim bubnovy predok na kotucovy co najjednoduchsie.....pojdem to omrknut ako to ma alpina turbo
R5 old => R5 Turbo (in progress...)
Re: R5 prestavba na R5 Turbo
alebo zobreies tehlicu z inej R5-R4 co ma vpredu kotouce a len vymenis...
R5 alpina ma o nieco vacsie lozisko na sirku tusim (1-2mm) no brzdove kotuce su rovnake aj platnicky (R4-R5) takze neni vidiet rozdiel...
Mam jednu R5 co mam v plane rozobrat, tam su kotuce predu... tuto cast stavby preskoc a ked rozoberiem tak ti donesiem...
Motor- super... hned dones dalsie 3ks Pedro mi dohadzoval na jeden motor z ebayu spedicku a ta bola za cca120€ neni lacnejsie tak? No motor som nezobral lebo frantik trval na osobnom odbere sicak jeden
R5 alpina ma o nieco vacsie lozisko na sirku tusim (1-2mm) no brzdove kotuce su rovnake aj platnicky (R4-R5) takze neni vidiet rozdiel...
Mam jednu R5 co mam v plane rozobrat, tam su kotuce predu... tuto cast stavby preskoc a ked rozoberiem tak ti donesiem...
Motor- super... hned dones dalsie 3ks Pedro mi dohadzoval na jeden motor z ebayu spedicku a ta bola za cca120€ neni lacnejsie tak? No motor som nezobral lebo frantik trval na osobnom odbere sicak jeden
Re: R5 prestavba na R5 Turbo
majmajko:pojdeme tam aj pre dalsie veci ako_napr.bodykit,v tom pripade sa vylet oplati (druha moznost je ze to vezme nejaky kamos-kamionista)
akoze najradsej by som pouzil tehlice z Alpiny aj s kotucmi ale pytaju za to cez 200€,za tie prachy si tam prisrobujem vetrany kotuc a dorobim drziak brzdica(a rovno budu brzdy upgradnute)
takze vsetko je rozobrate a zaciname brusit , rezat, zvarat (francuzi dodali rozmery nosnikov a domcov v motorovom priestore), tie zadne disky by sme chceli pouzit....nebojte sa budu na 4 diery a 9x15 (teraz su 10x15)
akoze najradsej by som pouzil tehlice z Alpiny aj s kotucmi ale pytaju za to cez 200€,za tie prachy si tam prisrobujem vetrany kotuc a dorobim drziak brzdica(a rovno budu brzdy upgradnute)
takze vsetko je rozobrate a zaciname brusit , rezat, zvarat (francuzi dodali rozmery nosnikov a domcov v motorovom priestore), tie zadne disky by sme chceli pouzit....nebojte sa budu na 4 diery a 9x15 (teraz su 10x15)
R5 old => R5 Turbo (in progress...)
Re: R5 prestavba na R5 Turbo
nasiel som kopec manualov na sportove renaulty
http://www.ava30.net/rubrique,documenta ... 93630.html
a pre vsetkych, ktory nam veria a drzia palce je tu skupina na Facebooku
http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 9017325395
a fotka na zaver
http://www.ava30.net/rubrique,documenta ... 93630.html
a pre vsetkych, ktory nam veria a drzia palce je tu skupina na Facebooku
http://www.facebook.com/home.php?sk=gro ... 9017325395
a fotka na zaver
R5 old => R5 Turbo (in progress...)
Re: R5 prestavba na R5 Turbo
no uz sa zacinas posuvat .. ked nezabudnem tak spravim fotku R5 co mam ze aka je tam palubovka .. ci sa ti hodi na to...
v tych manualoch su aj rozmery?
v tych manualoch su aj rozmery?
Re: R5 prestavba na R5 Turbo
dikes, palubovku asi nechame povodnu, doplnime budiky z Alpine Turbo (plus budiky tlaku oleja a turba v centralnom panely)
makame kazdy den, snazime sa, nic ine nam ani neostava
makame kazdy den, snazime sa, nic ine nam ani neostava
R5 old => R5 Turbo (in progress...)
Re: R5 prestavba na R5 Turbo
Tak som riesil nieco kade tade
ak nechces prednu napravu robit uplne na novo tak odporucaju pouzit spodne rameno a tehlicu z R16 a vrchne rameno trubkove nastavitelne na unibaloch.. to je aj schvalena prestavba pre sutaze. Brzdy pouzitelne z R17 vetrane kotuce je to aj o nieco rozsirene, no neviem o kolko
ak nechces prednu napravu robit uplne na novo tak odporucaju pouzit spodne rameno a tehlicu z R16 a vrchne rameno trubkove nastavitelne na unibaloch.. to je aj schvalena prestavba pre sutaze. Brzdy pouzitelne z R17 vetrane kotuce je to aj o nieco rozsirene, no neviem o kolko
-
- člen RCC
- Posts: 126
- Joined: Tue Dec 27, 2005 12:20 am
- Location: koseca 784
Re: R5 prestavba na R5 Turbo
Ked to tu tak citam, neviem co ten chlapec vlastne chce. Najprv hovori o R5alpine, potom R5alpine turbo, potom R5GTT a o vernej kopii... o 180HP. pokial viem alpine mala 93, alpine turbo 109, gtt 120 a 5turbo 160.
maros
Re: R5 prestavba na R5 Turbo
marian ahoj, citaj pozornejsie......zhanal som motor a ako dobre vies, je viacero variant ako sa da take cudo poskladat......teraz je uz motor Alpine Turbo rezervovany a zaplateny vo Francuzku a treba ho doviest domov.......prejde prestavbou a ciel je niekde okolo 200 PS
majmajko : dik ze zistujes, co sa ako da.....
stage 1 - pouzijem spodne a horne rameno original (horne rameno vystuzim ) a tehlicu mierne upravim aby nevypadol naboj na trojdierovy naboj viem prisrobovat redukcnu podlozku na 4x98 (4x100), zospodu naboja prisrobujem kotuc a na 4 diery co su na tehlici spravim drziak brzdica
(alebo bude lahsie zohnat kompletne naboje z R17 ?)
majmajko : dik ze zistujes, co sa ako da.....
stage 1 - pouzijem spodne a horne rameno original (horne rameno vystuzim ) a tehlicu mierne upravim aby nevypadol naboj na trojdierovy naboj viem prisrobovat redukcnu podlozku na 4x98 (4x100), zospodu naboja prisrobujem kotuc a na 4 diery co su na tehlici spravim drziak brzdica
(alebo bude lahsie zohnat kompletne naboje z R17 ?)
R5 old => R5 Turbo (in progress...)
Re: R5 prestavba na R5 Turbo
Caute, tak uz sme zase dalej....
zistil som ze na zadnej naprave je naboj z R21 (na 6 srobov), no unasac budeme musiet vyrobit.
predna tehlica vyzera takto, ide tam to iste lozisko na 6 dier (tym padom aj naboj kolesa a kotuc, aky k tomu patri), otazne je ci takyto naboj mal nejaky model R21,R25, alebo Fuego ?
ak by nieco pasovalo, to by bolo super....dali by sme vetrane kotuce dopredu, i dozadu. Brzdice su zatial otazne, dozadu pojde 4 piest kvoli hydr rucke.
gemo
zistil som ze na zadnej naprave je naboj z R21 (na 6 srobov), no unasac budeme musiet vyrobit.
predna tehlica vyzera takto, ide tam to iste lozisko na 6 dier (tym padom aj naboj kolesa a kotuc, aky k tomu patri), otazne je ci takyto naboj mal nejaky model R21,R25, alebo Fuego ?
ak by nieco pasovalo, to by bolo super....dali by sme vetrane kotuce dopredu, i dozadu. Brzdice su zatial otazne, dozadu pojde 4 piest kvoli hydr rucke.
gemo
R5 old => R5 Turbo (in progress...)
Re: R5 prestavba na R5 Turbo
tak popojedem......predna naprava opieskovana, vystuzene ramena, v zaklade
(inak je to tu dost mrtve...)
(inak je to tu dost mrtve...)
R5 old => R5 Turbo (in progress...)