R4 CV 1.4 Alpine

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Mar 26, 2008 12:47 am

cim dlchsie tym lepsie koli rezonanci.... motor sa da lepsie nastavit .... lepsie prudenie plynov.... som sa na to pytal ale take vyrazi ze som to dokoncil otazkou ci je lepsie ked to je dlhsie (zvody)? odpoved bola ano ... to mi stacilo

Toto su zvody co budu v R8 moje budu este zlozitejsie

User avatar
maroxe
Posts: 1121
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Wed Mar 26, 2008 9:49 am

V koho R8?
Sexgrafik Renault Classic Clubu

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Mar 26, 2008 9:50 am

Stefanovej

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Apr 21, 2008 11:10 am

Tu su uz dokoncene zvody a tlmic

Image

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon Apr 21, 2008 12:31 pm

Nechcem pindat, ale to bude ten vyfuk vysiet len na zvodoch?
Nejake uchytne oko, dve, na tlmici by sa tam zisli..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Apr 21, 2008 12:37 pm

Len si pindaj...
Nie to tam neni ... to az pri osadeni do auta ... podla toho ako bude treba...
Ono aj ta kocova rura je asi o 10 cm (ak nie viac) dlhsia

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon Apr 21, 2008 12:49 pm

No tak tu ruru som radsej ani nespominal, nech si ma nezmazes z telefonneho zoznamu ;)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Mon Apr 21, 2008 3:01 pm

kludne si ju tam nechaj, aspon nikde nenaburas pri cuvani, zastavi ta vyfuk :D
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Mon Apr 28, 2008 11:55 am

K tomu výfuku mám závažnú výtku. Kolmé zaústenie do hrnca je skazenie peknej práce.

Zvody, ktoré sú spojené všetky 4 do jednej rúry sa stavajú na špičkový výkon a horší (strmší) priebeh krútiaceho momentu. Za zaústením porebujú pomerne dlhý kus trubky, ktorý má minimálny odpor.(najlepšie bez tlmiča) :)

Navrhujem, aby si spodnú časť prerobil, tak, že tlmič bude umiestnený rovnobežne s nárazníkom. Tlmič by mal byť priechodzí (bez prepážok), s minerálnou vatou a dvoj až trojnásobného priemeru ako je na fotke.

Myslím, že toto bude len zbytočne nahlas vrešťať bez veľkého výkonového efektu.

Prepáč za skritizovanie takého množstva peknej práce, ale nedalo mi to. 8)
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Apr 28, 2008 1:47 pm

To co vravis dobre vravis ale to je nutny kompromis... proste je takyto a aj taky ostane... Tmic je taky lebo taka bola na neho poziadavka

Moj co uz pojde do R4CV bude pricny a dvojity
skusim nakreslit a mozeme sa o tom pobaviť....

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Mon Apr 28, 2008 1:51 pm

Myslel som, že to je už ten Tvoj. :D
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Mon Apr 28, 2008 2:13 pm

no a co tato srandicka kostuje?
btw.
tie zvody su s tlmicom spojene napevno alebo su len nasunute? z obrazku mam dojem ze nasunute a ze tam pojde este svorka
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Apr 28, 2008 2:37 pm

Presne Alex nasunute este sa to zosvorkuje ale najprav sa musi osadit kedze toto bolo robeno podla R4CV priestora a ide to do R8 je to bez uchytenia a s moznostou odrezania dlhsich casti na prisposobenie je to podla vyfuku co ma v ponuke Mecaparts
Stalo to 8t

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Apr 28, 2008 2:58 pm

ten co je spraveny je asi takto rieseny...

stredom ide perforovana rura ktora ma zvrchu oproti vstupu preplatanie

Image

Predstava mojeho vyfuku je asi takato

Image

to v cervenom krusku by mala byt preklapacia klapka na otvoreny rezim (ked si budem chciet dopriat tuchsi zvuk) inac by to malo ist do prieckoveho tlmica koli maximalnemu utlmeniu zvuku
Pouzita by mala byt taka klapka Image

toto video to tam tiez ukazuje

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Mon Apr 28, 2008 4:42 pm

pekne prije..ne video :D ale aspon tych par podstatnych sekund hovori o tom co riesis.
vidim ze si to uz pekne vykoumal.
takze ta cena bola za vyfuk aj so zvodmi vsak? kto ho bude lestit?
s maroskovym krasnym nablyskanym sa to ale zatial neda porovnat (i ked so seriovymi zvodmi) - ten efekt nalesteneho nerezu je proste to prave.
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

Post Reply