R4 CV 1.4 Alpine
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
toto
Nechcem pindat, ale to bude ten vyfuk vysiet len na zvodoch?
Nejake uchytne oko, dve, na tlmici by sa tam zisli..
Nejake uchytne oko, dve, na tlmici by sa tam zisli..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
toto
No tak tu ruru som radsej ani nespominal, nech si ma nezmazes z telefonneho zoznamu
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
K tomu výfuku mám závažnú výtku. Kolmé zaústenie do hrnca je skazenie peknej práce.
Zvody, ktoré sú spojené všetky 4 do jednej rúry sa stavajú na špičkový výkon a horší (strmší) priebeh krútiaceho momentu. Za zaústením porebujú pomerne dlhý kus trubky, ktorý má minimálny odpor.(najlepšie bez tlmiča)
Navrhujem, aby si spodnú časť prerobil, tak, že tlmič bude umiestnený rovnobežne s nárazníkom. Tlmič by mal byť priechodzí (bez prepážok), s minerálnou vatou a dvoj až trojnásobného priemeru ako je na fotke.
Myslím, že toto bude len zbytočne nahlas vrešťať bez veľkého výkonového efektu.
Prepáč za skritizovanie takého množstva peknej práce, ale nedalo mi to.
Zvody, ktoré sú spojené všetky 4 do jednej rúry sa stavajú na špičkový výkon a horší (strmší) priebeh krútiaceho momentu. Za zaústením porebujú pomerne dlhý kus trubky, ktorý má minimálny odpor.(najlepšie bez tlmiča)
Navrhujem, aby si spodnú časť prerobil, tak, že tlmič bude umiestnený rovnobežne s nárazníkom. Tlmič by mal byť priechodzí (bez prepážok), s minerálnou vatou a dvoj až trojnásobného priemeru ako je na fotke.
Myslím, že toto bude len zbytočne nahlas vrešťať bez veľkého výkonového efektu.
Prepáč za skritizovanie takého množstva peknej práce, ale nedalo mi to.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
ten co je spraveny je asi takto rieseny...
stredom ide perforovana rura ktora ma zvrchu oproti vstupu preplatanie
Predstava mojeho vyfuku je asi takato
to v cervenom krusku by mala byt preklapacia klapka na otvoreny rezim (ked si budem chciet dopriat tuchsi zvuk) inac by to malo ist do prieckoveho tlmica koli maximalnemu utlmeniu zvuku
Pouzita by mala byt taka klapka
toto video to tam tiez ukazuje
stredom ide perforovana rura ktora ma zvrchu oproti vstupu preplatanie
Predstava mojeho vyfuku je asi takato
to v cervenom krusku by mala byt preklapacia klapka na otvoreny rezim (ked si budem chciet dopriat tuchsi zvuk) inac by to malo ist do prieckoveho tlmica koli maximalnemu utlmeniu zvuku
Pouzita by mala byt taka klapka
toto video to tam tiez ukazuje
pekne prije..ne video ale aspon tych par podstatnych sekund hovori o tom co riesis.
vidim ze si to uz pekne vykoumal.
takze ta cena bola za vyfuk aj so zvodmi vsak? kto ho bude lestit?
s maroskovym krasnym nablyskanym sa to ale zatial neda porovnat (i ked so seriovymi zvodmi) - ten efekt nalesteneho nerezu je proste to prave.
vidim ze si to uz pekne vykoumal.
takze ta cena bola za vyfuk aj so zvodmi vsak? kto ho bude lestit?
s maroskovym krasnym nablyskanym sa to ale zatial neda porovnat (i ked so seriovymi zvodmi) - ten efekt nalesteneho nerezu je proste to prave.
Renault R8 1132 r.v. 1970