R4 CV 1.4 Alpine

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
maroxe
Posts: 1121
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Mon Apr 28, 2008 5:01 pm

pani, jazdim si na osmicke terz s porobenymi rozvodmi, nastavenymi ventilmi a predzapalom, za co vdacim predsedovi za rady, ruppeldtovi za doplnujuce rady, romanovi a jeldovi za podanu ruku k dielu a rady, a nakoniec sa to podarilo tak, ze to je az neuveritelne jake je to zive auto, jak startuje nabrnk, jak akceleruje, ja si vyfucik odbafkava. No na ten moj vyfuk nedam dopustit. to je jazda jak ma byt. Ja sa tomu moc nerozumiem, asi je to veda jak svina, ale ja si davam dalsi vyfuk robit zasa u AMY.
Sexgrafik Renault Classic Clubu

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Mon Apr 28, 2008 6:10 pm

no vidím že Majmajko si predsa dáva ten zvyšovač zvuku;) a akú verziu klapky?
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Apr 29, 2008 7:16 am

no ovladanie na dialkove jedine :)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Tue Apr 29, 2008 7:42 am

len aby to nebolo na škodu..radšej by som bral manualnu...,umiestnenie motorčeka pri výfuku sami inezdá rozumne..
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Apr 29, 2008 7:59 am

Alex :arrow: to neni nerez ... na pokusi je nerez drahy :-)
Jozo :arrow: zrejme to motorcek nebude z autodrahy
Maros :arrow: Ake zvody mas? hod foto

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Tue Apr 29, 2008 8:09 am

:arrow: majmajko

maroxe hovoril o rozvodoch, nie o zvodoch. zvody ma seriove pokial viem

no, mne sa hned zdali tie vase vyfukove hratky nejake zasle, len som nechcel rypat ze to nevyzera ako nerez :-) a ono to fakt nie je nerez

kolko rokov to tak moze vydrzat?
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Apr 29, 2008 8:31 am

v garazi, v polici, aj dva ;)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Apr 29, 2008 8:39 am

zvody - rozvody... skoda ja ze bude co okukat zas nieco
hehe no kolko vydrzi seriovi na R8?
Bud si isty ze prezije auto

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Tue Apr 29, 2008 8:43 am

Alex: Väčšina aut nemá nerezový výfuk a vydrží dosť. Zvody aj celý život.

Majmajko: Ja by som ten výfuk robil asi takto:

http://www.mario-horak.ic.cz/vyfuk1.bmp

Ale sa to tu rozbehlo :D
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Tue Apr 29, 2008 9:00 am

je mi jasne ze hadam takmer vsetky auta maju klasicky vyfuk, nerez len fajnsmerki, ktorí si ho dali spravit :P
Inak, Mario, taky vyfuk ako si nakreslil maju ceski bratia na osmickach :)

Myslim ze je ale trochu rozdiel ked sa bavime o takychto robenych zvodoch z plechu a seriovych liatinovych, ktore vydrzia celu zivotnost auta.

Seriovy vyfuk na osmicku (aspon taki co sa "da" bezne kupit) vydrzi par rokov 3 - 5 a potom zase treba novy.
ostava len dufat ze ten tvoj vyfuk bude z kvalitnejsieho materialu :wink:
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Tue Apr 29, 2008 9:21 am

Tento typ hrnca je otestovaný ako najlepší u súťažných áut. Spĺňa požiadavky na útlm a pritom nerobí spalinám žiadnu prekážku.


Nie všetky zvody v sériových autách sú liatinové. Napr. Fiat 850 má trubkové, podobné ako sú tie Majmajkove, alebo moja R5 má zvody pozvárané z tenkých plecových výliskov.
Samozrejme je dobré ich povrchovo chrániť. (opieskovanie a hliníkový nástrek)
Koróziou najviac trpia koncové hrnce, pretože sa v nich zráža voda, ktorá so spalinami reaguje a mení sa na kyselinu.

Majmajko: Tej klapke dávam životnosť do prvého riadneho vytúrovania motora. :D
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Apr 29, 2008 9:22 am

No pockaj ja neviem riesit kolko akych ma byt pricok to musi clovek co si to prepocitava... ja len o ten navrh zapojenia... Kedze som si povedal ze ked bude este benzin v predaji a nebude za 100sk liter tak v roku 2010 by som chcel predstavit uz porobene CVko :-) a nech stoji za to
Ta klapka uz je len ako perlicka ze ked uz tak uz a preto viac menej ten dvojity...
To co ukazujes ty tak je vlastne seriovu ulozeny na R4CV.... (vnutro neriesim lebo nerozumiem ako a podla coho sa to navrhuje)

Stale ale mam 4 podmienky:
1, auto musi dobre brzdit
2, musi byt schopne ofuknut nejaku tu Fabiu (aj pri zapnutej klime)
3, Schopne ist aj na dlchsiu cestu po vlastnych koleckach
4, Co kolvek co je pekne a nevadi bodu 1,2,3,

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Tue Apr 29, 2008 9:39 am

:D A vieš že som si myslel, že sériový výfuk na CV čku je riešený tak ako na 8-mičke?

Prúdenie vo výfuku je tak komplikované, že sa vypočítať nedá. Adekvátne výsledky sa získavajú meraním na brzde.

Alpinovým motorom si trúfaš ofúknuť iba fábiu. To si ho urazil. :P
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Apr 29, 2008 9:44 am

Nie nie R4CV ma priecne vzadu a R8 tak jednoducho :-)
Tak vies cakam ze mozno bude aj Fabia 1.8 16V

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Apr 29, 2008 10:14 am

Pri tom smere akym sa "Simply clever" moteren werke vydavaju to vidim skor na 0.8L, dvojvalec, mozno aj s 8V...

Mario, ked bude Majko potrebovat extra silu tak si nachvilu vypne klimu predsa... ;)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

Post Reply