R4 CV 1.4 Alpine
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
pani, jazdim si na osmicke terz s porobenymi rozvodmi, nastavenymi ventilmi a predzapalom, za co vdacim predsedovi za rady, ruppeldtovi za doplnujuce rady, romanovi a jeldovi za podanu ruku k dielu a rady, a nakoniec sa to podarilo tak, ze to je az neuveritelne jake je to zive auto, jak startuje nabrnk, jak akceleruje, ja si vyfucik odbafkava. No na ten moj vyfuk nedam dopustit. to je jazda jak ma byt. Ja sa tomu moc nerozumiem, asi je to veda jak svina, ale ja si davam dalsi vyfuk robit zasa u AMY.
Sexgrafik Renault Classic Clubu
toto
no ovladanie na dialkove jedine
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
toto
v garazi, v polici, aj dva
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Alex: Väčšina aut nemá nerezový výfuk a vydrží dosť. Zvody aj celý život.
Majmajko: Ja by som ten výfuk robil asi takto:
http://www.mario-horak.ic.cz/vyfuk1.bmp
Ale sa to tu rozbehlo
Majmajko: Ja by som ten výfuk robil asi takto:
http://www.mario-horak.ic.cz/vyfuk1.bmp
Ale sa to tu rozbehlo
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
je mi jasne ze hadam takmer vsetky auta maju klasicky vyfuk, nerez len fajnsmerki, ktorí si ho dali spravit
Inak, Mario, taky vyfuk ako si nakreslil maju ceski bratia na osmickach
Myslim ze je ale trochu rozdiel ked sa bavime o takychto robenych zvodoch z plechu a seriovych liatinovych, ktore vydrzia celu zivotnost auta.
Seriovy vyfuk na osmicku (aspon taki co sa "da" bezne kupit) vydrzi par rokov 3 - 5 a potom zase treba novy.
ostava len dufat ze ten tvoj vyfuk bude z kvalitnejsieho materialu
Inak, Mario, taky vyfuk ako si nakreslil maju ceski bratia na osmickach
Myslim ze je ale trochu rozdiel ked sa bavime o takychto robenych zvodoch z plechu a seriovych liatinovych, ktore vydrzia celu zivotnost auta.
Seriovy vyfuk na osmicku (aspon taki co sa "da" bezne kupit) vydrzi par rokov 3 - 5 a potom zase treba novy.
ostava len dufat ze ten tvoj vyfuk bude z kvalitnejsieho materialu
Renault R8 1132 r.v. 1970
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Tento typ hrnca je otestovaný ako najlepší u súťažných áut. Spĺňa požiadavky na útlm a pritom nerobí spalinám žiadnu prekážku.
Nie všetky zvody v sériových autách sú liatinové. Napr. Fiat 850 má trubkové, podobné ako sú tie Majmajkove, alebo moja R5 má zvody pozvárané z tenkých plecových výliskov.
Samozrejme je dobré ich povrchovo chrániť. (opieskovanie a hliníkový nástrek)
Koróziou najviac trpia koncové hrnce, pretože sa v nich zráža voda, ktorá so spalinami reaguje a mení sa na kyselinu.
Majmajko: Tej klapke dávam životnosť do prvého riadneho vytúrovania motora.
Nie všetky zvody v sériových autách sú liatinové. Napr. Fiat 850 má trubkové, podobné ako sú tie Majmajkove, alebo moja R5 má zvody pozvárané z tenkých plecových výliskov.
Samozrejme je dobré ich povrchovo chrániť. (opieskovanie a hliníkový nástrek)
Koróziou najviac trpia koncové hrnce, pretože sa v nich zráža voda, ktorá so spalinami reaguje a mení sa na kyselinu.
Majmajko: Tej klapke dávam životnosť do prvého riadneho vytúrovania motora.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
No pockaj ja neviem riesit kolko akych ma byt pricok to musi clovek co si to prepocitava... ja len o ten navrh zapojenia... Kedze som si povedal ze ked bude este benzin v predaji a nebude za 100sk liter tak v roku 2010 by som chcel predstavit uz porobene CVko a nech stoji za to
Ta klapka uz je len ako perlicka ze ked uz tak uz a preto viac menej ten dvojity...
To co ukazujes ty tak je vlastne seriovu ulozeny na R4CV.... (vnutro neriesim lebo nerozumiem ako a podla coho sa to navrhuje)
Stale ale mam 4 podmienky:
1, auto musi dobre brzdit
2, musi byt schopne ofuknut nejaku tu Fabiu (aj pri zapnutej klime)
3, Schopne ist aj na dlchsiu cestu po vlastnych koleckach
4, Co kolvek co je pekne a nevadi bodu 1,2,3,
Ta klapka uz je len ako perlicka ze ked uz tak uz a preto viac menej ten dvojity...
To co ukazujes ty tak je vlastne seriovu ulozeny na R4CV.... (vnutro neriesim lebo nerozumiem ako a podla coho sa to navrhuje)
Stale ale mam 4 podmienky:
1, auto musi dobre brzdit
2, musi byt schopne ofuknut nejaku tu Fabiu (aj pri zapnutej klime)
3, Schopne ist aj na dlchsiu cestu po vlastnych koleckach
4, Co kolvek co je pekne a nevadi bodu 1,2,3,
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
toto
Pri tom smere akym sa "Simply clever" moteren werke vydavaju to vidim skor na 0.8L, dvojvalec, mozno aj s 8V...
Mario, ked bude Majko potrebovat extra silu tak si nachvilu vypne klimu predsa...
Mario, ked bude Majko potrebovat extra silu tak si nachvilu vypne klimu predsa...
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!