Page 1 of 12

R4 CV 1.4 Alpine

Posted: Tue Feb 06, 2007 9:48 am
by maroxe
Majmajko, to rovno zhod z Fabie kasnu a daj na nu kasnu R4CV, a mas to vyriesene. Ostan verny klasike, ved sme predsa klasici! 8)

Posted: Tue Feb 06, 2007 10:13 am
by Majmajko
Som cakal kedy ma zacne niekto sprdavat za to...... :oops:
tak potrebujem dobre brzdy k tomu motoru 1.3
Mozno budu stacit len kotuce z R8 ale ma to zaujalo tak to skusam riesit

Posted: Tue Feb 06, 2007 4:03 pm
by DDT
myslím si, že předělávat auto, které pomalu mizí ze zemského povrchu je velká škoda. Ale je to tvé auto a tvé peníze.
Budeš-li dávat 1,3 l motor, jaká bude převodovka a poloosy? To co tam je neumí ten točivý moment přenést. Buď ukroutíš poloosu (rychle) nebo ti za pár set kilometrů ufujazdí prevodovka.
Pakliže uvažuješ o jiných brzdách, měl bys zároveň s tím řešit nápravy. To co má 4cv rozhodně není na výkon přes 50 koní.
Pak bych doporučil telé to řešit jako projekt siluetu. V takovém případě bych já osobně nezůstal u motoru 1,3, ale šel bych asi do V6 s UN1.

Pověz mi o svém záměru víc?

admin

Posted: Tue Feb 06, 2007 5:59 pm
by matus
Predosly topic ohladom Brzdoveho posilovaca v R4CV ( http://forum.renaultcc.sk/viewtopic.php?t=562 ) som rozdelil a cast zaoberajucu sa vymenou motora presunul sem.
Dakujem za pochopenie.

Posted: Tue Feb 06, 2007 8:15 pm
by -=Mike=-
Kedze to preslo medzi tunning, tak vkladam jednu stranku s fotkami R4CV tunning :
http://www.team-r8.com/viewtopic.php?t=784
No keby som mal dve R4CV, tak do jednej by som sa pustil cestou povodnosti a do druhej alá Tunning ci ako sa to dnes sproste nazyva.. Stale, ked pocujem tunning si predstavim Skodu 120 s nalepkami TURBO a Remus či Humus? toje jedno...
Ale drzim palce.. Urcite by obe vyvolavali obdiv a respekt :wink:

tuning

Posted: Wed Feb 07, 2007 8:14 am
by matus
Mike, na tu skodu 120z nalepkami Turbo vymysleli bratia cesi vyraz TUZING ! :lol:

Takze ucelove, vykonove alebo esteticke upravy = TUNING :idea:

Vykupenie autoprislusenstva v Tescu, nasavanie na prednej kapote auta z motorom v zadu, nalepka TURBO na dychavicnej 33kw rachotine, priapdne giganticka nalepka NIKE na zadnom okne = TUZING (alebo stromeckarstvo) :!:

8)

Posted: Wed Feb 07, 2007 4:58 pm
by maroxe
Tak nahodou taky original zachodovy wunderbaum obeseny o zrkadlo je podla mna uz nevidana klasika. :)

Posted: Wed Feb 07, 2007 5:28 pm
by Majmajko
No ste teda zacali.............
Ja nerobim tuning aler ani original
Nechcem trhat asfalt ale chcem aby sa to pohlo ked potrebujem a zabrzdilo ked treba...

Image

Este to musi maroxe prepracovat lebo tu linku tam zvezujem nedat a kolieska budu vypletane
Zatial som len v opieskovanom stave potom ma caka vyvaranie a zinkovanie................. :roll:

Posted: Fri Jun 15, 2007 12:54 pm
by Alex
Takto nejak decentne by si to mohol ponat

Image

Posted: Fri Jun 15, 2007 3:59 pm
by Majmajko
az na tie zrkadla

Posted: Mon Jan 14, 2008 1:58 pm
by Majmajko
Tak uz ocakavam moje dva Webre 40 DCOE ktore pojdu na motor 1.4 Alpine

Image
A nehovoriac o 5 - stupnovej prevodovke :D

Posted: Mon Jan 14, 2008 10:16 pm
by -=Mike=-
Tak to bude riadna strela. Ja tiez premyslam nad jednou R8, ktoru budem mat taku "povodnu" a druhu mienim prerobit na ale Rally Monte Carlo.. :wink:
Riesis Majmajko aj nejake farby sportove ?

Posted: Tue Jan 15, 2008 8:24 am
by Majmajko
Farba je daleko, budem rad ak dam tuto sezonu zadnu a prednu napravu dohromady a ako tak upravim kasnu (spevnim)

Posted: Tue Jan 15, 2008 8:51 am
by jozo-ke
Pár kúskov na FR fóre bolo fakt zaujmavých...Klasický štýl a pár motorických úprav si myslím neuškodí..nech karoseria vyzerá ako pôvodna a brzdy a motor môže byť iný...ale v duchu tradície Renault

Posted: Wed Jan 16, 2008 9:30 pm
by R4CV
Na takúto prestavbu sa raz chcem podujať aj ja. Zatiaľ to vyzerá nasledovne:
1. treba zohnať použiteľnú karosériu 4CV, ale v horšom stave aby jej nebolo škoda.
podbehy, nápravnica, závesy nápravy - to všetko treba dať preč.
2. pod holú kasňu treba postaviť rám s úchytmi novej nápravy a motora
3. predná náprava zo škododvky (alebo podobná), má zhodnú konštrukciu ako pôvodná ale nápravnica sa skrutkuje a je možná ľahšia úprava.
4. zadná náprava na ramenách so suchými poloosami a 5-stupňová prevodovka.
5. motor asi 1,3MPi (lacný, jednoduchý a hlavne malý)
6. brzdy z Felície, predné kotúče a brzdiče, vzadu bubnové z Pickupa (sú silnejšie). Posilovač sa nezmestí na pôvodné miest, tak treba obetovať časť aj tak malého kufra (pedál bude zavesený zvrchu, ako na nových autách)
7. úprava nábojov kolies na disky podľa potreby, disky musia byť "bombové" ET=0 alebo záporné aby vynikol ráfik, pneu 165/65r13 vpredu aby sa zmestili bez veľkých úprav, 195/65r13 vzadu kvoli vzhľadu. keby mali disky centrálne matice, ani by som nedýchal :D
8. montáž motora. podľa motora treba zvoliť prevodovku, myslím, že vhodná kombinácia je škoda 135 + motor z felície alebo podobné od renaultu, aby sme zachovali značku (a policajti nebudú zaskočený) určite netreba výkon xxx koní, aj 50kW dokáže s týmto autom robiť divy, veď pôvodný motor má výkon 21 koní.
chladič sa na pôvodné miest asi nezmestí, ale z felície alebo favorita je nízky a široký, treba skúsiť. možno bude treba trochu upraviť zadnú kapotu aby sa tam ten motor zmestil, a zadné čelo spraviť demontovateľné :!: , toto všetko sa nedá urobiť cez tú malú dieru.
9. úprava nasávania chladiaceho vzduchu. čaká nás rekonštrukcia vnútorného blatníka, plechu vedľa sedadla a zadných dverí. auto sa zmení na 2+2, tzn. dozadu sa zmestí desiata a foťák, zadné dvere by som však zachoval, nerobím predsa chrobáka :!:
10. keď vzadu netreba miesto na nohy, treba vymeniť sedadlá za niečo pohodlejšie, čo sa dá aj nastaviť. samozrejme treba spraviť bezpečnostné pásy. zbytok interiéru nechám v pôvodnom duchu, možno pribudne zopár kontroliek na strednom paneli.

dúfam že som nezabudol na nič, farbu nech si vyberie každý sám, men sa páči kombinácia dvoch farieb v retro stýle

:D