R4 CV 1.4 Alpine

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Thu Jun 11, 2009 9:41 am

tak toto to je luxus.. :shock:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Gemini
Posts: 182
Joined: Tue Feb 17, 2009 7:41 pm
Location: Trenčín
Contact:

Post by Gemini » Thu Jun 11, 2009 1:27 pm

hoši aj ja chcel Alpine motor, kde sa dá kúpiť......v lete pomaly začíname prestavbu.....
R5 old => R5 Turbo (in progress...)

User avatar
cigos
Posts: 126
Joined: Wed Jan 03, 2007 11:44 pm
Location: Bratislava
Contact:

Post by cigos » Mon Jun 15, 2009 3:45 am

Majmajko wrote:Tak sa Mario pozri cez co to bude "prdiet" na teba :-)

ImageImage
ImageImage
Teda ten Filo to je macher čo :D Krásna robota.

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Mon Jun 15, 2009 10:22 pm

Ešte by si k tomu mal zohnať sekvenčné radenie. :D
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Jun 16, 2009 7:26 am

Sekvencnu to asi nee...

Premyslam ci tam ale dat tu 5st ci nie.... bude o hodne dlhsia...

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Jun 16, 2009 8:52 am

A co? Sak nech. Ten motor to utiahne a aspon nebudes mat tak namahane poloosi pri rozjazdoch..

Inak vrabec ma spravenu sekvencku v tej svojej Alpine 8)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Jun 16, 2009 10:34 am

Heeej hmmm no dat ju tam dam a odskusam to je jasne len premyslam aj nad inou variantou

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Jun 16, 2009 11:26 am

variator!? :lol:
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Jun 16, 2009 1:41 pm

CVT :-)

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Wed Jun 17, 2009 11:03 pm

Moja rada je nasledovná:

Pokiaľ chceš opálilť silnú Audinu z križovatky, tak krátku prevodovku a na 5-e nezáleží, lebo pri 50-ke ju nebudeš radiť. Na autostráde si aj tak na silné autá netrúfneš.

Matúš:
Technicky síce veľkosť prevodu zvyšuje krútiaci moment na kolesách, ktorým sú namáhané polosi, ale ten je limitovaný schopnosťou pneumatík preniesť ho na cestu.
Takže poloosiam ľahká prevodovka ani moc neublíži, pretože aj na ťažkej je jednotka tak krátka, že prekĺzne.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Jun 18, 2009 7:56 am

Realne - auto bude jazdit viac menej po okoli (okolo BA =zacpa = max40-50km/h) a dialnicu uvidi mozno po ceste na zraz a niedy na obchvate BA a tam je obmedzenie na 90km/h
No a nakoniac ja som zastanca skor pomalej jazdy :twisted:
Aj ked nevravim, ze raz za cas nevypalim aj na Stefanovi komin :-)
Miesto na 5st prevodovku tam bude - aspon bude co skusat ked nebude vyhovovat :-)
Ono moc tuto prevodovku nemame odskusanu na ceste, aj ked su uz spravene 2 ks
Ale o tom to je - spekulujeme ako sa da a ako nie a mozno nieco z toho bude
Robim si to pre potesenie svoje, ale oficialne pre zenu (v slabej chvili som jej to dal a slubil), ze ked pojde do kanclu može predbehnut aj Fabiu (neviem ci uz vyrobili 1.8T :lol: )

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Thu Jun 18, 2009 8:26 pm

Myslím, že Rite budú kolegyne závidieť, hlavne keď ich prevezie. :D
Ozaj ten výfuk je mooooc pekný. Nebolo by lepšie zavesiť ho do klubovne? :D
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Jun 18, 2009 10:35 pm

vies ono som pravem meral vrchne dvere a zistil ze ten stlp ak dam prec tak na poschodie mozem dat celu R4CV ... :-)
ak to myslis ako klubovnu :-)
Tento "tvoj" :wink: napad Rite nebudem vraviet...

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Aug 10, 2009 2:26 pm

Image
kontrola pred rozrezanim....

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon Aug 10, 2009 2:43 pm

Tie plastove kolecka pojdu pod B stlpik a budes si obliekat sutanu mnisky, alebo ako to myslis s tym rozrezanim? :shock:
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

Post Reply