R4 CV 1.4 Alpine
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
toto
A co? Sak nech. Ten motor to utiahne a aspon nebudes mat tak namahane poloosi pri rozjazdoch..
Inak vrabec ma spravenu sekvencku v tej svojej Alpine
Inak vrabec ma spravenu sekvencku v tej svojej Alpine
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
toto
variator!?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Moja rada je nasledovná:
Pokiaľ chceš opálilť silnú Audinu z križovatky, tak krátku prevodovku a na 5-e nezáleží, lebo pri 50-ke ju nebudeš radiť. Na autostráde si aj tak na silné autá netrúfneš.
Matúš:
Technicky síce veľkosť prevodu zvyšuje krútiaci moment na kolesách, ktorým sú namáhané polosi, ale ten je limitovaný schopnosťou pneumatík preniesť ho na cestu.
Takže poloosiam ľahká prevodovka ani moc neublíži, pretože aj na ťažkej je jednotka tak krátka, že prekĺzne.
Pokiaľ chceš opálilť silnú Audinu z križovatky, tak krátku prevodovku a na 5-e nezáleží, lebo pri 50-ke ju nebudeš radiť. Na autostráde si aj tak na silné autá netrúfneš.
Matúš:
Technicky síce veľkosť prevodu zvyšuje krútiaci moment na kolesách, ktorým sú namáhané polosi, ale ten je limitovaný schopnosťou pneumatík preniesť ho na cestu.
Takže poloosiam ľahká prevodovka ani moc neublíži, pretože aj na ťažkej je jednotka tak krátka, že prekĺzne.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
Realne - auto bude jazdit viac menej po okoli (okolo BA =zacpa = max40-50km/h) a dialnicu uvidi mozno po ceste na zraz a niedy na obchvate BA a tam je obmedzenie na 90km/h
No a nakoniac ja som zastanca skor pomalej jazdy
Aj ked nevravim, ze raz za cas nevypalim aj na Stefanovi komin
Miesto na 5st prevodovku tam bude - aspon bude co skusat ked nebude vyhovovat
Ono moc tuto prevodovku nemame odskusanu na ceste, aj ked su uz spravene 2 ks
Ale o tom to je - spekulujeme ako sa da a ako nie a mozno nieco z toho bude
Robim si to pre potesenie svoje, ale oficialne pre zenu (v slabej chvili som jej to dal a slubil), ze ked pojde do kanclu može predbehnut aj Fabiu (neviem ci uz vyrobili 1.8T )
No a nakoniac ja som zastanca skor pomalej jazdy
Aj ked nevravim, ze raz za cas nevypalim aj na Stefanovi komin
Miesto na 5st prevodovku tam bude - aspon bude co skusat ked nebude vyhovovat
Ono moc tuto prevodovku nemame odskusanu na ceste, aj ked su uz spravene 2 ks
Ale o tom to je - spekulujeme ako sa da a ako nie a mozno nieco z toho bude
Robim si to pre potesenie svoje, ale oficialne pre zenu (v slabej chvili som jej to dal a slubil), ze ked pojde do kanclu može predbehnut aj Fabiu (neviem ci uz vyrobili 1.8T )
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
toto
Tie plastove kolecka pojdu pod B stlpik a budes si obliekat sutanu mnisky, alebo ako to myslis s tym rozrezanim?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!