Page 11 of 12
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Posted: Thu Dec 02, 2010 12:10 pm
by Pavel Vypler
Nevím,zda je to cv i ve vnitřku odstrojené, jestli je, proč se nelakuje i vnitřek auta ?
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Posted: Thu Dec 02, 2010 12:16 pm
by Majmajko
Lebo uz je, a je na bielo (mimo pohladovych casti) ako aj cely podvozok
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Posted: Fri Dec 03, 2010 3:39 pm
by jozo-ke
pekne na bielo
tak sa na to musí
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Posted: Thu Oct 27, 2011 10:51 pm
by Majmajko
Prisiel Pere Noel pre moju manzelku
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Posted: Fri Oct 28, 2011 5:26 pm
by Alex
ten chladic sa mi paci. nemas este jeden?
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Posted: Sun Oct 30, 2011 8:32 pm
by R4CV
Kludne si praj aj 2, len treba love. Daj čo najskôr vedieť, ako si sa rozhodol, budem písať á Père Noël. Napíšem mu aj v tvojom mene.
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Posted: Tue Nov 01, 2011 10:09 am
by Alex
nieco blizsie o tom chladici? je podla originalu ci nejak vylepsovany. no a cena?
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Posted: Tue Nov 01, 2011 1:10 pm
by Majmajko
Mecaprts a je ako original.
Neratal som pocet rebier oproti povodnemu, ale ak je rozdiel tak minimalny.
R4 CV 1.4 Alpine diferak
Posted: Sat Dec 03, 2011 1:14 am
by Majmajko
Idem riesit diferak do prevodovky...
Budem skladat 5st prevodovku kopia z R8G aj s povodnym sposobom radenia (ako 353)
Je tam plno zadrhelov a veci co na to treba
Najpodstatnejsi je ... diferak...
Problem ...
Povodne planety maju mensi rozmer oproti R5Alpine
Diferak v prevodovke 353 ma umiestnene 4 satelity cez kocku
Slabe miesto prenosu sily je prave v satelitoch, R8 ma 2ks, R5A ich ma zas vacsie a diferak je asi o 1cm sirsi
- Diferak R8 Gordini s 4 satelitmi (prevodovka 353)
- Diferak R8 s 2 satelitmi
Pouzitie povodnej klietky R8 s 2 satelitmi nechcem, hlavne tu zas nesedi na tanierove koleso z R5A (ani upravenu R5A s R8 satelitmi a planetami, to uz sme postavili 2x, tak chcem skusit ine)
Varianty ...
1. novu klietku diferaku a osadit do nej 4 satelity R8 a upravit povodne R8 planety pre lepsie mazanie
(najblizsie originalu)
2. upravit klietku R5A a karadnovy kriz alebo planety
(pohladovo stale ako original)
3. len kardanovy kriz z rozmeru R8 planety na R5A .... a jednu podlozku na osadenie R5A diferaku
(asi najmenej prace a le uz je vidiet prerabku)
4. diferak na zakazku
(pohladovo stale ako original, najdrahsie, najodolnejsie, moznost samosvoru a samozrejme najdrahsie)
- Ro Gordini planeta
- Original R8 diferak
- Kardanovy kriz z R8 a klb poloosy z R5
- Kriz a kusok klba pripravene na zvarenie
- Zvareny kriz R8 s castou klba z R5
Toto vyriesilo osadenie planet z R5 a poloosy z R8 len ci je to dost pevne?
Vie niekto aj ine riesenie?
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Posted: Sat Dec 03, 2011 10:31 am
by matus
Zaujimave riesenie.
No tak niesom metalurg, ale pokial to je po celom obvode kvalitne zvarene, nevidim preco by to nemalo vydrzat...
Posted: Sun Dec 04, 2011 12:05 am
by MiKo
Ked je pouzita spravna technologia tak je to bez problemov.
Mam na civilnych autach zvarane poloosi a najskor to ukrutilo (vyvarene v mieste zlomu od korena) a teraz uz to drzi (nalisovana cast noveho materialu a spojene tzv. rychlym zvarom)...
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Posted: Sun Dec 04, 2011 1:37 am
by Majmajko
kde co ako ... poslem hned daco zvarit
Posted: Sun Dec 04, 2011 12:26 pm
by MiKo
Ja som si to nerobil sam, v ZA je jedna firma kde sa venuju takymto veciam...
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Posted: Sun Dec 04, 2011 2:12 pm
by Majmajko
Vsak Ok tak daj info ( kludne do
tejto sekcie)
Re: R4 CV 1.4 Alpine
Posted: Sun Dec 04, 2011 6:47 pm
by Majmajko
Miko cezie v tom akardane si dal zvarit?