R4 F6 - Štefan
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Tkaze sa teraz mienim dostat aj k nahodeniu motora do stefana... aj ked mam na vyber 2 motory...
1. 1.1 zvecseny obsah na 1.3 od Maria
2. 1.4 co som si zohnal ale z nejakej CH verzie starej R5 s dodadocnym EKO vyplachom (vymontovanym) lenze tam su vsade 2ite remenice a 2x rovnaky remen... co je problem pri vacke ktora je ulozena vo zvone este na jednom lozisku spolu z guferom... a to je problem ten zvon nemam a neviem sa dostat na klb ako to tam je a ci to viem zohnat....
tu je priblizne o co sa jedna...
je tam este nejaky medzi kus ktory sa tam dava a ktory drzi gufero a lozisko... no mam aj info ze to je priamo len v tom zvone ulozene...
Vacka ma aj pri remenici vybratie (zuzena) oproti standartnym ako na to lozisko...
Tu neni gufero a lozisko v motore !
Stretol sa niekto s takym daco?
1. 1.1 zvecseny obsah na 1.3 od Maria
2. 1.4 co som si zohnal ale z nejakej CH verzie starej R5 s dodadocnym EKO vyplachom (vymontovanym) lenze tam su vsade 2ite remenice a 2x rovnaky remen... co je problem pri vacke ktora je ulozena vo zvone este na jednom lozisku spolu z guferom... a to je problem ten zvon nemam a neviem sa dostat na klb ako to tam je a ci to viem zohnat....
tu je priblizne o co sa jedna...
je tam este nejaky medzi kus ktory sa tam dava a ktory drzi gufero a lozisko... no mam aj info ze to je priamo len v tom zvone ulozene...
Vacka ma aj pri remenici vybratie (zuzena) oproti standartnym ako na to lozisko...
Tu neni gufero a lozisko v motore !
Stretol sa niekto s takym daco?
toto
CO? Jaky zvon? Sak mas mat v kosi prevodovky lozisko a gufero, nie? A mas aj ten kos! Tak kde je problem?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
kos=zvon
no ked kuknes na obrazok tak tu je ulozeny gufero a lozisko este v tako samostatnom "drziaku" ktory je zrejme zatesneny a namontovany na blok motora a na to cele je nasunyty ten kos...
nie ako sme to predpokladali ze len v vsuniem do kosa gufero lozisko dam tesnenie okolo vyvodu vacky a pritiahnem cele aj sprevodovkou...
Teda mozno aj tak len zatial co som sa pytal tych co rozobrali viac motorov, tak nepoculi o takom motore a takom rieseni...
Jaro mi nasiel na microfisoch len tento obrazok a tam ma zarazilo to uplne ine riesenie
no ked kuknes na obrazok tak tu je ulozeny gufero a lozisko este v tako samostatnom "drziaku" ktory je zrejme zatesneny a namontovany na blok motora a na to cele je nasunyty ten kos...
nie ako sme to predpokladali ze len v vsuniem do kosa gufero lozisko dam tesnenie okolo vyvodu vacky a pritiahnem cele aj sprevodovkou...
Teda mozno aj tak len zatial co som sa pytal tych co rozobrali viac motorov, tak nepoculi o takom motore a takom rieseni...
Jaro mi nasiel na microfisoch len tento obrazok a tam ma zarazilo to uplne ine riesenie
toto
mno tak by som vychadzal z toho, ze to ma byt tak ako na tom obrazku a J rozpraval blbosti.. Iked na tom kosi su vyfrezovane otvory priamo pre to lozisko a gufero co si pamatam.. tak neviem..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
takze som si pozrel ako bol robeny predok a skoncilo to takto...
a to mam aj spolujazdcov-vnutorny blatnik dole kedze tam boli nejake dierky... ked som ho dal dole tak som vedel preco som vnutri citil smrad ... zalatene ako...
Vcera mi pri tom v radiu pustili Zbirkovu pesnicku - Uz len 22 dni a z obrazu ostane len ram...
Tak som si pospevoval uz len 22 dni a snad neostne len ram....
Dnes len 21 dni do zrazu
a to mam aj spolujazdcov-vnutorny blatnik dole kedze tam boli nejake dierky... ked som ho dal dole tak som vedel preco som vnutri citil smrad ... zalatene ako...
Vcera mi pri tom v radiu pustili Zbirkovu pesnicku - Uz len 22 dni a z obrazu ostane len ram...
Tak som si pospevoval uz len 22 dni a snad neostne len ram....
Dnes len 21 dni do zrazu
Takze lietam teraz s prevlozkvoanou 1.1 na 1.3 a dvojkomorovym Webrom 32 DIR.
Kedze som ho minuly vikend prehnal Stefana tachometrickych 150-160
tak som sa pozrel na nejake drobnosti co ma stvali...
Stale sa prejavuje male vynechavanie motora pri nizkych otackach...
Menil som palec, veko, kladivko, inducku... (kondik som doma nenasiel) tento proble je stale...
Uz mam aj podozrenie na retaz ze by mozno ta... (Mario?)
No a pri tejto kontrole som zistil ze sa mi na karburatore otvorala len jedna komora... tak som predlzil drahu tiahla a konecne otvara aj druhu komoru...
No tu zacal dalsi problem ... nestiha prevodovka kretke prevody mam ale nie sak to nerobym na max. rychlost... ale uz som nasral jedneho z Feldou ked si myslel ze ma bude predbiehat....
Kedze som ho minuly vikend prehnal Stefana tachometrickych 150-160
tak som sa pozrel na nejake drobnosti co ma stvali...
Stale sa prejavuje male vynechavanie motora pri nizkych otackach...
Menil som palec, veko, kladivko, inducku... (kondik som doma nenasiel) tento proble je stale...
Uz mam aj podozrenie na retaz ze by mozno ta... (Mario?)
No a pri tejto kontrole som zistil ze sa mi na karburatore otvorala len jedna komora... tak som predlzil drahu tiahla a konecne otvara aj druhu komoru...
No tu zacal dalsi problem ... nestiha prevodovka kretke prevody mam ale nie sak to nerobym na max. rychlost... ale uz som nasral jedneho z Feldou ked si myslel ze ma bude predbiehat....
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava