R4 F6 - Štefan

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Feb 20, 2009 11:08 am

Neviem co som uz spravil ale uz jzdim v celku pohode aj ked otacky motorami obcas skocia....

Teraz ta moja destilacna masina (dik Dedo Mario) ma zas problem natlakovat system....

Totiz sa mi stane pri dlchsej jazde ze vyslovene hadice co idu do kurenia ostanu prazdne ... a prestane kurit, musim pomackat hadice a pohrat sa z odvzdusnovakom. To ale zas na par km

Odzvdusnovak odvzdusnuje ako keby nebol ani za to plateny.... Skusal som plnu nadobku zavesit a otvorit odvzdsnovak... troska natieklo ale ked zavriem uz odvzdusnovak, aj tak su hadice na kurenie skoro prazdne. (na kurenie postacuje - nejaky cas)

Voda sa mi nestraca (nemam to presne zmerane, skor si myslim)

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Fri Feb 20, 2009 12:22 pm

Nemas stale poloprazdny systém?
Otvor opatrne chladic, pri nastartovanom zohriatom motore a dolievaj doplna. Potom pridaj a pumpa vytlací casť vody aj so vzduchovou bublinou. Takto to zopakuj, kým prestanú bubliny.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Pavel Vypler
člen RCC
Posts: 692
Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
Location: Kolín,Česká Republika
Contact:

Post by Pavel Vypler » Fri Feb 20, 2009 3:22 pm

Udelaj presne to co pise Mario, nechaj to bezet dlouho a dolejvaj, jestli sa aj dale bude zavzdusnovat,tak to nemas nekde tesne a bere si vzduch nekde........
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Feb 20, 2009 6:01 pm

chladic je uplne doplna ..... :shock: :roll:

User avatar
Pavel Vypler
člen RCC
Posts: 692
Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
Location: Kolín,Česká Republika
Contact:

Post by Pavel Vypler » Fri Feb 20, 2009 6:41 pm

to ze je do plna neznamena,ze tam neni vzduch,nechaj to otvorene a poradne to nechaj ohrat jeste dlouho potom moze vyjit bublina....
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Feb 20, 2009 7:03 pm

Ok urobim to este raz....

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Sun Feb 22, 2009 9:09 pm

No aj ked som ako tak odvzdusnil tak sa mi stalo to ako som prisiel po Trnavu tak my prestal kurit.... uz som nemal vodu v trubkach.... tak neviem ci je niekde daco prasknute ci co .... ked som otvoril nadrzku tak ani nesicala....
A tombola - dostal som kamen do reflektroa... pukol...

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Mon Feb 23, 2009 12:58 am

To je zvláštny jav to odvodňovanie, niekde je diera a zavzdušňuje sa to. Ja som mal takú zradcovskú hadicu od vodnej pumpy k chladiču, pretekala po stene vodnej pumpy okolo naplno stiahnutého prstenca a kedže bol blízko motor tak sa hneď aj odparila. Som za nič na svete nemohol prísť na to kde sa to stráca až kým som nenaštartoval studený motor a nezačal ošahávať všetky hadice a spoje. :idea:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Feb 23, 2009 8:41 am

Lenže mne sa voda nestráca !
To je dine na tom....

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Mon Feb 23, 2009 10:34 am

Podľa čoho usudzuješ, že sa nestráca?
To že máš v nádobke rovnako vysoko hladinu, ešte neznamená, že sa nestráca.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Feb 23, 2009 10:46 am

ze od leta co som dal vodu je priblizne rovnako (namam ciarky) ale myslim ze ked som to uz asi 6x odvzdusnoval tak hadam voda by vytiekla.....

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Mon Feb 23, 2009 10:50 am

Veď to je tá sranda. V nádobke Ti môže zostať, a stráca sa z kúrenia. To je totiž vyššie ako nádobka.

Dobrá rada: Keď nevieš kam z konopí, tak vyber termostat a skúšaj ten predchádzajúci postup bez neho.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Feb 23, 2009 11:28 am

ale Mario sak to viem .....
ked som odvzdusnoval tak som mal nadobku hore nad motorom

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Mar 05, 2009 8:53 am

K tomu zavzdusneniu... mam uz vsetky veci druhe aj chladic tak skusim menit... (okrem pumpy a radiatora) uvidim....
Aj ked naposledy som neodvzdusni po tom co sa zavzdusnil a ked som bol na kofole zas kuril.. ako keby sa odvzdusnil sam... :roll:

Tak som menila ziarovky... chudakk Stefan asi mozno za vsetkym je prechladnutie lebo sa mu urobil jacmen na oku :-)
To cele sklo na ziarovke sa tak zdulo....

Image

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Thu Mar 05, 2009 9:20 am

Asi je ta ziarovka z plastu, alebo Ti to trocha prebija tak trocha moc.

alebo je to vyrobna vada a mozes to reklamovat.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

Post Reply