R4 F6 - Štefan

Tu sa s nami môžete podeliť o svoje rozbehnuté a dokončené projekty.

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Jun 09, 2008 9:06 am

Nie neboj Elza to nebola este bola v pohode ako sme odchadzali... :-)
Poceste sa tam strcil jeden sviniar....
Tak neni to nic strasne ale chcem to urobit tak aby sa nelakovalo...
Twingo to isti :-)

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Jun 11, 2008 8:59 am

Tkaze sa teraz mienim dostat aj k nahodeniu motora do stefana... aj ked mam na vyber 2 motory...
1. 1.1 zvecseny obsah na 1.3 od Maria
2. 1.4 co som si zohnal ale z nejakej CH verzie starej R5 s dodadocnym EKO vyplachom (vymontovanym) lenze tam su vsade 2ite remenice a 2x rovnaky remen... co je problem pri vacke ktora je ulozena vo zvone este na jednom lozisku spolu z guferom... a to je problem ten zvon nemam a neviem sa dostat na klb ako to tam je a ci to viem zohnat....

tu je priblizne o co sa jedna...

Image

je tam este nejaky medzi kus ktory sa tam dava a ktory drzi gufero a lozisko... no mam aj info ze to je priamo len v tom zvone ulozene...
Vacka ma aj pri remenici vybratie (zuzena) oproti standartnym ako na to lozisko...
Tu neni gufero a lozisko v motore !
Stretol sa niekto s takym daco?

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Jun 11, 2008 9:13 am

CO? Jaky zvon? Sak mas mat v kosi prevodovky lozisko a gufero, nie? A mas aj ten kos! Tak kde je problem?
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Jun 11, 2008 9:23 am

kos=zvon

no ked kuknes na obrazok tak tu je ulozeny gufero a lozisko este v tako samostatnom "drziaku" ktory je zrejme zatesneny a namontovany na blok motora a na to cele je nasunyty ten kos...
nie ako sme to predpokladali ze len v vsuniem do kosa gufero lozisko dam tesnenie okolo vyvodu vacky a pritiahnem cele aj sprevodovkou...
Teda mozno aj tak len zatial co som sa pytal tych co rozobrali viac motorov, tak nepoculi o takom motore a takom rieseni...
Jaro mi nasiel na microfisoch len tento obrazok a tam ma zarazilo to uplne ine riesenie

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Jun 11, 2008 9:37 am

mno tak by som vychadzal z toho, ze to ma byt tak ako na tom obrazku a J rozpraval blbosti.. Iked na tom kosi su vyfrezovane otvory priamo pre to lozisko a gufero co si pamatam.. tak neviem..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Jun 11, 2008 9:42 am

sak to je to...
kazda varianta ma svoju pravdu...

No GTX3 nebude na preplach na to musim pouzit nejaku syntetiku kedze taky olej je v motore co tam budem davat...

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Jun 13, 2008 7:35 am

takze som si pozrel ako bol robeny predok a skoncilo to takto...
a to mam aj spolujazdcov-vnutorny blatnik dole kedze tam boli nejake dierky... ked som ho dal dole tak som vedel preco som vnutri citil smrad ... zalatene ako...

Vcera mi pri tom v radiu pustili Zbirkovu pesnicku - Uz len 22 dni a z obrazu ostane len ram...
Tak som si pospevoval uz len 22 dni a snad neostne len ram....
Dnes len 21 dni do zrazu

Image

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Fri Jun 13, 2008 7:38 am

noo tak nech to bude 24 dní...aby som dovtedy videl Stefana aj ja :lol:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Fri Jun 13, 2008 9:17 am

A robis medzitym aj preplach motora?
Snad stihas marian..
R8,R12,Twingo

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Jun 13, 2008 9:33 am

Motor mam uz preskladany... a podla casu budem robit ... v najhorsom len vymenim olej...

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Fri Jun 13, 2008 9:35 am

Ved preto. Lebo na tvoju R4 sa velmi tesim ..
R8,R12,Twingo

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Jun 13, 2008 9:36 am

Posnazim sa nesklamat a dosjt na Stevanovi

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Aug 22, 2008 9:28 am

Takze lietam teraz s prevlozkvoanou 1.1 na 1.3 a dvojkomorovym Webrom 32 DIR.
Kedze som ho minuly vikend prehnal Stefana tachometrickych 150-160
tak som sa pozrel na nejake drobnosti co ma stvali...

Stale sa prejavuje male vynechavanie motora pri nizkych otackach...
Menil som palec, veko, kladivko, inducku... (kondik som doma nenasiel) tento proble je stale...
Uz mam aj podozrenie na retaz ze by mozno ta... (Mario?)

No a pri tejto kontrole som zistil ze sa mi na karburatore otvorala len jedna komora... tak som predlzil drahu tiahla a konecne otvara aj druhu komoru...
No tu zacal dalsi problem :lol: ... nestiha prevodovka kretke prevody mam :-) ale nie sak to nerobym na max. rychlost... ale uz som nasral jedneho z Feldou ked si myslel ze ma bude predbiehat.... :-)

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Fri Aug 22, 2008 9:34 am

Reťaz nechaj na pokoji a nastav hladinu v karburátorovej komore.
Prevodovky som ti tiež nejaké dal. :D
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Aug 22, 2008 10:27 am

Mario Horak wrote: nastav hladinu v karburátorovej komore.
To je uz spravene nebola to hladina karburatora....
Mario Horak wrote:Prevodovky som ti tiež nejaké dal. :D
No len nemam teraz doma z R4 na prerobenie ... tycka ta je zvrchu... ale mozno presvedcim Jara a zoberiem od neho 5st...

Post Reply