o všetkom...
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5306
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Mon Jun 30, 2008 10:03 am
Drazdi ta čo

-
Alex
- člen RCC
- Posts: 2447
- Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
- Location: Okres Senec
Post
by Alex » Mon Jun 30, 2008 11:37 am
noo, tak to uz je taka realnejsia suma. škodalen že tych 120tis nie je v SK.


Renault R8 1132 r.v. 1970
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5306
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Mon Jun 30, 2008 11:48 am
Mário nedraždi !!!
Esteze idem het po zraze ... Dufam ze ju niekto kupi inac ju ideme pozriet....
-
pedro
- člen RCC
- Posts: 747
- Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
- Location: Bratislava
Post
by pedro » Tue Jul 01, 2008 1:34 pm
Z coho to konstrukcne vychadza, z R8? Vyzera to ako hrackarske auticko, velmi zlate...

Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
-
Alex
- člen RCC
- Posts: 2447
- Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
- Location: Okres Senec
Post
by Alex » Tue Jul 01, 2008 1:40 pm
z osmicky nie, zacalo sa vyrabat skor - uz v 1958, skor vychadza z dauphina.
pekne vozitko, radsej by som ale tie posledne rocniky co mali aj lepsiu motorizaciu.

Renault R8 1132 r.v. 1970
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5306
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Tue Jul 01, 2008 2:14 pm
Florida z Dauphina
Caravella je z R8
-
Alex
- člen RCC
- Posts: 2447
- Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
- Location: Okres Senec
Post
by Alex » Tue Jul 01, 2008 3:01 pm
ale no, vsak je to v podstate to iste auto, cize koncepce vychadza z dauphina. akurat ze mladsie rocniky vynovili potom ako sa zacala vyrabat osmicka cize v nich bol osmickovy motor, prevodovka atd. takisto ako sa aj do dauphina neskor montovali kotucove brzdy dozadu ako su v osmicke.

Renault R8 1132 r.v. 1970
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5306
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Wed Jul 02, 2008 7:07 am
Alebo do R8 davali neskor seriovo kotucove brzdy tak ako ku koncu do Dauphina
-
Alex
- člen RCC
- Posts: 2447
- Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
- Location: Okres Senec
Post
by Alex » Wed Jul 02, 2008 7:40 am

a chces sa hadat co.
podla mna to tak nemohlo byt, lebo osmicku vyvinuli s kotucovimi brzdami na vsetkych styroch kolesach. dauphin mal vzadu bubny a kedze sa robi nejaky cas subezne s osmickou ktora ho nahradila tak mu tam supli kotuce na zadnu napravu. vyvoj je vyvoj

Renault R8 1132 r.v. 1970
-
Majmajko
- Moderator
- Posts: 5306
- Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
- Location: Dunajská Lužná
-
Contact:
Post
by Majmajko » Wed Jul 02, 2008 7:50 am
Otestovali na Dauphine a dali do R8

Logis nem

-
jozo-ke
- Posts: 1964
- Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
- Location: Košice
-
Contact:
Post
by jozo-ke » Wed Jul 02, 2008 8:28 am
cii pána..veď to má 310 tisíc nalietaných..myslíš že to ešťe bude jazdiť dlllho??
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
-
Anarki
- Moderator
- Posts: 1163
- Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
- Location: Atomograd
-
Contact:
Post
by Anarki » Wed Jul 02, 2008 9:26 am
Ak sa k tomu chovali predošlý majitelia normálne a menili olej ako sa patrí tak by to mohlo ešte pár tisíc nabehať.
Ak by tam bol motor J7T 2,2 štvorbod tak by motor bez problémov najazdil ešte 200 tisíc

[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
-
pedro
- člen RCC
- Posts: 747
- Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
- Location: Bratislava
Post
by pedro » Tue Jul 08, 2008 9:46 pm
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy