Zaujímavé z dražby Ebay/Aukro...
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
nejako sa to na ebay teraz rozbehlo
Caravelle 1960


Floride 1960


Caravelle 1965 Tato tu uz je 2x nedosiahla minimalnu cenu


Caravelle 1960
Floride 1960
Caravelle 1965 Tato tu uz je 2x nedosiahla minimalnu cenu
toto
Na tu sadu zabudnite..
SOLEX 32 PBIC/PBICA P/BT
To je na karbce k 956ccm motorom.
K 1108ccm je DISTA..
Ja som za 20E vydrazil sadu tesneni aj s vzdusnikovou ihlou, ventilom plavakovej komory a membrankou do akceleracnej pumpicky..
Treba hladat a cakat..
SOLEX 32 PBIC/PBICA P/BT
To je na karbce k 956ccm motorom.
K 1108ccm je DISTA..
Ja som za 20E vydrazil sadu tesneni aj s vzdusnikovou ihlou, ventilom plavakovej komory a membrankou do akceleracnej pumpicky..
Treba hladat a cakat..


Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Nie som si celkom istý, ale vyzerá to tak, že:
Floride su staršie, postavené na základe Dauphinky. Hardtop je tvaru kupé a má otvorené nasávanie pred zadnými kolami.
Caravelle je novšia, postavená na základe R8, hardtop je vzadu strmší a nasávanie pred zadnými kolami je zatvorené.
Niekde som čítal, že názov Caravelle vznikol pre ameriku, ale pokiaľ viem, tak Floride bola dizajnovaná Pietrom Fruom z GHIA a vyrábaná Renaultom ako konkurencia pre úspešný Kharmann na americkom trhu.
Z pamätí Jacquesa Baptistu sa dozvieme viac.
Floride su staršie, postavené na základe Dauphinky. Hardtop je tvaru kupé a má otvorené nasávanie pred zadnými kolami.
Caravelle je novšia, postavená na základe R8, hardtop je vzadu strmší a nasávanie pred zadnými kolami je zatvorené.
Niekde som čítal, že názov Caravelle vznikol pre ameriku, ale pokiaľ viem, tak Floride bola dizajnovaná Pietrom Fruom z GHIA a vyrábaná Renaultom ako konkurencia pre úspešný Kharmann na americkom trhu.
Z pamätí Jacquesa Baptistu sa dozvieme viac.

Renault R5 GTE, Renault Caravelle
toto
Naopak, nazov Floride vznikol pre ameriku.. Caravelly sa tam az neskor predavali ako Caravelly. Inak spravne..

Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
pekne auticka na predaj.
to prve je ale floride, nie caravelle, ale to len tak naokraj.
ako pise mario tak je floride postaveny na zakladoch dauphina, caravelle je to iste len sa robilo neskor a od roku 1964, ked uz bola vonku osmicka sa pouzila aj technika z nej, hlavne motor 1108 ccm. aj chladic bol montovany inak ako vo floride + kotučove brzdy vzadu.
osobne by som radsej vlastnil carevelle ako floride
ale je to stale pekne auticko
to prve je ale floride, nie caravelle, ale to len tak naokraj.
ako pise mario tak je floride postaveny na zakladoch dauphina, caravelle je to iste len sa robilo neskor a od roku 1964, ked uz bola vonku osmicka sa pouzila aj technika z nej, hlavne motor 1108 ccm. aj chladic bol montovany inak ako vo floride + kotučove brzdy vzadu.
osobne by som radsej vlastnil carevelle ako floride


Renault R8 1132 r.v. 1970
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Stručne z Jacqusových zápiskov:
Floride nabehla po ťažkých vývojových peripetiách (toto Jacques podrobne popisuje) s pracovným názvom Dauphine GT do výroby v r. 1959 pod označením R-1092 s motorom 845cc.
V r 1962 vybehla séria Floride S s novým motorom 956cc, ktorý sa začal vyrábať pre R8 a mal názov Sierra - z toho aj označenie S. Caravelle už v tej dobe bola navrhnutá, len existujúce karosérie dobehli výrobou už s novými motormi, pretože staré už neboli. Caravelly kontinuálne nabehli výrobu pod označením R-1133. V r. 1963 zvýšený obsah na 1108cc. V r. 1966 a 1967 posledné zmeny ako guľaté budíky, nový karburátor, zmeny na riadení a nápis 1100 na zadnej kapote vymenený za nápis RENAULT. Výroba tohoto krásneho auta skončila v júli 1968.
Floride nabehla po ťažkých vývojových peripetiách (toto Jacques podrobne popisuje) s pracovným názvom Dauphine GT do výroby v r. 1959 pod označením R-1092 s motorom 845cc.
V r 1962 vybehla séria Floride S s novým motorom 956cc, ktorý sa začal vyrábať pre R8 a mal názov Sierra - z toho aj označenie S. Caravelle už v tej dobe bola navrhnutá, len existujúce karosérie dobehli výrobou už s novými motormi, pretože staré už neboli. Caravelly kontinuálne nabehli výrobu pod označením R-1133. V r. 1963 zvýšený obsah na 1108cc. V r. 1966 a 1967 posledné zmeny ako guľaté budíky, nový karburátor, zmeny na riadení a nápis 1100 na zadnej kapote vymenený za nápis RENAULT. Výroba tohoto krásneho auta skončila v júli 1968.

Renault R5 GTE, Renault Caravelle