Zaujmavé foto Renault

o všetkom...

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Oct 28, 2008 9:19 am

Moje A aj B :wink:

Image

User avatar
maroxe
Posts: 1120
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Tue Oct 28, 2008 9:47 am

Este k tej hadanke od Pavla: Vzadu v pritmi tam vidim Alpinku.
Sexgrafik Renault Classic Clubu

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Tue Oct 28, 2008 9:51 am

jozo-ke wrote:tak takýto pohľad sa mi dnes naskytol :) R5 1,7 T..ex GTE, výkon cca 230 koníkov.
Jozo so všetkou úctou, ale ten výkon je asi prehnaný.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Tue Oct 28, 2008 9:54 am

To Pavel:

Mňa na tej fotke zaujal bicykel s prídavným motorkom.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Oct 28, 2008 10:44 am

Ste stale vedla chalani.... a je to take jasne tam :!: ale dobry chytak od Pavla

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Tue Oct 28, 2008 1:47 pm

Mario Horak wrote:Jozo so všetkou úctou, ale ten výkon je asi prehnaný.
Tieť sa mi nechce veriť ale chalan vravel že toľko to bude mať a po poskladaní ide aj na brzdu.Takže to som zvedavý aj ja.
:arrow: Anarki: interier séria,pribudnú škrupiny Sparco,hydra s obmedzovačom Tilton.A ako to je s elektrikou som sa nepýtal,ale videl som tam veľa cudzích veci.Ale ako elektrikár v Renaulte si s tým poradil
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
maroxe
Posts: 1120
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Tue Oct 28, 2008 2:09 pm

K fotografii renaultov od Pavla: zeby porobetonove tvranice? brana? listy zo stromu?
Sexgrafik Renault Classic Clubu

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Oct 28, 2008 2:11 pm

nie nie nie

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Tue Oct 28, 2008 2:25 pm

No vseobecne by som povedal ze turbo pridava tak 30% vykonu za standartnych podmienok. to znamena ze z 1,7 co mala 94 koni bu to mohlo byt tych 130, ale samozrejme ze sa da pritlacit na pilu ale pochybujem ze ten motor vydrzi fungovat s vykonom 230koni nejak dlhodobo, to by muselo byt vsetko ine nielen motor z Volva ale pekne kovanopiestovo a kadecoine vecicky porobene. S 230 konmi ten motor podla mna nevydrzi dlho skorej by som povedal ze par pretekov a je po nom.

Tuto je jedno male zvysenie vykonu ale vidite ze grafov ze to zazraky neurobi.
http://forums.nicoclub.com/zerothread?id=292321
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Tue Oct 28, 2008 2:29 pm

Mario Horak wrote:To Pavel:

Mňa na tej fotke zaujal bicykel s prídavným motorkom.
Mario vsak v Javorine pri Slovnafte si kup ak chces:

http://www.moped.sk/?z=1002060000&id=1176&k_id=393&pg=1

trocha drahe ale ...
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2447
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Tue Oct 28, 2008 2:54 pm

:D :D
Image

aj ja mam solex, aj osmicku.. no proste cicikel :o
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Tue Oct 28, 2008 4:46 pm

No vseobecne by som povedal ze turbo pridava tak 30% vykonu za standartnych podmienok. to znamena ze z 1,7 co mala 94 koni bu to mohlo byt tych 130, ... 94 koní ma origo GTE,... 1,7 Turbo má 120 koní v sérii pri fukani 0,4 ... toto fúka 0,7.. neviem nebudem sa hádať o výkone.Ja si osobne radšej počkám keď to dá vonku a pôjde na brzdu.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Tue Oct 28, 2008 8:40 pm

230 koní z toho nedostane, ak áno tak muto vydrží 5 - 10 tisíc km. V sérii to má 120 koní pri tlaku 0,4 bar to je fakt, pri 0,7 bar to může mať tak 160 max 180 koní. Aj to záleží od veľkosti turba, nasýtiť 1,8 v celom rozsahu otáčok je dosť zložité, zase veľké turbo sa dlhšie rozbieha takže zase strata.

Aj keby mal 230 koní, motor nie je všetko a najslabším článkom na R5 boli vždy brzdy a podvozok. Čo na polosi a prevodovka. Pochybujem, že by boli dimenzované na dvojnásobný výkon než aký bol v sérii. Taký motor by som určite neumiestnil dopredu nakoľko predohrab nedokáže využiť potenciál toho motoru. Keď tak ho mal umiestniť namiesto zadných sedačiek :twisted:

No nebudeme polemizovať, čas ukáže ako dlho to auto vydrží medzi živými :idea:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Tue Oct 28, 2008 10:37 pm

Pekne casy, pekny servis...
Image
Celkom dobre dopadla...
Image
R8,R12,Twingo

User avatar
maroxe
Posts: 1120
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Tue Oct 28, 2008 11:47 pm

Majmajko, a odkial to ty vies ze co ma Pavel co je na fotke?
Sexgrafik Renault Classic Clubu

Post Reply