230 koní z toho nedostane, ak áno tak muto vydrží 5 - 10 tisíc km. V sérii to má 120 koní pri tlaku 0,4 bar to je fakt, pri 0,7 bar to může mať tak 160 max 180 koní. Aj to záleží od veľkosti turba, nasýtiť 1,8 v celom rozsahu otáčok je dosť zložité, zase veľké turbo sa dlhšie rozbieha takže zase strata.
Aj keby mal 230 koní, motor nie je všetko a najslabším článkom na R5 boli vždy brzdy a podvozok. Čo na polosi a prevodovka. Pochybujem, že by boli dimenzované na dvojnásobný výkon než aký bol v sérii. Taký motor by som určite neumiestnil dopredu nakoľko predohrab nedokáže využiť potenciál toho motoru. Keď tak ho mal umiestniť namiesto zadných sedačiek
No nebudeme polemizovať, čas ukáže ako dlho to auto vydrží medzi živými

[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]