Video

o všetkom...

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
krestan
Posts: 516
Joined: Fri Nov 07, 2008 3:26 pm
Location: Šalgovce
Contact:

Post by krestan » Sat Sep 12, 2009 1:10 pm

Renault 5 1,6D ex - brikety patria do kachiel ,Renault 5 1,4 i - v uzivani drahej polovičky ,osobne vozidlo
Renault 5 1,7 GTE

RCC SR na Facebooku http://www.facebook.com/group.php?v=photos&gid=251338922390#/group.php?v=info&gid=251338922390

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2095
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon Sep 14, 2009 7:45 am

JK: to je okamzita, alebo priemerna spotreba, tych 17,5? Lebo pri tej rychlosti je to skor smiesne cislo.

Ten SERVICE to svieti uz od vyroby na vsetkych Renaultoch? Lebo popravde pokazde ked je niekde fotka pristrojovky R25, A310 a tusim prve safrany(?), vzdy tam svieti SERVICE. Nebude ta kontrolka pripojena na + zo spinacky ;) . Nieco ako nepripojena kontrolka RJ na R21 !?
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Mon Sep 14, 2009 9:49 am

Streaming Video not found. :roll:

Matus: Kontrolka service svieti na všetkých Renaultoch vybavených plavákovým hladinomerom na kvapalinu do ostrekovačov. :wink:
Akonáhle menej značková kvapalina do ostrekovačov rozožerie povrchovú vrstvu plaváku ten ide ku dnu a rozsvieti sa Service že nemáš kvapalinu v nádobke na ostrekovanie okien :lol:

Dá sa to prerobiť (väčší plavák zo Scanie + zrušiť oplastovanie krytu plaváku) alebo ho len jednoducho odpojiť a service zhasne.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Mon Sep 14, 2009 7:05 pm

Těch 17.5L je okamžitá spotřeba, ale nutno přiznat, že jsem při tom focení trošku slevil nohou z pedálu, i ručička budíku plnícího tlaku se mírně napřímila. Jinak jsem většinu z cca 140km z HK do Mělníka jel s okamžitou spotřebou mezi 20.0L a 23.0L, průměrnou rychlost od výjezdu z HK (kde jsem po natankování do plna - ukázalo mi to 78L (přičemž nádrž je na 72L) palubák vynuloval) až do Mělníka jsem měl u kempu 130km/h, z čehož posledních 15km od dálnice jsem jel nějakých 70-80km/h v koloně. Je v tom kus po HK a okreska před dálnicí a pak průjezd Prahou v pátečním provozu - ale jen Černý most-Letňany :)
Překvapení první - po příjezdu do Mělníka (po cca 140km) mi palubák ukazoval stav paliva 74L :D
Překvapení druhý - v sobotu ráno byl stav paliva už 85L :lol:
Překvapení třetí - tj.že by se mi auto zastavilo s prázdnou nádrží se tentokrát prozatím nekonalo, ale moc k tomu asi nechybí :twisted:

Kontrolka Service se mi rozsvěcí s kontrolkou ABS a to po prudším zabrždění. Držáky na snímače ABS na předních nábojích jsou z novýho modelu a asi jsou krapet jiný, než původní. No a nebo je v háji nějaký čidlo popř.je problém v kabeláži, nevím. A když už přijede jeden z partnerů klubu dělat na sraz diagnostiku, starý XR-25 nevezme a ty nový přístroje celou R25 neumějí :(
Čidlo hladiny kapaliny ostřikovačů se mi ještě nerozsvítilo, mám firt plnou nádržku. Rozsvítilo se mi málo chladící kapaliny, takže to čidlo finguje dobře - a taky se s tím zároveň rozsvěcuje Service.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2095
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Sep 16, 2009 7:31 am

Cize 25ka je zase v niecom pokrokovejsia. Ako prisli na mobilne telefony pred rokmi hry, tak 25ka mala uz v 80tych rokoch jednu zabudovanu v BC, "Hadaj kolko mam v nadrzi!"

Spotreba: Skoda, som myslel ze si kupim teda 25ku, ale ked to zere az 20L na sto, tak ne.. ;)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Wed Sep 16, 2009 1:15 pm

Tonova R25 SGTX (super giga TX výbava :lol: ) má cez 300 tisíc km, motoru nič nechýba a je schopný po meste jazdiť za 8-9 litrov (2,2i J7T 107 koní štvorbodový striekač) Mimo mesta svižná jazda (160 km/h Žilina Brno Praha) za 7 litrov.

(Vymenil sa výfuk, guľové čapy, silentbloky, chladič, zrepasoval sa alternátor, prepájkovali plošáky s francúzkymi spojmi, vymenila pravá sťahovačka, anténa, rozvody, olej, remene, spojkové lanko, upgradovalo sa rádio na vežu a autu nič nechýba, jazdí ako drak bez jedinej a najmenšej poruchy.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Re: toto

Post by Jan Kalina » Wed Sep 16, 2009 10:34 pm

matus wrote:Spotreba: Skoda, som myslel ze si kupim teda 25ku, ale ked to zere az 20L na sto, tak ne.. ;)
Éééé, nemůžeš okamžitou spotřebu u V6 Turbo phase 1 při rychlosti 180-220km/h zobecnit na všechny R25 :D S R25 ph2 V6 Injection 2.9 / 110kW se dá v běžným provozu jezdit s přehledem do 10/100, při delších trasách i za mnohem míň. No a turbodiesel, to je kapitola sama pro sebe - pocitově svezení skoro jak s V6kou, ale se spotřebou auta o 2 třídy menší :P (6-7/100)
(pardon za další OT :oops: )
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Sep 16, 2009 10:54 pm

No smaz to predsedovi :wink:

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2095
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Sep 17, 2009 9:40 am

ale no Honzo, vzdyt si delam jen kozy... 8)

Ale decht urcite nie, nech je sebeviac ekonomickejsi. V takom aute musi byt kultivovany benzinovy motor, aspon V6... zadne kadle-kadle! Trebars aj za 15L na sto. :wink:

Okrem toho, zozente mi tu kombi nadstavbu (piate dvere) na R25 a okamzite si jednu kupim 8)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Thu Sep 17, 2009 9:21 pm

Až se svezeš v turbodieselu, budeš ho chtít taky :D Já s ním jezdím přes 2 roky a měnit nechci, nanejvýš občas střídat :P Ten motor má ze všech ostatních něco a ve výsledku je to nejlepší volba pro každodenní ježdění.
Ta kombi-nástavba má minimálně 2 provedení, co jsem vykoukal z různých snímků. V ČR jsou minimálně 2 kusy, oba spatřeny naposledy v Praze. Jeden z nich se prodával u nás na fóru loni myslím a nakonec se prodal za asi jen 12.tis.Kč. Byl to nový model TI, bez výbavy, motor 2.0 12v, ale na dokladech starýho TX, r.v.86, motor v TP 2.2.
A ještě těch 85L v nádrži :D :arrow: http://img525.imageshack.us/img525/7445/dsc01766zx.jpg
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2095
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Fri Sep 18, 2009 7:35 am

To sa cudujem, ze sa na ten inzerat neobjavila zmienka aj u nas na fore, lebo taky exot nezostane dlho bez povsimnutia. 12tis je akurat za auto s papierovou calamadou. Ale zase ten kram sa da namontovat prakticky na kazdu 25ku nie?

Mimochodom nema aj fuego rovnako riesene dvere od kufra? Absolutna perverzita by bolo potom, Fuego D v kombiku :lol:
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Sat Sep 19, 2009 3:16 pm

Ty jsi ale perverzní :lol: Ale je pravda, že existují na trhu kombikupé :) Fuego možná, ale i R11 by šla udělat do kombíku, to je fakt, a mohlo by to bejt zajímavý :wink:
Okolo prodeje toho kombíku R25 byla docela bouřlivá diskuze - prodejce (evidentně nějaký kšeftař s autama, od předchozího dlouholetýho majitele to za něco vyšmelil, pokud za to něco vůbec dal) nejdřív sondoval, jakou to může mít cenu. Pak začal na 35.tis. a poslední cena z inzerátů po celým českým internetu byla těch 12.tis., krátce na to bylo auto viděný zaparkovaný v Praze (o několik desítek km dál, než se prodávalo) a víc se inzeráty neobjevily. Pár fotek s mým komentářem zde 8)
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2095
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Sun Sep 20, 2009 4:22 pm

No na jedenastku som uplne zabudol, no v kazdom pripade by to bolo zaujimave.
Ako je to vlastne vyriesene, ono sa odklapa cely ten "hrb" tak ako povodne dvere, alebo to m vzadu male dvierka?
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Mon Sep 21, 2009 9:49 pm

Jde nahoru vše, jako původní dveře :)
Image

Ale je tam ten problém se svažující se střechou v zadní části. Ta nástavba existuje ve více variantách, co mám okoukaný z fotek. Jedna z těch verzí řeší boční profil těma nástavcema na hranu střechy, ale taky to bylo i bez toho - to ovšem vypadá divně.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85


Post Reply