z Inzercie

o všetkom...

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Jul 13, 2009 8:44 am

to preda len kolesa .. Je z trnavi a zohnal Gotty tak preto asi

hmm na 4CV b neboli asi zle...

len uz ich ma niekto rezervovane

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Jul 20, 2009 1:26 pm

R25 9000km
7500€

Image
Image
Image

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Mon Jul 20, 2009 3:47 pm

Vyzera perfektne. Bolo by to pekne vozenie na leto, na slane cesty by bola velka skoda s nim..

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Mon Jul 20, 2009 10:09 pm

Motor 2.2i, vstřikování Bosch L-Jetronic, bez katalyzátoru. Jen je mi divný, že vyfotili motor nejen bez krytu rozvodů, ale i bez rozvodovýho řemene :shock: Zpuchřel a rupnul? :o Bo dyby ho zrovna měnili (a při tom to fotili), museli by oddělat masku, horní příčku a chladič...teda mít už oddělanou...
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Mon Jul 20, 2009 10:29 pm

Tiež som sa nad tým pozastavil :idea: Aj tie parohy sú dosť orezlé na tak úžasný stav km. Asi nebol až tak kvalitne garážovaný.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Mon Jul 20, 2009 10:55 pm

Aj maska a lista na narazniku je akasi podivne biela.. Som si ani nevsimol ze nama rozvody :lol:
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Jul 20, 2009 11:25 pm

no pozriem kde mame blizsie foto... bol aj v Tullne a tam Matus tusim aj startoval toto auto
Pssst chel ho kupit

User avatar
MiKo
člen RCC
Posts: 1105
Joined: Thu Jun 12, 2008 6:46 pm
Location: Ladce - Slovensko

Post by MiKo » Mon Jul 20, 2009 11:32 pm

:idea: Tichy Bonz :P
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Tue Jul 21, 2009 12:36 am

Lišta na nárazníku a žebrování masky není bílý - je to chromovaná lišta, takže se v něm zrcadlí okolí :)
Svody oreznou, s tím nic neuděláš. Změna teploty a hlavně rychlost změny teploty - týden před Mělníkem měla u mě Lenka zaparkovanou 21ku přes víkend a když to v pondělí ráno studený natočila, za chvilku to začalo lupat a ze svodů odskakovaly šupinky, jak se to rychle zahřívalo :o Lišta okolo okna se blýská, takže parkovaný venku to není. Ani pozinkovaný díly pod kapotou nejsou zašlý.
Tak o tomhle autě jste se bavili, že by to byla vlajková klubová loď? :wink: Ale ač GTX, výbavou to asi moc neoplývalo, že? Co sprechendes kontrollsystem? Bordcomputer? HiFi? Elektrische vordersitze u.beide aussenspiegel? Plip? Lederausstattung?
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Jul 21, 2009 7:35 am

Cim menje ku....ok o to lepsie

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Tue Jul 21, 2009 1:48 pm

Majmajko wrote:Cim menje ku....ok o to lepsie
Funkční spolehlivost těch ehm...... teď ponechme stranou :D Čím víc vybavená R25, tím větší komfort dopřeje posádce i navzdory tomu, že něco (většina) z toho už (nebo momentálně) nefunguje. To, co nefunguje, je jen několik drobností nemajících na funkci vliv :D Zkrátím to - i sebezachovalejší R25 s minimální výbavou bude furt uvnitř hlučný kostitřas oproti vybavený R25 trošku víc oježděný. Těch s lepší výbavou bylo hodně, takže v případě nutný výměny nějakýho poškozenýho dílu se díly lepší výbavy snáz seženou, než třeba švihadla dopředu, či čalounění k nim do dveří, některý plasty, sedačky ze základních modelů, apod. :)
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Tue Jul 21, 2009 4:14 pm

Tu mi nedá aby som sa pětadvácy nezastal. Jediné čo na R25 naozaj odchádza je regulácia výšky svetiel a čidlo teploty chladiascej kvapaliny. Ale inak všetky poruchy, či už je to zanesený vypínač, vypálená žiarovka alebo odlepený tapacírung od slnka sú smiešne. Nehovorím o spotrebáku typu spojkové lanko, lanko ručnej brzdy, čapy a spol. Takisto neopisujem leštenku čo má najazdených 10 tisíc km ale napr. o Mandarkovom Super GTX ktorému ťahá na 300 tisíc.

Skôr to vidím tak, že akurát tie najviac vybavené verzie Baccara a V6 Injection trpia poruchami automatickej prevodovky, vetráku kúrenia, čidla teploty v kabíne súvisiaceho s klimatizáciou.
Ale TX a GTX s 2,2 motorom sú nesmrteľné stroje, to ti potvrdím nie len ja ale aj každý čo také auto mal. Či už je to dídžej RCČR alebo aj ľudia na Slovensku.
Inak čo viem tak práve Phase 1 verzie trpeli neduhmi slabšieho odhlučnenia v kabíne a poruchami elektriny. No Phase 2 už je iná káva.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Tue Jul 21, 2009 5:11 pm

Je jedno, jestli phase 1 nebo 2 - vyšší výbava, jiný materiály okolo, fakt je to znát. Moje Turbo-DX z 1985 má 270.tkm, možná několikrát stočených. Budíky a některý kontrolky fungují jen pokud správně mířenou ránou bouchnu do palubky, tempomat taktéž, podsvícení už rok vůbec, centrál jen na řidiče, kufr a nádrž, PZ elektrický okno nestahuje, občas se sedačky nechtějí posouvat a naklápět, elektrický zrcátka nejdou vůbec, jen zapnu světla už mi to nadává že nesvítěj, na silnici chytnu díru a už prý pozor a abych ihned zastavil a vypnul motor a po dojezdu někam a vypnutí motoru mi to přeříkává Otčenáš. Ale sedneš, zabouchneš dveře (samo že s elektronickou kontrolou zavření po rozjezdu - hned nadává kdyby dveře nebyly docvaklý), nastartuješ a rozjedeš se - a nic neslyšíš, jen šumění. Zapneš věž a jsi v mobilní koncertní síni - pokud do toho nepromluví moderátor večera Helmut :P V lepších výbavách je prostě všechno lepší a kvalitnější, o tom žádná.
Poruchy automatu souvisejí spíš s poruchami zdravýho rozumu majitele, kterej si myslí, že automat znamená automat navždy a že se asi i sám dokáže udržovat a opravovat.
A ať mi nikdo neříká, že když vedle sebe postavím obyčejnou pětadvácu s obyčejnejma 1-parabolovejma světlama a vedle vybavenou a s 2-parabolovejma světlama a blinkrama v nárazníku, že budou obě stejně pěkný - nebudou a zaplať pánbůh, že jen souhrou náhod a skoro bez vlastního přičinění mám všechny pětadvácy s vyšší výbavou, bo žebráci R25 jsou fakt hrozný 8) To máš Robo jako když porovnáš 5ku Campus s 5kou GTturbo/GTE nebo aspoň s GTXkem - nesrovnatelný sedačky, tapecírunk dveří a boků, stropnice, palubka, čalounění kufru, venkovni design (šíře gum, prahový nástavce, nárazníky, maska,..) :)
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Tue Jul 21, 2009 10:10 pm

Renault 8 CZ
http://www.annonce.cz/detail/Renault-8- ... NP516.html

Mat peniaze, vsetko vyriesene a ho mam.... :cry:
R8,R12,Twingo

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2095
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Jul 22, 2009 7:52 am

ad R25: To auto je naozaj v stave po 9tis km. Sedel som v nom a je to ako nove. Ta fotka bez rozvodov bola robena najskor pri vymene, pretoze to auto na vystave vrcalo, resp. skor priadlo. Z vybavy si pamatam elektricke fensterheber, helmuta a vezu.

ad R8: To je aky cukrik. To by sa oplatilo dovliect uz aj z cedulami, iked to je +500€. :(
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

Post Reply