z Inzercie
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Motor 2.2i, vstřikování Bosch L-Jetronic, bez katalyzátoru. Jen je mi divný, že vyfotili motor nejen bez krytu rozvodů, ale i bez rozvodovýho řemene
Zpuchřel a rupnul?
Bo dyby ho zrovna měnili (a při tom to fotili), museli by oddělat masku, horní příčku a chladič...teda mít už oddělanou...


Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
Tiež som sa nad tým pozastavil
Aj tie parohy sú dosť orezlé na tak úžasný stav km. Asi nebol až tak kvalitne garážovaný.

[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Aj maska a lista na narazniku je akasi podivne biela.. Som si ani nevsimol ze nama rozvody 

Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Lišta na nárazníku a žebrování masky není bílý - je to chromovaná lišta, takže se v něm zrcadlí okolí
Svody oreznou, s tím nic neuděláš. Změna teploty a hlavně rychlost změny teploty - týden před Mělníkem měla u mě Lenka zaparkovanou 21ku přes víkend a když to v pondělí ráno studený natočila, za chvilku to začalo lupat a ze svodů odskakovaly šupinky, jak se to rychle zahřívalo
Lišta okolo okna se blýská, takže parkovaný venku to není. Ani pozinkovaný díly pod kapotou nejsou zašlý.
Tak o tomhle autě jste se bavili, že by to byla vlajková klubová loď?
Ale ač GTX, výbavou to asi moc neoplývalo, že? Co sprechendes kontrollsystem? Bordcomputer? HiFi? Elektrische vordersitze u.beide aussenspiegel? Plip? Lederausstattung?

Svody oreznou, s tím nic neuděláš. Změna teploty a hlavně rychlost změny teploty - týden před Mělníkem měla u mě Lenka zaparkovanou 21ku přes víkend a když to v pondělí ráno studený natočila, za chvilku to začalo lupat a ze svodů odskakovaly šupinky, jak se to rychle zahřívalo

Tak o tomhle autě jste se bavili, že by to byla vlajková klubová loď?

Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Funkční spolehlivost těch ehm...... teď ponechme stranouMajmajko wrote:Cim menje ku....ok o to lepsie



Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
Tu mi nedá aby som sa pětadvácy nezastal. Jediné čo na R25 naozaj odchádza je regulácia výšky svetiel a čidlo teploty chladiascej kvapaliny. Ale inak všetky poruchy, či už je to zanesený vypínač, vypálená žiarovka alebo odlepený tapacírung od slnka sú smiešne. Nehovorím o spotrebáku typu spojkové lanko, lanko ručnej brzdy, čapy a spol. Takisto neopisujem leštenku čo má najazdených 10 tisíc km ale napr. o Mandarkovom Super GTX ktorému ťahá na 300 tisíc.
Skôr to vidím tak, že akurát tie najviac vybavené verzie Baccara a V6 Injection trpia poruchami automatickej prevodovky, vetráku kúrenia, čidla teploty v kabíne súvisiaceho s klimatizáciou.
Ale TX a GTX s 2,2 motorom sú nesmrteľné stroje, to ti potvrdím nie len ja ale aj každý čo také auto mal. Či už je to dídžej RCČR alebo aj ľudia na Slovensku.
Inak čo viem tak práve Phase 1 verzie trpeli neduhmi slabšieho odhlučnenia v kabíne a poruchami elektriny. No Phase 2 už je iná káva.
Skôr to vidím tak, že akurát tie najviac vybavené verzie Baccara a V6 Injection trpia poruchami automatickej prevodovky, vetráku kúrenia, čidla teploty v kabíne súvisiaceho s klimatizáciou.
Ale TX a GTX s 2,2 motorom sú nesmrteľné stroje, to ti potvrdím nie len ja ale aj každý čo také auto mal. Či už je to dídžej RCČR alebo aj ľudia na Slovensku.
Inak čo viem tak práve Phase 1 verzie trpeli neduhmi slabšieho odhlučnenia v kabíne a poruchami elektriny. No Phase 2 už je iná káva.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
Je jedno, jestli phase 1 nebo 2 - vyšší výbava, jiný materiály okolo, fakt je to znát. Moje Turbo-DX z 1985 má 270.tkm, možná několikrát stočených. Budíky a některý kontrolky fungují jen pokud správně mířenou ránou bouchnu do palubky, tempomat taktéž, podsvícení už rok vůbec, centrál jen na řidiče, kufr a nádrž, PZ elektrický okno nestahuje, občas se sedačky nechtějí posouvat a naklápět, elektrický zrcátka nejdou vůbec, jen zapnu světla už mi to nadává že nesvítěj, na silnici chytnu díru a už prý pozor a abych ihned zastavil a vypnul motor a po dojezdu někam a vypnutí motoru mi to přeříkává Otčenáš. Ale sedneš, zabouchneš dveře (samo že s elektronickou kontrolou zavření po rozjezdu - hned nadává kdyby dveře nebyly docvaklý), nastartuješ a rozjedeš se - a nic neslyšíš, jen šumění. Zapneš věž a jsi v mobilní koncertní síni - pokud do toho nepromluví moderátor večera Helmut
V lepších výbavách je prostě všechno lepší a kvalitnější, o tom žádná.
Poruchy automatu souvisejí spíš s poruchami zdravýho rozumu majitele, kterej si myslí, že automat znamená automat navždy a že se asi i sám dokáže udržovat a opravovat.
A ať mi nikdo neříká, že když vedle sebe postavím obyčejnou pětadvácu s obyčejnejma 1-parabolovejma světlama a vedle vybavenou a s 2-parabolovejma světlama a blinkrama v nárazníku, že budou obě stejně pěkný - nebudou a zaplať pánbůh, že jen souhrou náhod a skoro bez vlastního přičinění mám všechny pětadvácy s vyšší výbavou, bo žebráci R25 jsou fakt hrozný
To máš Robo jako když porovnáš 5ku Campus s 5kou GTturbo/GTE nebo aspoň s GTXkem - nesrovnatelný sedačky, tapecírunk dveří a boků, stropnice, palubka, čalounění kufru, venkovni design (šíře gum, prahový nástavce, nárazníky, maska,..) 

Poruchy automatu souvisejí spíš s poruchami zdravýho rozumu majitele, kterej si myslí, že automat znamená automat navždy a že se asi i sám dokáže udržovat a opravovat.
A ať mi nikdo neříká, že když vedle sebe postavím obyčejnou pětadvácu s obyčejnejma 1-parabolovejma světlama a vedle vybavenou a s 2-parabolovejma světlama a blinkrama v nárazníku, že budou obě stejně pěkný - nebudou a zaplať pánbůh, že jen souhrou náhod a skoro bez vlastního přičinění mám všechny pětadvácy s vyšší výbavou, bo žebráci R25 jsou fakt hrozný


Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
Renault 8 CZ
http://www.annonce.cz/detail/Renault-8- ... NP516.html
Mat peniaze, vsetko vyriesene a ho mam....
http://www.annonce.cz/detail/Renault-8- ... NP516.html
Mat peniaze, vsetko vyriesene a ho mam....

R8,R12,Twingo
toto
ad R25: To auto je naozaj v stave po 9tis km. Sedel som v nom a je to ako nove. Ta fotka bez rozvodov bola robena najskor pri vymene, pretoze to auto na vystave vrcalo, resp. skor priadlo. Z vybavy si pamatam elektricke fensterheber, helmuta a vezu.
ad R8: To je aky cukrik. To by sa oplatilo dovliect uz aj z cedulami, iked to je +500€.
ad R8: To je aky cukrik. To by sa oplatilo dovliect uz aj z cedulami, iked to je +500€.


Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!