z Inzercie
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
toto
Iked si to myslel asi ironicky, ale mas pravdu. Auta v takomto stave sa davaju "za odvoz". A 900 ecok je uz uplne scifi..pedro wrote:V podstate by mal este doplatit...

Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Mňa najviac pobavilo to GTI
Motor je stejný ako vo Fuegu čiže Cléon s väčším obsahom (proti R5GTT) a jednokomorový tlakový karburátor. 


[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
- Jan Kalina
- Posts: 306
- Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
- Location: CZ-královéhradecko
No mňa najviac pobavil ten tvoj ...Cléon s väčším obsahom (proti R5GTT)...Anarki wrote:Mňa najviac pobavilo to GTIMotor je stejný ako vo Fuegu čiže Cléon s väčším obsahom (proti R5GTT) a jednokomorový tlakový karburátor.

Tos vyčetl kde?


Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85
http://img77.imageshack.us/i/imag0227xw7ql8.jpg/
Z fotky som to nespoznal, vyzerá to ako C - motor a tlakový karburátor mi poukázali na Cléon a uloženie motora s s umiestnením sviečok zase na 5 Alpine turbo. Keď si taký macher tak povedz zásadný rozdiel medzi motormi A a C prípadne ukáž nejaké konštrukčné foto som naozaj zvedavý o čo je iný oproti C (jediné čo ma napadá je rozvod snáď tam nie je ešte SV).
Z fotky som to nespoznal, vyzerá to ako C - motor a tlakový karburátor mi poukázali na Cléon a uloženie motora s s umiestnením sviečok zase na 5 Alpine turbo. Keď si taký macher tak povedz zásadný rozdiel medzi motormi A a C prípadne ukáž nejaké konštrukčné foto som naozaj zvedavý o čo je iný oproti C (jediné čo ma napadá je rozvod snáď tam nie je ešte SV).
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Andrej Rosák
- Posts: 351
- Joined: Tue Aug 08, 2006 11:44 am
- Location: Velky Grob