Áno, je tam veľa zbytočnej práce a vyhodených peňazí. Ak si to navyše nerobil majiteľ sám ale hodil to nejakj rádobytuningovej firme tak to platí dvojnásobne.
Oveľa viac si vážim ľudí ktorý sa pustia do auta vlastnými rukami aj keď to niektorým nevyjde a trochu ho pokazia. Robia to pretože ich to baví, majú vlastnú predstavu a robia si to sami. Ale šaškov s dvomi ľavými rukami a vreckami plnými tatkových alebo nakradnutých peňazí naozaj nemusím.
Späť k autu. Čo chladí ten motor

Nič, lebo nárazník spredu nemá jediný otvor, kapotie tiež nie a kalander tam žiadny nie je. Nárazník vísí proklatě nízko čiže prehrievanie oleja a vkuse spustená sahara chladiča (ak tam náhodou nemá elektromotor namiesto spaľovacieho motora).

Čiže firma čo to robila má vo svojich radoch dementov ktorý neprešli údržbou v autoškole + na základnej a strednej škole prepadli z fyziky.

Jeden stierač krížom cez celé predné sklo to je neklamná známka tuzingu a kto sa s tým stretol na tuzingových autách aj v sériovej výrobe vie o čom hovorím. Otrasné stieranie a v zime či miernom daždi už len šmudlenie. Nepriehľadný červený pás hore aj dole na čelnom skle spolu s guľatými spätnými zrkadlami už len dotvára obraz zúboženého auta kedy má človek chuť opýtať sa majiteľa "Čo Vám to auto spravilo, že ste mu takto ublížily."

[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]