Renault 8 z Prievidze
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Renault 8 z Prievidze
Caute vsetci,
prave som prisiel z PD domov, unaveny a zmoknuty jak kura...
Trochu upravim Marosov prispevok na tuto R8, ktory je v sekcii Predaj...
Takze:
Je to Renault 8, typ 1130, biela farba (v technicaku svetlo hneda ), r.v. 1964, podla TP kupeny v Prahe v 64. Majitelov bolo asi 6 - 7.
Exterier:
Farba biela je na niektorych miestach, hlavne spojoch, pretreta zakladnou farbou, vzadu je dokonca natrety cely blatnik..
Gumy na sklach su popraskane primerane veku, gumicky na bocnych oknach tiez.
Svetla su vybrate, smerovky tiez, blatniky su dole.
Kolesa - disky su v zlom stave, hrdzave, podla mna vela roboty da vycistenie a natretie, ale ma este pod strechou niekolko dalsich, snad pouzitelnych. Pneumatiky - od tych sa ani neoplati bavit, tie su cisto na vyhodenie a ani ostatne sa nedaju pouzit.
Brzdy - vraj robene, ale pred 10 rokmi, takze pravdepodobne v zlom stave, prave zadne koleso je uplne zakusnute, treba rozobrat a uvidime..
Podblatniky vyzeraju byt natrete, spodok tiez, ale kedze boli vyfucane vsetky pneu, tak som toho moc nevidel, ale pan tvrdil najprv, ze to robil (co pre mna znamena ze vyvaril), za pol hodinu bolo z toho iba natretie podvozku...takze pravdu sa uz nedozvieme...
Podbehy su uplne kaput, napravo je diera jak ruka dlha...
Listy mi dal do ruky, niektore su namontovane, predny znak chyba, asi je vnutri auta.
Motor:
tvrdi, ze robil na nom generalku, ale takisto pred 10 rokmi. Nebol na tom vzduchovy filter, t.j. spina urcite padala do karbesu, ktory bude na tom zle. Takisto su komplet poodpajane hadice na vodu, vzduch...Nie je tam olej ani voda. Motor nebol pretoceny 10 rokov , takze je tam pravdepodobnost, ze ho nepretocime.
Vyfuk je odrezany od tlmica, na dovod sa ma nepytajte..Inak vyzera byt motorovy priestor ok, je tam aj regler, dynamo, karbes, starter, chladic..
Interier:
Palubna doska je namontovana, vyzera zdravo. Ostatne som moc nevidel, pretoze tam bolo nehadzanych kopec veci. Dam vediet ked to vypracem.
Nahradne diely:
Dva motory - stav si netrufnem odhadnut, nezobrali sme nezmestili sa, mam ich odlozene.
Chladice - prehnite, nezobral som ich.
Disky s pneu, disky mozu byt ok, pneu su na vyhodenie.
Dva pary skla celne - zadne
Rozobrata prevodovka vo vreci
Dvere - nie komplet, jedny chybali, ktore neviem este.
Zadna naprava s prevodovkou, ale nezobrali sme ju, takisto mam odlozenu, ale vyzera byt prehnita.
Original veci v krabici - 2 ks rozvodove retaze, ozubene kolieska, loziska na vybrus, veci do rozdelovaca som nikde nevidel.
V aute je kopec veci, musim to prebrat.
Zaverecny verdikt: nie je to take ako opisovali Maros a pan majitel, ale neni to ani najhorsie, da sa s tym nieco urobit, hlavne je aby sa brzdy spojazdnili, motor nakopol a pod.
Tie podbehy neviem, to bude problem, neviem kto to spravi.
Kazdopadne na zraz nemozem s tym ist ani nahodou
prave som prisiel z PD domov, unaveny a zmoknuty jak kura...
Trochu upravim Marosov prispevok na tuto R8, ktory je v sekcii Predaj...
Takze:
Je to Renault 8, typ 1130, biela farba (v technicaku svetlo hneda ), r.v. 1964, podla TP kupeny v Prahe v 64. Majitelov bolo asi 6 - 7.
Exterier:
Farba biela je na niektorych miestach, hlavne spojoch, pretreta zakladnou farbou, vzadu je dokonca natrety cely blatnik..
Gumy na sklach su popraskane primerane veku, gumicky na bocnych oknach tiez.
Svetla su vybrate, smerovky tiez, blatniky su dole.
Kolesa - disky su v zlom stave, hrdzave, podla mna vela roboty da vycistenie a natretie, ale ma este pod strechou niekolko dalsich, snad pouzitelnych. Pneumatiky - od tych sa ani neoplati bavit, tie su cisto na vyhodenie a ani ostatne sa nedaju pouzit.
Brzdy - vraj robene, ale pred 10 rokmi, takze pravdepodobne v zlom stave, prave zadne koleso je uplne zakusnute, treba rozobrat a uvidime..
Podblatniky vyzeraju byt natrete, spodok tiez, ale kedze boli vyfucane vsetky pneu, tak som toho moc nevidel, ale pan tvrdil najprv, ze to robil (co pre mna znamena ze vyvaril), za pol hodinu bolo z toho iba natretie podvozku...takze pravdu sa uz nedozvieme...
Podbehy su uplne kaput, napravo je diera jak ruka dlha...
Listy mi dal do ruky, niektore su namontovane, predny znak chyba, asi je vnutri auta.
Motor:
tvrdi, ze robil na nom generalku, ale takisto pred 10 rokmi. Nebol na tom vzduchovy filter, t.j. spina urcite padala do karbesu, ktory bude na tom zle. Takisto su komplet poodpajane hadice na vodu, vzduch...Nie je tam olej ani voda. Motor nebol pretoceny 10 rokov , takze je tam pravdepodobnost, ze ho nepretocime.
Vyfuk je odrezany od tlmica, na dovod sa ma nepytajte..Inak vyzera byt motorovy priestor ok, je tam aj regler, dynamo, karbes, starter, chladic..
Interier:
Palubna doska je namontovana, vyzera zdravo. Ostatne som moc nevidel, pretoze tam bolo nehadzanych kopec veci. Dam vediet ked to vypracem.
Nahradne diely:
Dva motory - stav si netrufnem odhadnut, nezobrali sme nezmestili sa, mam ich odlozene.
Chladice - prehnite, nezobral som ich.
Disky s pneu, disky mozu byt ok, pneu su na vyhodenie.
Dva pary skla celne - zadne
Rozobrata prevodovka vo vreci
Dvere - nie komplet, jedny chybali, ktore neviem este.
Zadna naprava s prevodovkou, ale nezobrali sme ju, takisto mam odlozenu, ale vyzera byt prehnita.
Original veci v krabici - 2 ks rozvodove retaze, ozubene kolieska, loziska na vybrus, veci do rozdelovaca som nikde nevidel.
V aute je kopec veci, musim to prebrat.
Zaverecny verdikt: nie je to take ako opisovali Maros a pan majitel, ale neni to ani najhorsie, da sa s tym nieco urobit, hlavne je aby sa brzdy spojazdnili, motor nakopol a pod.
Tie podbehy neviem, to bude problem, neviem kto to spravi.
Kazdopadne na zraz nemozem s tym ist ani nahodou
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
vies ono len podbehy niesu vsetko...
Vies to povedat podla tej tvojej co sa robi...
Hold skoda ze sa nebzrela poriadne...
Co povedal ze je robene ber tak ze je to bud hnile alebo zadrete...
Ber to z tej stranky ze mas zasobu ND .... vyhod vsetko co nie je aspon trosku dobre.... pneu zbytocne neodkladaj....
Vies to povedat podla tej tvojej co sa robi...
Hold skoda ze sa nebzrela poriadne...
Co povedal ze je robene ber tak ze je to bud hnile alebo zadrete...
Ber to z tej stranky ze mas zasobu ND .... vyhod vsetko co nie je aspon trosku dobre.... pneu zbytocne neodkladaj....
Ved toto je ten problem, ze pan tvrdi, ze robil podvozok, ale to mohlo za 10 rokov zase zhnit, sak pozname osmicky Motor takisto, ked tam nebol 10 rokov olej, neviem si predstavit co je vo vnutri...
Skusim presvedcit Romana, aby sme sa cez vikend na to pozreli a triezvo zhodnotili ci ma cenu s tym nieco robit alebo nie, kazdopadne nahradnych dielov je pozehnane, otazka je ci ich niekedy pouzijem.
Skusim presvedcit Romana, aby sme sa cez vikend na to pozreli a triezvo zhodnotili ci ma cenu s tym nieco robit alebo nie, kazdopadne nahradnych dielov je pozehnane, otazka je ci ich niekedy pouzijem.
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
toto
Sak prave..
Na podbehy sa uplne vykasli. Pokial su zdrave nosniky, alebo aspon tam su, mozes kludne jazdit. Podbeh je len dekoracia!
Rozbehat motor, brzdy a zacat s tym jazdit. Po dvoch tyzdnoch uvidis, co vsetko sa este objavy. Ak to nebudu ziadne kriticke veci, kludne sa vyber na zraz.
Ako pisal Alex ta moja osmicka je tiez v hroznom stave. Ked som ju kupil tak som spravil brzdy nastartoval motor a o dva tyzdne sme isli na YCC zraz (1000km okolo SK). Menil som cestou nejaku brzdovu hadicku a AC pumpu (kvoli bordelu v nadrzi).
Odvtedy som najazdil za dva roky cez 16'000km a keby som nevymyslal s druhym motorom a prevodovkou tak bez vacsich problemov.
Minulu jesen sa akurat zacala prejavovat prehnita zadna napravnica a az teraz to zacalo byt naozaj kriticke..
To auto vydrzi viac ako si myslis, len netreba mat strach pred poruchami a byt na ne pripraveny..
Ja vozim napriklad v kufri druhe auto na diely
Na podbehy sa uplne vykasli. Pokial su zdrave nosniky, alebo aspon tam su, mozes kludne jazdit. Podbeh je len dekoracia!
Rozbehat motor, brzdy a zacat s tym jazdit. Po dvoch tyzdnoch uvidis, co vsetko sa este objavy. Ak to nebudu ziadne kriticke veci, kludne sa vyber na zraz.
Ako pisal Alex ta moja osmicka je tiez v hroznom stave. Ked som ju kupil tak som spravil brzdy nastartoval motor a o dva tyzdne sme isli na YCC zraz (1000km okolo SK). Menil som cestou nejaku brzdovu hadicku a AC pumpu (kvoli bordelu v nadrzi).
Odvtedy som najazdil za dva roky cez 16'000km a keby som nevymyslal s druhym motorom a prevodovkou tak bez vacsich problemov.
Minulu jesen sa akurat zacala prejavovat prehnita zadna napravnica a az teraz to zacalo byt naozaj kriticke..
To auto vydrzi viac ako si myslis, len netreba mat strach pred poruchami a byt na ne pripraveny..
Ja vozim napriklad v kufri druhe auto na diely
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Ak hovoris o tom aute na ktorom bezne jazdis s nalepkami Renault na bokoch, tak to je spickove auto oproti tomuto. Ono neni zle, ma naozaj dobry zaklad, ale je pomalovane tou zakladovkou, to treba pretret.
Spodok sme nevideli poriadne, ale nevyzeral zle, ale to je tazke, ta moja prva osmicka vyzerala perfektne a co z toho vyslo u klampiara...
Uvidime cez vikend co z toho bude, idem kupit olej, skusime to natocit a spojazdnit brzdy.
Spodok sme nevideli poriadne, ale nevyzeral zle, ale to je tazke, ta moja prva osmicka vyzerala perfektne a co z toho vyslo u klampiara...
Uvidime cez vikend co z toho bude, idem kupit olej, skusime to natocit a spojazdnit brzdy.
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
toto
jo presne tu myslim..
Ona vyzera cim dalej tym lepsie, cim blizsie tym horsie Ale mam ju rad, je to najspolahlivejsie auto z mojho vozoveho parku.
Pedro, imidz je na nic, nasleduj instinkt.. Bud si daj u Vas vyplotrovat nejaku recesisticku nalepku cez pol auta, alebo "in progress..", alebo kup kybel farby, valcek a "prestriekaj" to za poobedie...
Auto musi jazdit az potom vyzerat...
Ten nas zraz nieje "konkúr de elegáns!" ale zraz nadsencov na Renaulty...
Ona vyzera cim dalej tym lepsie, cim blizsie tym horsie Ale mam ju rad, je to najspolahlivejsie auto z mojho vozoveho parku.
Pedro, imidz je na nic, nasleduj instinkt.. Bud si daj u Vas vyplotrovat nejaku recesisticku nalepku cez pol auta, alebo "in progress..", alebo kup kybel farby, valcek a "prestriekaj" to za poobedie...
Auto musi jazdit az potom vyzerat...
Ten nas zraz nieje "konkúr de elegáns!" ale zraz nadsencov na Renaulty...
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Tak sme s Romanom v piatok trosku pozreli na zubok osmicke...
Dal som dole hlavu valcov, vyzera to byt naozaj po generalke, nastastie po takom dlhom stati nebolo vnutri nic hrdzave, piesty vyzerali zdravo, tesnenie pod hlavou bolo jak z obchodu...aj ked tam nebol olej, predstavte si, ze to zvnutra bolo mastne.
Jedno negativum bolo, ze v dierkach kde su tycky (ventily?) bola taka emulzia, ako keby pomiesana voda s olejom. Ten lepsi pripad by bol, keby to bol len stary stuhnuty olej. Myslime si, ze sa ten motor da rozbehat. Akurat, ze pri montazi vyfukovych zvodov sa nam utrhol jeden srob - Roman hovoril, ze asi nova hlava
Co sa tyka kasne, je v dost zlom stave, hlavne podbehy, zadne podblatniky, kufor vpredu, spodok sme detailne nevideli.
Aby sme zaparkovali do garaze, sme museli rozobrat zadne spolujazdcove brzdy, tie boli kusnute jak pitbul do macky...
Ale rozhodol som sa, ze to auto raz bude chodit, urcite nie o rok, dva, ale niekedy urcite.
Dal som dole hlavu valcov, vyzera to byt naozaj po generalke, nastastie po takom dlhom stati nebolo vnutri nic hrdzave, piesty vyzerali zdravo, tesnenie pod hlavou bolo jak z obchodu...aj ked tam nebol olej, predstavte si, ze to zvnutra bolo mastne.
Jedno negativum bolo, ze v dierkach kde su tycky (ventily?) bola taka emulzia, ako keby pomiesana voda s olejom. Ten lepsi pripad by bol, keby to bol len stary stuhnuty olej. Myslime si, ze sa ten motor da rozbehat. Akurat, ze pri montazi vyfukovych zvodov sa nam utrhol jeden srob - Roman hovoril, ze asi nova hlava
Co sa tyka kasne, je v dost zlom stave, hlavne podbehy, zadne podblatniky, kufor vpredu, spodok sme detailne nevideli.
Aby sme zaparkovali do garaze, sme museli rozobrat zadne spolujazdcove brzdy, tie boli kusnute jak pitbul do macky...
Ale rozhodol som sa, ze to auto raz bude chodit, urcite nie o rok, dva, ale niekedy urcite.
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy