Renault 8 z Prievidze

o všetkom...

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon May 26, 2008 9:08 am

Jezisi nacoste davali dole palicu. Ste to mali nastartovat rovno! Aspon by ste stift neurvali. Teraz je otazka, ze ci ste strhli zavit v hlave, alebo zalomili stift?
Zalomeny sa da vybrat.
Ked ste strhli zavit v hlave, znamena ze ste pritahovali stift spolu z matkou do hlavy a nebol cely zavit v hlave zasrobovany. Skuste vycistit dieru od pilin a zasrbovat stift hlbsie, resp premerat dieru ci sa neda pouzit dlhsi stift. Pokial by bolo na spodku diery este neporuseny zavit, treba na stift namotat trochu teflonovej pasky (v miestach kde bude poskodeny zavit) a nasrobovat stift. Dal by sa pouzit aj hermetik. A potom nasadit zvody a dotiahnut matku. Idealne pouzit novy stift a novu matku.

Vzdy a vzdy je treba najpr nasrobovat stifty, zatiahnut a potom srobovat a utahovat matky!!!!

A naco ste vlastne davali dole vyfukove zvody, ked ste davali hlavu dole?
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Re: toto

Post by pedro » Mon May 26, 2008 9:18 am

matus wrote:Jezisi nacoste davali dole palicu. Ste to mali nastartovat rovno! Aspon by ste stift neurvali. Teraz je otazka, ze ci ste strhli zavit v hlave, alebo zalomili stift?
A naco ste vlastne davali dole vyfukove zvody, ked ste davali hlavu dole?
:arrow: strhli sme asi zavit v hlave, pretoze na tom srobe - stifte ostali v zavitoch kusky zeleza a nevieme to dotiahnut, skusali sme aj kontra maticu a nic, toci sa dokola...

:arrow: a ako som mal dat dole hlavu ked nie su dole vyfukove zvody :? Ako som pozeral, tak je na tom karbes a to cele je namontovane na hlave, ak sa da dat hlava dole aj nez demontaze zvodov a karbesa, tak to je novinka pre mna :D
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon May 26, 2008 9:30 am

ako, ako..

Odmonujes vyfuk od zvodov, das dole filter, odsrobujes hlavu a das dole spolu zo sanim a zvodmi. Nevidim v tom naozaj problem!!!

Ono cim menej hybes srobmi v tej hlinikovej hlave tym lepsie. Nabuduce budes vediet.. :wink:
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Mon May 26, 2008 9:43 am

No to sa mi zdalo velmi komplikovane... :lol: tak som dal dole vsetko a ostal mi iba motorcek krasny osmickovy pod rukami :lol:
Ten zavit ma mrzi, neda sa nejak nanovo navrtat? Roman tvrdil, ze ne...
Nerad by som menil hlavu, ked tato je robena. :cry:
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon May 26, 2008 10:39 am

dones hlavu urobim vsetko

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon May 26, 2008 12:33 pm

Treba pozret do hlavy, kde su kanaliky, mozno by slo prevrtat hrubsiu dieru a novy zavit spravit...

Alebo puzdierko..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Mon May 26, 2008 1:57 pm

také puzdierko som dával aj ja..vyrába to Wurth a je to taká oprvaná sada na závity...mne na čelustiach zadnej brzdy drží
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

Post Reply