Caute,
volal mi ujo Nemec z Nemecka
Ze vraj sa bol prebehnut na osmicke a ze mu vyslahava bateriu a zle mu to startuje...Opisoval mi, ze bol s tym v servise u znameho a ze je nieco z "Lichtmaschine" co je alternator... Asi tym myslel dynamo..
A ze je treba vymenit "Kohlen" co su uhliky, predpokladam, ze myslel na starter...
Co si mam o tom mysliet Co moze sposobovat vsetko vybijanie baterie? Mna napada iba moznost ze je chybne bud dynamo alebo regler...
Naozaj neviem co dalej, buducu nedelu mame pre to ist..
Dovoz R8 z Nemecka
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
toto
Aj dynamo ma uhliky..pedro wrote:A ze je treba vymenit "Kohlen" co su uhliky, predpokladam, ze myslel na starter...
Ked by boli vydrane tak ich pruzinka nedostatocne dotlaca a pri vyssich otackach odskakuju od rotora.. Vzhladom na pruzinky pouzite na dyname u R8 je to ale skor nepravdepodobne.
Vybyjanie moze byt sposobene nedobijanim. T.j. dynamo, regler, "Wackelkontakt". Musi mu ale svietit kontrolka dobijania!
Ako pisal Alex, zobrat dynamo a regler...
Alebo napis ujovi, ze ked na to prisiel az teraz a v aukcii pisal ze Fahrbereit, tak nech to da dohromady...
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Re: toto
Presne to ma napadlo tiez, ma na to tyzden, tak nech to da dokopy.matus wrote: Alebo napis ujovi, ze ked na to prisiel az teraz a v aukcii pisal ze Fahrbereit, tak nech to da dohromady...
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy