rychla zmena farby
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
rychla zmena farby
uz ste mozno o tom poculi
farba auta sa sa zmenit nielen striekanim ale aj pouzitim folie.
ako sa stane z cierneho bmw biele bmw v kratkosti:
je to 3M folia, vydrzi 3 - 4 roky, potom odporucaju vymenit.
celkom sranda
farba auta sa sa zmenit nielen striekanim ale aj pouzitim folie.
ako sa stane z cierneho bmw biele bmw v kratkosti:
je to 3M folia, vydrzi 3 - 4 roky, potom odporucaju vymenit.
celkom sranda
Renault R8 1132 r.v. 1970
toto
skor je otazka, ci si musis dat zapisat novu farbu do TP, alebo nie... Ja by som povedal, ze ano. Zakon nerozlisuje zmenu farby lakovanim a ofoliovanim, len zmenu farby!
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
ta folia je opravdu supor,životnost je opravdu asi 3 roky,někdo ma říkal kvůli lepidlu,aby sa nezažralo do farby,ale ten lak je jak novej,když se sundá,chrání to celé auto.U nás to dělá několik firem,jsou asi 4 druhy kvality,nejlevnější polep stojí asi 10000kč, nejdražší 60000kč,cena se liší taky velikostí auta,složitostí grafiky a počtem aut.Hodně to využívaj taxi a další,u vás ji můžete vidět třeba na autech Telefonica O2 tady je odkaz na jednu firmu,čo to děla www.atelier-spektrum.cz
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz
No ja by som to až tak ružovo nevidel.
Tá fólia je dobrá pokiaľ sa dáva na originálny nijak nepoškodený lak.
Ak sa dá na lak s ryhami a hrdzavými bodkami tak po 3 - 4 rokoch sa to môže pekne rozšíriť.
Alebo aj tak, tmavšia farba fólie, neprievzdušnosť a slnko môžu spôsobiť zaparenie a nenávratné poškodenie laku.
Možnože s tým súdruhovia počítali a urobili na fólii nejaké miniatúrne vetracie otvory ale o tom či je to super vec alebo kravina sa dozvieme až po 3 - 4 rokoch keď sa prvé exempláre tejto fólie budú meniť
Tá fólia je dobrá pokiaľ sa dáva na originálny nijak nepoškodený lak.
Ak sa dá na lak s ryhami a hrdzavými bodkami tak po 3 - 4 rokoch sa to môže pekne rozšíriť.
Alebo aj tak, tmavšia farba fólie, neprievzdušnosť a slnko môžu spôsobiť zaparenie a nenávratné poškodenie laku.
Možnože s tým súdruhovia počítali a urobili na fólii nejaké miniatúrne vetracie otvory ale o tom či je to super vec alebo kravina sa dozvieme až po 3 - 4 rokoch keď sa prvé exempláre tejto fólie budú meniť
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
ja už tu foliu na jednom aute mal 3 roky,a lak je opravdu jak nový,opravdu supor.Musim však dodat,že se ta folia muže lepit nejdřív 1 měsíc po tom,co je auto vyrobené,misí být vytvrdlý lak,to same plati po dop.nehodě,opravené a přelakované díly sa mužu polepit až zase po 1 měsíc.Jeli lak poškozen např koroze,je lepší tu foliu nelepit,mohlo by to spíš zhoršit ještě více poškozený lak.
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz
- vampire.five
- Posts: 125
- Joined: Tue Oct 23, 2007 7:28 am
- Location: Cr
je to super vec pre tych co si pravidelne kupuju nove auto na leasing. supnes foliu a po 3 - 4 rokoch das dole a auto predavas ako nove z vyrobnej linky. sice s vyse 100tis km ale vizualne ako nove.
vacsinou sa na nove auta davaju priesvitne folie na predny alebo zadny naraznik, kvoli skrabancekom a odskakujucim kamienkom.
ja by som si vedel taketo foliovanie predstavit aj na osmicke, ale v mensom meritku (naprd. len strecha alebo kapota).
predsalen je to menej invazivne ako striekanie farbou
vacsinou sa na nove auta davaju priesvitne folie na predny alebo zadny naraznik, kvoli skrabancekom a odskakujucim kamienkom.
ja by som si vedel taketo foliovanie predstavit aj na osmicke, ale v mensom meritku (naprd. len strecha alebo kapota).
predsalen je to menej invazivne ako striekanie farbou
Renault R8 1132 r.v. 1970
Mňa by ešte veľmi zaujímala jedna vec. Odolnosť fólie voči vyšším teplotám (leto, kolóny v meste a predná kapota) a takisto jej odolnosť voči mrazu.
Možno je to neaktuálna otázka ale spomínam si, že jeden kamarát mal na GTT na zákazku urobenú reklamnú nálepku z tenkej fólie, uspôsobenú na vyššie teploty, homologovanú, kvalitnú blablabla. Fólia krásne vydržala asi tri roky dokiaľ neprišiel na psa mráz a kamarát auto predával. Po stiahnutí fólie ho čakalo veľmi nepríjemné prekvapenie, popraskaný lak v miestach kde sálajúce teplo od motora najviac nahrialo kapotu. A to ešte GTT nie je nič v porovnaní s takým Clio 16V kde výfukové parohy naozaj "topia". Možno je to neaktuálna otázka, predsa len nové autá nemajú až také výhrevné schopnosti no stojí za zamyslenie.
Možno je to neaktuálna otázka ale spomínam si, že jeden kamarát mal na GTT na zákazku urobenú reklamnú nálepku z tenkej fólie, uspôsobenú na vyššie teploty, homologovanú, kvalitnú blablabla. Fólia krásne vydržala asi tri roky dokiaľ neprišiel na psa mráz a kamarát auto predával. Po stiahnutí fólie ho čakalo veľmi nepríjemné prekvapenie, popraskaný lak v miestach kde sálajúce teplo od motora najviac nahrialo kapotu. A to ešte GTT nie je nič v porovnaní s takým Clio 16V kde výfukové parohy naozaj "topia". Možno je to neaktuálna otázka, predsa len nové autá nemajú až také výhrevné schopnosti no stojí za zamyslenie.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
Tu v Česku někteří veteránisti začali používat na přední části aut takovu tu pruhlednú mikrofoliu na jednorazové použití,čo vám do ni zabaluji zboží v krame nebo výrobcja.Každý si auto naleští a pripravý na sútaž a když dojede na místo,tak je předek od much brouků atd.,když má tuto foliu,takji na místě sloupne a zahodí no a nazpět použije další foliu.Mají ji na roly o šíře asi 1m.
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz