R5 GT Turbo - poznate tuto?

o všetkom...

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
mono
Posts: 59
Joined: Mon Apr 13, 2009 2:31 am

R5 GT Turbo - poznate tuto?

Post by mono » Sun Apr 19, 2009 3:42 pm

Ahojte,

posledny tyzden mi nedava spat toto auto
http://renault-5.autobazar.eu/14-gt-turbo-id912113.html

Teraz mam R5 1,4 tak tusim ze by to mohlo byt uzasne auticko...

Poznate to auto? Ak teda nie je priamo niekoho z vas :)
Na prvy pohlad vyzera byt v uzasnom stave a este k tomu vizualne tunovana celkom so vkusom...

Na druhej strane, vela som si tu precital o narocnosti udrzby a o tom aka je rarita najst na slovensku Turbo vo vynikajucom stave...

sli by ste do toho?

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Mon Apr 20, 2009 7:17 am

Jo pocul som o nom
Jano z Topolcian ho niekomu predal asi pred rokom

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Mon Apr 20, 2009 9:40 am

zaujmavý kúsok..pokiaľ je to dobre spravené a nie odfušovane tak by stálo za to ísť ho pozrieť.
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Mon Apr 20, 2009 8:42 pm

Veľmi zaujímavý úkaz :D Phase 2 s otrasným bodykitom a vzduchom chladeným turbom :shock:

Chýbajú fotky podvozku takže ako je na tom s koróziou netuším.

Keď vymeníš slimáka (za vodou chladeného), vodnoolejový chladič, pár hadíc (zvlášť tlakovú olejovú čo ide zhora do Turba tak máš šancu z toho spraviť rýchle a zároveň aj spoľahlivé auto. :wink:
Za predpokladu že motor je O.K. čo samozrejme neviem.

Inak interiér zvlášť sedáky gut. :)
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
mono
Posts: 59
Joined: Mon Apr 13, 2009 2:31 am

bazar

Post by mono » Mon Apr 20, 2009 8:44 pm

Mno, uz sa obavilo v bazare, asi sa predajcovi nechce cakat.
Pojdem ho tam obzriet.

http://iframe.autovia.sk/autobazar/rena ... nt=13&css=

Detaily su v niecom ine ako na autobazar.eu, o rok nam zostarlo ;-)

Co ma ale zaujalo, v inzerate sa pise ze stvorstupnova prevodovka...
Prepacte moju neznalost ale R5 turba mali stvorstupnove??

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Mon Apr 20, 2009 8:55 pm

R5 Turbo je legenda, úplne iné auto ako to čo chceš kupiť. :idea:

Aby si bol v obraze tak toto je Renault 5 Turbo, pravý nefalšovaný nikým neskrotený plnokrvník :twisted:

http://image.sportcompactcarweb.com/f/8 ... t_view.jpg

Auto o ktorom sa bavíme je Renault 5 GT Turbo. Na pohľad len malá odlišnosť v označení triedy Grand Turismo ale v reále podstatný rozdiel a úplne iné auto. :wink:

Takže R5 GTT malo od začiatku päťstupňovú prevodovku, štvorstupňová je bastl kvôli ktorému by som sa na to konkrétne auto vykašlal. :roll:
Bude to totiž prevodovka z najslabších verzií R5 (pravdpodobne 1,0 - 1,1) ktorá nie je ani náhodou stavaná na záťaž motora 89 a viac kw (120 a viac koní :idea: :!: ).

Takže k môjmu zoznamu ti pribúda aj prevodovka - dosť drahá súčiastka celého auta. :idea: Síce tam bezpečne pasuje z GTT, GTE, Clio 1,8 16v a nebezpečne z ktoréhokoľvek Clia, R5 :D ale určite to nekúpiš za pár stovák. :idea: Teda kúpiš, za pár stovák eur. :)
A určite to chce mriežku z GTE / GTT :!: Inak to budeš mať v lete s chladením motora obtiažne. :wink:

BTW: Auto je to isté ale ten lak ako keby vybledol, či to sú len tak dokonale rozdielne fotky :?:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Mario Horak
člen RCC
Posts: 769
Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
Location: Bratislava

Post by Mario Horak » Mon Apr 20, 2009 10:30 pm

Anarki wrote:Aby si bol v obraze tak toto je Renault 5 Turbo, pravý nefalšovaný nikým neskrotený plnokrvník :twisted:
:D Mohli by sme polemizovať o tom, či ho Jean Ragnotti skrotil, alebo nie, ale niet pochýb o tom, že Jacques Baptiste ANO!!!
Renault R5 GTE, Renault Caravelle

User avatar
mono
Posts: 59
Joined: Mon Apr 13, 2009 2:31 am

Post by mono » Mon Apr 20, 2009 11:14 pm

Anarki wrote:Takže R5 GTT malo od začiatku päťstupňovú prevodovku, štvorstupňová je bastl kvôli ktorému by som sa na to konkrétne auto vykašlal. :roll:
Bude to totiž prevodovka z najslabších verzií R5 (pravdpodobne 1,0 - 1,1) ktorá nie je ani náhodou stavaná na záťaž motora 89 a viac kw (120 a viac koní :idea: :!: ).

Takže k môjmu zoznamu ti pribúda aj prevodovka - dosť drahá súčiastka celého auta.
No, prevodovka bude pre mna dealbreaker. Ked je tam stvorstupnova prevodovka, ktovie ake este skryte bomby v nom tikaju. Nemoze to byt povodne slabsia R5 s bodykitom?? Inak, bodykit by som prezil, mne sa aj celkom paci, original GTT karoseria sa mi paci ale viac.

Asi bude lepsie udrzovat si svoju R5 1,4 a mat oci otvorene ci sa nezjavi daky skutocne fajny kusok.

Ale to bazaru skocim pozriet, aj len zo zvedavosti.

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Tue Apr 21, 2009 7:16 am

Podla mna tam bude 5-st prevodovka a hlavne kus prace, ak mas o t zaujem treba si zobrat monterky a ist sa na to pozriet, vrhnes sa pod to auto a uvidis ci je to v 110% stave ako pise majitel alebo ci je to nejaky zlepenec.
Predpokladam ze sa na tom dost namakali a celkovo to vyzera slusne ale treba to dokladne skontrolovat.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Apr 21, 2009 7:31 am

Ako pise Mato treba tam ist a dokladne preliezt to auto. Takto mozeme len teoretizovat. Podla mna tam bude tiez 5 kvalt a v tom inzerate je len preklep, co tam zaubudoval nejaky dislekticky bazarnik.

Ten bodykit je vec vkusu. Z mojej strany dobre, akurat zhodit dole ten hrb z kapoty. 8)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Apr 21, 2009 7:39 am

mono :arrow: SS som ti poslal kontakt na predosleho majitela co to doviezol tusim z Talianska ... sa poinformuj....
Ten bodykit... je otazny ako to odprezntujes policajtom.... ale zohnat alebo vyrobiť papier sa da akykolvek

User avatar
mono
Posts: 59
Joined: Mon Apr 13, 2009 2:31 am

r5

Post by mono » Tue Apr 21, 2009 6:23 pm

dnes som nemohol ist osobne, informoval som sa v bazare aspon mailom, skocim na nu pozriet zajtra, zo zaujmu

bodykit vraj nie je zapisany v TP

je ostara s bodykitom ak nie je v TP? treba ho davat pred prepisom dole? (Ak by pod bodykitom bolo povodne auto, asi by som ho snad dal dole nafurt :-)

User avatar
mono
Posts: 59
Joined: Mon Apr 13, 2009 2:31 am

Post by mono » Tue Apr 21, 2009 8:19 pm

Mno, idem ho ceknut vo stvrtok, zohnal som si odborne oko :)

Ak auto do vtedy nevydrzi, holt smola, osud, budem dalej hyckat moje neturbo.

Ak by bolo naozaj v takom stave ako sa pise, som dost nalomeny do toho ist...Ale. za 96 tisic snad mozem ocakavat ze by malo byt auticko naozaj bez problemov (najme ked to sam pise)

Rady na co si dat pozor pri Turbe som tu na fore nasiel, ak by ste mali nejake dalsie tipy co si vsimnut pri tomto konkretnom kusku, velmi ocenim.

jedine co ma este odradza predtym ako ho uvidim osobne je ten bodykit a pripadne problemy s policajtami. Bodykit by mal byt zapisany v TP? Je ho tam mozne zapisat dodatocne? Problemy by boli uz aj pri prihlasovani, pri STK, alebo nebodaj to mozu riesit vo velkom aj ked ma zastavia pri beznej kontrole?

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Tue Apr 21, 2009 8:26 pm

Mario: Žiadny človek neskrotil R5 Maxi Turbo :idea: Je to auto medzi nebom a zemou. Jean Ragnotti sa ju naučil ovládať a poslúchať, aj preto sa stal jedným z najlepších jazdcov vôbec. :D :wink:


Mono: Záleží akého "chlpatého stretneš" jeden si to ani nevšimne, ďalší ti kvôli tomu zoberie techničák a nasolí 100 € pokutu takže bacha. V techničáku ho mať zapísaný nemusíš ale v takom prípade musíš mať k nemu certifikát. :idea:

Práce je na tom aute urobenej dosť to uznávam no tu prevodovku je treba na mieste preveriť. Ak je naozaj štvorstupňová tak je to nemalý problém. :idea:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Apr 21, 2009 9:09 pm

No ja predpokladam ze prave pre ten bodykit je na predaj
Prevodovka je tam normalna to je len preklep.. to nerieste
Ale pohladam jednu este co tu mal jeden na predaj kukni aj tu ked tak

Post Reply