GORDINI sa vracia
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
toto
ja som hlavne zvedavy na to stvorsvetlove clio
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
Som na to zvedavý ale neverím, že by to bolo niečo extra. Potenciál z pôvodných Alpine a Gordiny už nikdy nedostanú.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
ja som kedysi na diplomovku pripravoval renault 8 godini revival, ale v skole ma zrusili, ze to je blbost... najdem niekde preve skice, islo o to ze pre mna boli a aj su podstatne materialy a sklon predneho okna, to vsetko som chcel zachovat, cize chromove narazniky a kolmejsie okno, ale v zaujimavej modenej stylizacii, bolo to v 2003tom, dnes uz prototypy inych automobiliek maju kolmejsie okna a aj chromove narazniky, aj ked nie celkom poctive, ale ludia na to prisli v com vsetkom spociva caro retrodesignu, nielen v lakavej forme...
Sexgrafik Renault Classic Clubu
Ono v podstate co bolo aj v tom case ine na Gordini... zosilnena karoseria, podvozok, vykon a daco v interieri ... a to sa vlastne robi aj teraz.
Mytus Gordini je asi pre nas troska viac hovoriaci a tak nase ocakavania budu velke...
mx ale R8 s nebude znova robit mozno tak Alpina, co je dost mozne
Podla mna nemal Renault prestat vyrabat Gordini verzie a ani A110 ale co uz
Mytus Gordini je asi pre nas troska viac hovoriaci a tak nase ocakavania budu velke...
mx ale R8 s nebude znova robit mozno tak Alpina, co je dost mozne
Podla mna nemal Renault prestat vyrabat Gordini verzie a ani A110 ale co uz
Ked som zacal novu R8 kreslit, bol vtedy boom retro aut ako Beetle, Mini Morris, ... moja laska k osmickam a naivita ze Renault je stale skvela automobilka ma viedla k tomu, ze som pracoval na designe R8 revival, a chcel som im to poslat, Peugeot robil v tom case vela sutazi, kde si mladi designeri mohli vybrat typ auta z historie a redesignovat ho, vtedy aj renault robil prototyp R4CV, tak mi napadlo, ze osmickou by to mohlopokracovat, kedze to bola legenda aj u nas, cakal som podporu aj na skole, ale nestalo sa tak. Vyvoj autmobilu v kresbach zvycajne predchadza samotny plan produkcie, a ide skor o inspiraciu pre kravatovy management, ktory rozhoduje co sa bude robit, kedze ide o miliardove investicie. Francuzsky Renault je dost uzavrety vplyvom cudzich neffrancuzskych designerov, je to narodna automobilk a je to aj citit...
Sexgrafik Renault Classic Clubu
"Pre niekoho môže byť miernym sklamaním, že pod kapotou sa oproti Twingu RS nič nezmenilo."
Co je na tomto aute potom Gordini??? Modra farba a biele pasy? To im uz dobre "cenzura" v tom Billancourte...keby tu bol odpluvaci smajlik tak davam minimalne 3 ks...
Co je na tomto aute potom Gordini??? Modra farba a biele pasy? To im uz dobre "cenzura" v tom Billancourte...keby tu bol odpluvaci smajlik tak davam minimalne 3 ks...
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy