Renault Clio 2.0i Williams

o všetkom...

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sat Mar 13, 2010 5:08 pm

Tak v prvom rade je to dané tým že máš tlakový karburátor. :idea:
Nemôžeš jazdiť na sytič lebo zahádžeš sviečky a uchľastáš ho. Na sytič ho môžeš maximálne tak naštartovať a nechať pobehať 30 sekúnd (podľa vonkajšej teploty) Pri teplotách nad 0 sa sytič u GTT nepoužíva. Po 30 sekundách máš dve možnosti buď pôjdeš s mierne trhacím motorom ktorý nesmieš vytočiť nad 2000 rpm alebo si "postojíš na mieste s mierne pridaným plynom ďalšie 2-5 minút (podľa vonkajšej teploty) kým motor nechytí stabilný voľnobeh a nepremaže sa natoľko že bude možné ho mierne vytáčať (do 3000rpm ale nie na plný plyn). Počítaj, že v celodenných mrazoch ho budeš musieť zohriať na prevádzkovú teplotu a následne popreháňať aby si z hadičiek odvetrávania kľuky odstránil vodno olejový sajrajt :idea: Ak tak neurobíš, budeš jazdiť len krátke trasy a motor poriadne nezohreješ a nepreženieš, zanesú sa tieto hadičky sajrajt zamrzne a tebe po štarte vystrelí mierka oleja a začne tlačiť olej von z motora :!: :idea: Ak by si bol chytrý a mierku oleja podoprel tak ti síce olej z motora nevyhádže ale začne ti zahadzovať sviečky takže motor ti pôjde na 3 neskôr len na 2 valce a potom už zdochne a ani ho nenakopneš. Po prečistení sviečok sa to po pár minútach zopakuje až pokiaľ nerozoberieš celý systém odvetrávania kľuky a komplet ho neprečistíš. :wink:
Ďalší vtip je v tom, je že keď sú zasnežené / zľadovatelé cesty tak máš problém to auto niekde prehnať ak nechceš vyletieť do poľa alebo ho dookola obúchať. Takisto máš problém vďaka vysokému výkonu sa s ním v určitých úsekoch pohýnať (ak nechceš hrabať na mieste bez pohybu :D )
A teraz najväčší paradox. V zime to auto ťahá najlepšie :lol: Studený vzduch, perfektné chladenie IC a celého motora priam tlačia plynový pedál k podlahe :twisted:

Ja to v zime riešim jednoducho - nezávislé kúrenie Eberspacher ktoré nahreje motor na 80 stupňov a olej na 10 - 30 stupňov. Úspora PHM (spotreba totožná až menšia ako v lete). Slané cesty resp. ich následok odstraňujem každé leto :evil: prečistenie, nátery, ochrana ....
Bohužiaľ bývam s rodičmi a už GTT bolo hodne neželané, druhé auto by mi nikdy neprešlo a nezarábam toľko aby som sa mohol hneď niekam odsťahovať :roll:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Sat Mar 13, 2010 9:18 pm

Na kluzkým povrchu je to takřka neovladatelný auto.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sat Mar 13, 2010 9:53 pm

Volantu sa len držíme, päťka sa ovláda srdcom :lol:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

Post Reply