palubny pocitac na komercaky

o všetkom...

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

palubny pocitac na komercaky

Post by matus » Tue Jul 20, 2010 4:04 pm

http://scangauge.sk/

Zaujimave, zial pre nas analogovych nepouzitelne, ale na komercaky zaujimava alternativa voci standardnemuu BC za 500E v priplatkovej vybave s 5 funkciami.

Keby niekto vedel spravit take iste na mechanicke auto to by som bral. Kludne k nemu natiahnem kablik od kazdeho cidielka a chybove hlasky motora nepotrebujem ;)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Tue Jul 20, 2010 6:48 pm

Potrebuješ:

Prietokomer paliva - nájdeš ho od lepšie vybavených R5,R9,R11 až po 19,21,25. Tieto prietokomery sú súčasne vybavené aj snímaním podtlaku.

Snímač otáčok náhonového lanka - u Renaultu dosť veľká rarita, americké autá toho mali mraky a skončilo to v šrote. Inak to bolo v tej istej kategórii áut ako prietokomery akurát pre R5,R9,R11 to neplatí u verzie Turbo a 19,21,25 to mali väčšinou len staršie modely čili Phase1 .

Štvorkontaktný plavák - u Renaultov je to tutovka, iné značky musíš dať pozor aby to bol plavák z auta kde naozaj bol palubný počítač. :idea: Výskyt presne ten istý ako u prietokomerov, nezáleží na rv akurát si ho budeš musieť dopasovať.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
fast
Posts: 207
Joined: Thu May 05, 2005 10:15 am
Location: Bratislava
Contact:

Post by fast » Wed Jul 21, 2010 12:01 am

mozno ze by sa dalo pouzit aj toto:
http://veramon.czweb.org./univerzal_pp.htm
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Wed Jul 21, 2010 12:15 am

R25 z výběru vynechme úplně, tam je to všechno úplně jinak - žádný průtokoměr, žádný snímač rychlosti na náhonu, žádný 4-kontaktní plovák :) V R19 byl palubák převážně u stříkačky, s karburátorem by se to hledalo obtížně. To už spíš v R21 s motorem F2N, protože ostatní je zase stříkačka.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Jul 21, 2010 1:24 am

Anarki wrote: Snímač otáčok náhonového lanka - u Renaultu dosť veľká rarita, americké autá toho mali mraky a skončilo to v šrote.
myslis tachometra? to ma aj Twingo a je to pouzitelne aj do R4 (Stefan ma skoro funkcny digitalny tachometer...)

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Jul 21, 2010 10:25 am

anarki: Mne nejde len o spotrebu, mne islo aj o tie ostatne info, lebo analogovy merak je sice fajn, ale vediet aky mas tlak oleja, alebo kedy ti otvara termostat, pripadne ako ti to dobija..
Mozes mat 20 roznych ukazovatelov po palubovke, alebo jeden maly displaycek na ktorom si das zobrazovat co ta zaujima. Taka online diagnostika za jazdy. Spotrebu si meram aj tak pri tankovani :)

fast:To je zase len spotrebomer a chybaju k tomu este aj tie srandy co pise anarki, teda na sometne meranie.

Ten snimac by sa dal naozaj pouzit z Twinga, pripadne nieco ako byva na bicyklovom tachometri.
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Wed Jul 21, 2010 7:59 pm

Honza - A ako to mali riešené R25 Phase 1 (4 valce) s karburátorom a palubákom :?: :idea: Minimálne jednu takú som v ČR na zraze videl. :wink:

matus - snímač tlaku oleja sa dá dorobiť z akéhokoľvek spomínaného Renaultu, snímač teploty vody alebo presnejšie povedané čidlo teploty vody má každá striekačka (síce na iné účely ale funguje to na rovnaskom princípe). Na meranie dobíjania stačí priviesť káble od alternátora prípadne priamo od batérie a vieš na čom si. Nič viac nepotrebuješ. :wink:
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Jul 21, 2010 9:01 pm

Anarki, ale stale ti unika zmysel. Je mi jasne ze na polovicu veci cidla su a na druhu polovicu si ich domontujem, mne ide o nejaku ciernu krabicku s displeyom ktora to bude zobrazovat na jednom mieste!!!
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Jan Kalina
Posts: 306
Joined: Wed Aug 10, 2005 4:24 pm
Location: CZ-královéhradecko

Post by Jan Kalina » Wed Jul 21, 2010 10:29 pm

Anarki wrote:Honza - A ako to mali riešené R25 Phase 1 (4 valce) s karburátorom a palubákom :?: :idea: Minimálne jednu takú som v ČR na zraze videl. :wink:
Tak to bych to auto chtěl vidět :) S karburátorem byl jen 2-litr TS/GTS B297, a tam aby byl palubák? MRORDIDEBORD.pdf neuvádí verzi R25 s průtokoměrem. Podívám se ještě někdy doma do prospektů, u čeho všeho byl v nabídce palubní počítač. Rozhodně nebyl u dieselů, v žádným starším - to až teď v těch novejch.
Honza
R20 TS 2.0 82/R20 Turbo-D 2.1 83/R25 V6Turbo 2.5 86/R25 Turbo-DX 2.1 85/R25 V6Injection 2.7 85/Express 1.4 8?/Express 1.9d E3/R25 V6Injection 2.9 87,88/Fuego 2.0GTX Automatic 83/Fuego 2.2GTX 85

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Thu Jul 22, 2010 12:02 am

Honza - Osobne som ho videl a sám som sa čudoval že R25 s dvojkomorovým karburátorom a takou výbavou (marí sa mi že mala aj tempomat ale to si nie som úplne istý), dokonca to bolo asi na zraze RC-Praha na námestí kde sme boli na Tonovej Super-TX. :wink: Diskutoval som o tom s Romanom a ešte jedným chalanom. :idea:

matus - jáj velebnosti tak to si veľmi náročný :D Ten ScanGauge by to aj mal až na to mazanie no. :( Ja keby som mal priestor a nemusel bastliť palubku tak by som si rád pridal pár budíčkov - (voltmeter, teplotu oleja a vonkajšiu teplotu)
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

Post Reply