Čo sa považuje za Renault Classic
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Čo sa považuje za Renault Classic
Aké modely sa vlastne ešte považujú za classic a aké za moderné? Predpokladal by som, že modely do R19, R21, R25 a pod. sú ešte ako classic a potom Mégane, Laguna, Safrane a novšie ako moderné.
Renault Laguna I 3.0 V6
Re: Čo sa považuje za Renault Classic
Vo vztahu k nasemu klubu:
Členom klubu sa môže stať každý, kto je majiteľom staršieho vozidla značky Renault (ak nerozhodne predsedníctvo klubu inak, myslí sa tým modelový rad ktorý sa začal vyrábať pred rokom 1990).
Oficialny veteranisti nedavno zdvihli priecku na min 27 rokov.
Mimo klubu je to velmi individualne. Niekomu pride Clio I ako veteran, u mna osobne tvoria hranicu auta zo 70tych a 80tych rokov.
Členom klubu sa môže stať každý, kto je majiteľom staršieho vozidla značky Renault (ak nerozhodne predsedníctvo klubu inak, myslí sa tým modelový rad ktorý sa začal vyrábať pred rokom 1990).
Oficialny veteranisti nedavno zdvihli priecku na min 27 rokov.
Mimo klubu je to velmi individualne. Niekomu pride Clio I ako veteran, u mna osobne tvoria hranicu auta zo 70tych a 80tych rokov.
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Re: Čo sa považuje za Renault Classic
Auto ale nie je podmienkou byt clenom klubu a ked chces byt, myslim ze aj s Lagunou budes vytany.
Re: Čo sa považuje za Renault Classic
No, zatiaľ som o tom neuvažoval, ani som veľmi neštudoval, o čom je tento klub, išlo mi zatiaľ iba o fórum a rady skúsenejších odo mňa. Zatiaľ ale neplánujem vzdať sa Laguny, a pokiaľ to bude možné, chcem ju udržiavať v prevádzkyschopnom a dobrom stave. V každom prípade, možno o tom v budúcnosti pouvažujem
Renault Laguna I 3.0 V6
Re: Čo sa považuje za Renault Classic
tak sa dojdi ukazat hlavne na nejaku akciu... kludne aj na Challenge
Re: Čo sa považuje za Renault Classic
Ja by som skorej povedal ze tento klub je hlavne o vybornych ludoch zdruzenych v tomto obcianskom zdruzeni s citom pre kvalitne strojarenske vyrobky znacky Renault, ktori ich udržuju aj napriek slovenskym nepriaznivym podmienkam.Dnes v dobe "nedostatku casu" sa tu najde mnoho ludi co su ochotni svoj volny cas obetovat pre klub, na fore Ti odovedia aj k Lagune. Vsak skus si na zaciatok pozriet na hlavnej stranke clanky co sa napisali k zrazom a challengom a potom uvidis ci prides na septembrovy challenge popripade aj na dalsi zraz.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
Re: Čo sa považuje za Renault Classic
Ste nejako posunuli hranicu:)matus wrote:...myslí sa tým modelový rad ktorý sa začal vyrábať pred rokom 1990...
Samozrejme ze srandujem, ozaj je to tu hlavne o skvelych ludoch a ich velkych skusenostiach:)
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR
Re: Čo sa považuje za Renault Classic
Miko, neposunuli, to bolo vzdy tak!
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Re: Čo sa považuje za Renault Classic
tiež si myslím,že RCC je prevažne o ľudoch a auto je jedno....mám Clio,mal som R5,bol som s R5 na zraze a aj vďaka fóru a stretku som spoznal kopec skvelých ľudí a dozvedel sa spústu novch vecí.Pokiaľ máš blízko na Challenge tak len smelo na neho aj s Lagunou
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
Re: Čo sa považuje za Renault Classic
Iné "značkové" klasik kluby majú rôzne hranice a kritériá, napríklad: v techničáku musí byť napísané, že auto jazdí na olovnatý benzín, alebo sa delia na takzvané chromáky a plasťáky (podľa nárazníkov) a plasťáky medzi seba neberú. Ale tieto obmedzenia s pribúdajúcim časom robia veľa hádok a nedorozumení, lebo klasické a zaujímavé autá sú už aj tie, ktoré majú plastové nárazníky a musia tankovat bezolovnatý b. bez aditív alebo naftu. Preto je lepšie stavovovať vekovú hranicu, ktorá sa rok po roku upravuje. Prípadne nemať hranicu žiadnu. Aj keď slovo classic napovedá, že by malo ísť o staršie vozidlo. Napríklad je veľmi vzácne aj 15 ročné auto, z ktorého bolo vyrobených len pár kusov. Je to klasika?
Sexgrafik Renault Classic Clubu