Page 2 of 2

Posted: Mon Jun 17, 2013 1:53 pm
by MiKo
Bracho, ak su ramena ozaj dlhsie, tak to nebude asi OK..

Re: zadna naprava r5gtt (hrkot buchot)

Posted: Mon Jun 17, 2013 11:06 pm
by iko
nooooo sak tak som to najprv aj tak skusil
podlozil na jedne strane panohu o rameno napravy jak bola 5ka na zdvyhaku zdvyhnuta
pumpoval pokial sa dalo lebo uz mi to moc nechcelo ist lebo sa zacala odlepovat uz zadna cast auta od patiek zdvyhaku
a zhodit auto zo zdvyhaku tak to by som fakt nechcel
takze pokus č.2- spalik pod napravu spustat dvyhak tak aby sa opreli preistotu kola pred napravy o zem a skuska pasovania skrutky-(nepasovala furt chyba nieco okolo 1 - 1,5 cm)
no ale pravdou je ze to podlozenie som mal len na jednej strane(ten spalik) a mozno by som este mohol aj viac spustit auto a viac prepruzit tu torzku -fakt je ze som nedal uplny max spustenia ale vela asi nechybalo
uz neskoro spekulovat trosku splasene som to asi narychlo riesil..(veru veru)

urcite to skusim asi este raz ale otazka:
- hned je jasne ze aj pokial by som tam tie tmice dostal tak vtomtomomente je to prepruzenie napravy obrovske
- ano tlmice to asi udrzia (ale budu sakra trpet uz len pridvyhnutim auta na zdvyhak)
- urcite tu hlavnu torzku budem musiet tiez posunut
- a hlavne co ma uplne max zaujima ci sa vobec dokazem dostat posunutim tej torzky na tej naprave do tej vysky ako mam teraz moju 5ku nakolko je to ina naprava
- sere ma to ze zabyjem zas pol dna prelisovavackami + nahadzovackami a prehadzovackami a zbytok dna nastavovanim torzky a aj tak to bude naprd
a keby som musel znova hadzat origo gtt-ckovu naspet tak to uz fakt radsej hodim zo zdvyhaka dole cele.
( od nervou). hehe ale neeeeeee.to len mi tak uletelooo.

sak dam vediet ci sa do zrazu do toho este raz pustim.
dik za rady a komenty.
respekt.

Re: zadna naprava r5gtt (hrkot buchot)

Posted: Mon Jun 17, 2013 11:15 pm
by iko
no a keby len to ale ked ju tam dostanem a nastavym a bude to relativ ok
a buden buchat aj nadalej tak to ma asi rozlozi na molekuli a atomy kua. :lol:

Re: zadna naprava r5gtt (hrkot buchot)

Posted: Mon Jun 17, 2013 11:18 pm
by iko
miko ceknem poriadne tie koncove odliatky na nabojku
prilozim napravu k tej mojej a ak bude rozdiel vsetko je hned jasne..
to sa ale chlachlolim cooo? :mrgreen:

Posted: Tue Jun 18, 2013 7:04 am
by MiKo
Ak je ta naprava z R5 tak je sanca ze sa dostanes na pozadovanu vysku iba pretocenim torznych tyci na ramenach, ak je to taka ako mam ja tak bude treba laborovat aj s druhym parom tyci, ja som sa do toho radsej nepustal, nechcel som nieco posrat aj ked povodne som chcel este aspon 3cm nizsie..

Ja by som skusil najskor auto zdvihnut a nejako (nic jednoduche) hybat ramenom (povolit tlmic a asi nejaku paku pouzit) a tretia+stvrta ruka kontroluje co robia torzne tyce, mam tusaka ze mas niektoru prasknutu a preto ten buchot.. Pripadne ak nie tyc tak mozno este ta ´8´ co ich v strede vsetky styri spaja by mohla byt prasnuta, odlomena, zozadu, kde nevidis, nic ine mi ako povodca buchania na 4-torznej naprave nenapada ked mas silenty v ramenach relativne
OK..