R5 ako ju nepoznáte
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
toto
teraz kto sponzoruje koho? ty ten bar alebo bar teba ?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
To Maroxe: Sorry keď som sa ťa dotkol to len ja mám pár neblahých skúseností s tou značkou. Minulosť je pekná vec Tatra alebo Škoda bola kedysi takisto niečo (keď si predstavím že takú 110R si objednala anglická kráľovna. )
Mám konkrétne na mysli motory 1,4 RD (asi najporuchovejší motor vôbec) z Citroenu AX. A už keď som u samotného AX-ka priamej konkurencie R5 tak s tým jazdila jedna kamoška-divoška a keď si predstavím koľko prachov v tom aute skončilo ako málo to vydržalo a ako to bolo riešené A to mala verziu GT kde by to akože malo dačo viac vydržať.
No a podobná perla je motor 3,0 V6 z Xantie, tam som poznal dvoch ľudí čo s tým jazdili slušne a ten motor nevydržal ani 25 tisíc bez návštevy servisu
Sorry za rozsiahle O.T.
Mám konkrétne na mysli motory 1,4 RD (asi najporuchovejší motor vôbec) z Citroenu AX. A už keď som u samotného AX-ka priamej konkurencie R5 tak s tým jazdila jedna kamoška-divoška a keď si predstavím koľko prachov v tom aute skončilo ako málo to vydržalo a ako to bolo riešené A to mala verziu GT kde by to akože malo dačo viac vydržať.
No a podobná perla je motor 3,0 V6 z Xantie, tam som poznal dvoch ľudí čo s tým jazdili slušne a ten motor nevydržal ani 25 tisíc bez návštevy servisu
Sorry za rozsiahle O.T.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
Anarki: Suhlasim s tebou s kritikou neblahej nedavnej historie Citroenu, Sice o 3.0 V6 som pocul aj slova chvaly, ale z XMka, aj ked ja si myslim ze akonahle auta neriadil clovek a fyzikalne zakony, ale pocitac, tak uz to bol pruser, aj ked minule som nadaval na automaticky sytic u Osmicky, odpustil som mu v zapati, kedze to nebol komp, a spomenul som si na svoju Renault 5 piskup s nazvom Rapid, kde ma absolutne ovladla riadiaca jednotka a robila si s autom co len chcela a to bol des.
Nedam dopustit na stare DSko od Citroena a samozrejme CXko s motorom 25 RD, je to proste dieslovy generator, na neho som staznosti este nepocul, a hydraulika je podla mna genialna vec. Viem ake problemy mozu nastat ked sa predrbe trubka, alebo pokazi cerpadlo, ale aj na to je v tomto aute myslene a na rozdiel od XM to nastatsie neriadi pocitac. Stalo sa mi, ze mi po dost neodbornom zasahu praskol hriadel v motore a prestalo ist tym padom cerpadlo hydrauliky, zopol sa okruh s rezervnou gulou, rozsvietili kontrolky a ja som fakt v pohode dosiel este par kilometrov. Inak v zivote ziaden problem. Ba naopak hydraulika brzdi nenormalne, riadenie Diravy neprenasa ziadne vibracie z vozovky a ide presne jak svina a lahko. Podvozok je nenormalny, do zakrut nebrzdim, mozem pridavat kolko chcem ako chcem, obiehat mysickovat, losotestovat, cokolvek, auto sa sprava svizne a pokojne. Bat sa ze mi praskne trubka nemusim, mam ich vsetky vymenene za nove pomedene, pruzenie je okrem dolievania LHM raz za 15 000 km bezudrzbove, ked sa zda ze auto uz nema tak dobre pruzenie, dofukanie jednej gule stoji 200 Sk a robi sa to zpravidla v takom istom intervale ako vymena tlmicov. A to nehovorim o tom ze do auta nalozim 1000 kg a nezmeni svoju svetlu vysku ani jazdne vlastnosti.
Citroen spravil pre automobilovy priemysel a bezpecnost a komfort jazdy ako aj design v sestdesiatych a sedemdesiatych rokoch kus dobrej prace, preto ho mam rad. Zo sucastnych aut nemam rad ziadne, pretoze nemam rad pocitacmi riadene papuce. Nesuhlaste so mnou, kludne, v pohode.
A nove citroeny su hanbou citroenu. tak. Aj ked je C6tka odkazom na DS a CX, ale ludia co robili genialne citroeny su zial uz na dochodku alebo po smrti.
Nedam dopustit na stare DSko od Citroena a samozrejme CXko s motorom 25 RD, je to proste dieslovy generator, na neho som staznosti este nepocul, a hydraulika je podla mna genialna vec. Viem ake problemy mozu nastat ked sa predrbe trubka, alebo pokazi cerpadlo, ale aj na to je v tomto aute myslene a na rozdiel od XM to nastatsie neriadi pocitac. Stalo sa mi, ze mi po dost neodbornom zasahu praskol hriadel v motore a prestalo ist tym padom cerpadlo hydrauliky, zopol sa okruh s rezervnou gulou, rozsvietili kontrolky a ja som fakt v pohode dosiel este par kilometrov. Inak v zivote ziaden problem. Ba naopak hydraulika brzdi nenormalne, riadenie Diravy neprenasa ziadne vibracie z vozovky a ide presne jak svina a lahko. Podvozok je nenormalny, do zakrut nebrzdim, mozem pridavat kolko chcem ako chcem, obiehat mysickovat, losotestovat, cokolvek, auto sa sprava svizne a pokojne. Bat sa ze mi praskne trubka nemusim, mam ich vsetky vymenene za nove pomedene, pruzenie je okrem dolievania LHM raz za 15 000 km bezudrzbove, ked sa zda ze auto uz nema tak dobre pruzenie, dofukanie jednej gule stoji 200 Sk a robi sa to zpravidla v takom istom intervale ako vymena tlmicov. A to nehovorim o tom ze do auta nalozim 1000 kg a nezmeni svoju svetlu vysku ani jazdne vlastnosti.
Citroen spravil pre automobilovy priemysel a bezpecnost a komfort jazdy ako aj design v sestdesiatych a sedemdesiatych rokoch kus dobrej prace, preto ho mam rad. Zo sucastnych aut nemam rad ziadne, pretoze nemam rad pocitacmi riadene papuce. Nesuhlaste so mnou, kludne, v pohode.
A nove citroeny su hanbou citroenu. tak. Aj ked je C6tka odkazom na DS a CX, ale ludia co robili genialne citroeny su zial uz na dochodku alebo po smrti.
Sexgrafik Renault Classic Clubu
To maroxe Citroeny mam rad. A pre niekoho ich dizajn v 60-70r sa bud pacil alebo nie.. Mne sa velmi pacili tieto auta a vzdy som chcel mat okrem Renaultu aj Citroena. Je to ale na dlhu debatu a niekde inde.
To jozo-ke
to som uz niekde videl.. Asi chcel mat batmanmobil z toj R5.. Otras.. Ja som si myslel, ze len chlapci na vidieku robia zo skodoviek otras tunning.. Ale tie skodovky vyzeraju opravdu lepsie ako tato R5
To jozo-ke
to som uz niekde videl.. Asi chcel mat batmanmobil z toj R5.. Otras.. Ja som si myslel, ze len chlapci na vidieku robia zo skodoviek otras tunning.. Ale tie skodovky vyzeraju opravdu lepsie ako tato R5
R8,R12,Twingo
Chudák peťka majiteľa by som za vajcia do prievanu zavesil
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]