Havária
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Havária
Tak asi cca 2 týzdne spat som chytil po miernom kopci a naslednej rovinke na mokrej vozovke smyk.. Podla obrazkov je asi jasne vsetko.. Vyzeralo to horsie.. Neviem ci vdaka bohu alebo mojim jazdnym schopnostiam som tu a autu sa skoro vobec nic nestalo..
Pokial si pamatam, tak som siel priamo na strom bokom vodicovymi dverami a intuitivne ruky soferovali zamna(vdaka).... Nakoniec to dopadlo podla prilozenej fotky.. Zaujimave, ze sa naraznik vratil naspat svojho tvaru.
Odvtedy trosku preklzuje spojka.. citit v kopci, ked pridam plyn a otacky idu hore.. Pustim plyn a auto skoci spat na spravne otacky..
Tak je to zaujimave.. V zime som jazdil a nic(tuk tuk tuk) a teraz...
Davajte si bacha chalani
-=Mike=-
Pre Jozi-ke: Ako sa ide na stanicu autobusovu z pod mosta oproti zastavke pri energertickych zavodoch(riaditelstve) ..
Pokial si pamatam, tak som siel priamo na strom bokom vodicovymi dverami a intuitivne ruky soferovali zamna(vdaka).... Nakoniec to dopadlo podla prilozenej fotky.. Zaujimave, ze sa naraznik vratil naspat svojho tvaru.
Odvtedy trosku preklzuje spojka.. citit v kopci, ked pridam plyn a otacky idu hore.. Pustim plyn a auto skoci spat na spravne otacky..
Tak je to zaujimave.. V zime som jazdil a nic(tuk tuk tuk) a teraz...
Davajte si bacha chalani
-=Mike=-
Pre Jozi-ke: Ako sa ide na stanicu autobusovu z pod mosta oproti zastavke pri energertickych zavodoch(riaditelstve) ..
R8,R12,Twingo
toto
No hlavne ze to horsie nedopadlo. Viem o com hovorim..
To s tou spojkou je haluz. Nemohlo sa len nieco rozstelovat? Alebo si nedostal supu do spodku, ze by sa spojkova tyc co ide od pedalu zohla?
To s tou spojkou je haluz. Nemohlo sa len nieco rozstelovat? Alebo si nedostal supu do spodku, ze by sa spojkova tyc co ide od pedalu zohla?
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
To matus :Nie bol to len tukes, a na lahke auto stacil aby ho roztocil.. No mozno staci nastavit pritlak spojky.. Fakt neviem.. Pozriem cez vikend..
Ked stojim a mam jednotku zaradenu a a zoslapnutu spojku tak pocut ako keby nieco suchalo...
A do otaciek ide malo kedy pri preklzani..
To jozo-ke: hej dost tam smyka.. Hladky asfalt tam je a este ked jemokro po zime A ja neprisposobim sa...
Alex.. To je pravda osmicka je super auto na ovladanie.. Nehovorim o preklzavosti a pretacaniu zadku.. To je zadny pohon, to sa pocita..Ale celkovo R8 sedi dobre.. Ved R8G priklad, kde to dotiahlo to auto ..
Ked stojim a mam jednotku zaradenu a a zoslapnutu spojku tak pocut ako keby nieco suchalo...
A do otaciek ide malo kedy pri preklzani..
To jozo-ke: hej dost tam smyka.. Hladky asfalt tam je a este ked jemokro po zime A ja neprisposobim sa...
Alex.. To je pravda osmicka je super auto na ovladanie.. Nehovorim o preklzavosti a pretacaniu zadku.. To je zadny pohon, to sa pocita..Ale celkovo R8 sedi dobre.. Ved R8G priklad, kde to dotiahlo to auto ..
R8,R12,Twingo
toto
mike..
Ked vyslapnem spojku sucha aj mne nieco. Je to spojkove lozisko. To nieje nic hrozne..
Ked vyslapnem spojku sucha aj mne nieco. Je to spojkove lozisko. To nieje nic hrozne..
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
Teraz vidiet ze osmicka prezije vsetko a skoro nic sa jej nestane, to co mas opravis aj cez vikend. Keby si nabural s niektiorym zo sucasnych aut tak pravdepodobne naraznik je fuc, pri troche stastia strelia airbagy no a to je hned skoda za najmenej 30 tisic.Ale aspon ze sa to dobre skoncilo
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
matus: Tak je to zaujimave. Spojka uz ide ok. Najzdil som asi 100km a je to naspat ok
Mondrejka: No viem, ze to vyzera ako tukanec po cuvani.. Ale bol to silny naraz, ktory ma potom otocil skoro 2x o 360stupnou...
Neveril som vlastnym ociam potom. Myslel som, ze to bude horsie. Nechapal som, ako moze byt stlaceny plech,ked naraznik vyzera ok. Zaujimave, ze je v povodnom tvare s jemnym poskrabanim
+++ Uzasne auto(neprehanam) +++
No mam par zazitkov, ktore som zazil, ked ma zastavili starsi ludia, co mali tieto vozy,.. Ked jeden na pumpe starsi pan ma zastavil a spominal ako jeho kamarat pri rychlosti 110km/h sa prevratil a jedine co bolo poskodene bola stlacena strecha na zadnom okne. Resp premacknuta.. Jemu sa nic nestalo. Okrem rozbiteho zadneho okna.. a premacknutej strechy vzadu az ku kapote motora.. Lahke, pevne auto..
Mondrejka: No viem, ze to vyzera ako tukanec po cuvani.. Ale bol to silny naraz, ktory ma potom otocil skoro 2x o 360stupnou...
Neveril som vlastnym ociam potom. Myslel som, ze to bude horsie. Nechapal som, ako moze byt stlaceny plech,ked naraznik vyzera ok. Zaujimave, ze je v povodnom tvare s jemnym poskrabanim
+++ Uzasne auto(neprehanam) +++
No mam par zazitkov, ktore som zazil, ked ma zastavili starsi ludia, co mali tieto vozy,.. Ked jeden na pumpe starsi pan ma zastavil a spominal ako jeho kamarat pri rychlosti 110km/h sa prevratil a jedine co bolo poskodene bola stlacena strecha na zadnom okne. Resp premacknuta.. Jemu sa nic nestalo. Okrem rozbiteho zadneho okna.. a premacknutej strechy vzadu az ku kapote motora.. Lahke, pevne auto..
R8,R12,Twingo
toto
no..
Mike, uz sa musim ozvat. Take pevne auto ta osmicka zase nieje.
V asi 30-40km/h rychlosti som nabral zo sadu Focus. Teta to mala trochu pomackane, prasknuty naraznik a tak podobne.
Za to osmicka je teraz podstatne kratsia.
To ze ju treba dat na lavicu
Ze mam zdeformovany az podblatnik pri kabine, pripisujem tomu ze sa niekto snazil vystuzit kufor 10mm ocelovym "plechom", ktorym spojil napravnicu z podlahou kufra.
V kazdom pripade ma to auto dost tenke plechy a popravde sa desim zrazky z modernejsim autom! Z ktorej kolvek strany!
Pri vysie uvedenom incidente som nemal namontovane pasy. Ved naco, v 1964 neboli povinne, ze!? Ja som sa zaprel o volant, ale vtedajsia frajerka zatlacila palubovku pred sebou o par centy a na celnom skle nechala celom mastny flak! Nastastie sa nic vaznejsie nestalo. Nic zlomene nic krvave!
Mike, uz sa musim ozvat. Take pevne auto ta osmicka zase nieje.
V asi 30-40km/h rychlosti som nabral zo sadu Focus. Teta to mala trochu pomackane, prasknuty naraznik a tak podobne.
Za to osmicka je teraz podstatne kratsia.
To ze ju treba dat na lavicu
Ze mam zdeformovany az podblatnik pri kabine, pripisujem tomu ze sa niekto snazil vystuzit kufor 10mm ocelovym "plechom", ktorym spojil napravnicu z podlahou kufra.
V kazdom pripade ma to auto dost tenke plechy a popravde sa desim zrazky z modernejsim autom! Z ktorej kolvek strany!
Pri vysie uvedenom incidente som nemal namontovane pasy. Ved naco, v 1964 neboli povinne, ze!? Ja som sa zaprel o volant, ale vtedajsia frajerka zatlacila palubovku pred sebou o par centy a na celnom skle nechala celom mastny flak! Nastastie sa nic vaznejsie nestalo. Nic zlomene nic krvave!
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!
To si pamatam matus. Posielal si mi fotky.. Tej R8.. Tu si mal naozaj peknu vtedy
Je pravda, ze auto je v niektorych casti karoserie a uhlu "makke", hlavne z prednej casti a havaria by nemusela dopadnut v takom stave deformacii ako na novom aute.
Ja to tiez tak beriem naco pasy.. I ked ich mam v "sufliku"...
Ale taky Airbag zo 60-roku z materialu Gumotex made in CZ vyrobene v chemickych zavodech Dimitriva G. Pouzity na nafukovacky na Širavu by nepomohol asi
Je pravda, ze auto je v niektorych casti karoserie a uhlu "makke", hlavne z prednej casti a havaria by nemusela dopadnut v takom stave deformacii ako na novom aute.
Ja to tiez tak beriem naco pasy.. I ked ich mam v "sufliku"...
Ale taky Airbag zo 60-roku z materialu Gumotex made in CZ vyrobene v chemickych zavodech Dimitriva G. Pouzity na nafukovacky na Širavu by nepomohol asi
R8,R12,Twingo
- Pavel Vypler
- člen RCC
- Posts: 692
- Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
- Location: Kolín,Česká Republika
- Contact:
Dnes som rano jel do prace,všetko v poho,idem stejnou cestou jako vždy.Do Prahy jazdim po D11,cesta dobra až na 11km,na rovince vidim daleko kolonu pred sebou,ihned som pustil varovné blinkry a pomali zastavujem.Bol som v pravem pruhu a vidim ako v levym kriticky brzdu auta,ale nič sa nestalo.Za mnou dobrždoval autobus a za nim dodavaka a dalši auta.Vo chvilce co sma už staly kouknu do praveho zrkadla a najednou vidim osobně auto,ktore vyletlo z praveho pruhu,dvakrat sa otočilo do kola na krajnici a příkope,nasledně odražene zpět do odstavného pruhu.Ihned som chtěl zajed do odstavneho pruhu,ale v tom vidim nákladák jak se vyřítil za autobusem a praží odstavným dále zastavil asi 200m pred náma.Ten nákladak nedobrzdil a odmrštil ten osobák,teprve potom zajedem a cůvnem kousek zpět.Ihned běžim k osob autu pomáhat,vyprostit lidi,bolo jich 5,volal so záchranáře,policiu.Podařilo sa všetky dostat von,boly všetky len potlučené.Kdybych to celé neviděl,tak tomu něvěřim.Čekal som to nejhoršé.To auto bol Renault Scenic.Video je na http://tn.nova.cz/zpravy/ všechna videa TN.CZ aktualné videa nehoda na D11 p.s.Renault dělá opravdu bezpečná auta
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz