Havária

o všetkom...

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Havária

Post by -=Mike=- » Wed Feb 20, 2008 4:30 pm

Tak asi cca 2 týzdne spat som chytil po miernom kopci a naslednej rovinke na mokrej vozovke smyk.. Podla obrazkov je asi jasne vsetko.. Vyzeralo to horsie.. Neviem ci vdaka bohu alebo mojim jazdnym schopnostiam som tu a autu sa skoro vobec nic nestalo..
Pokial si pamatam, tak som siel priamo na strom bokom vodicovymi dverami a intuitivne ruky soferovali zamna(vdaka).... Nakoniec to dopadlo podla prilozenej fotky.. Zaujimave, ze sa naraznik vratil naspat svojho tvaru.
Odvtedy trosku preklzuje spojka.. citit v kopci, ked pridam plyn a otacky idu hore.. Pustim plyn a auto skoci spat na spravne otacky..
Tak je to zaujimave.. V zime som jazdil a nic(tuk tuk tuk) a teraz...
Davajte si bacha chalani :)
-=Mike=-
Pre Jozi-ke: Ako sa ide na stanicu autobusovu z pod mosta oproti zastavke pri energertickych zavodoch(riaditelstve) ..
Image
Image
R8,R12,Twingo

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Wed Feb 20, 2008 6:00 pm

No to ti veru nazávidim kamoško :cry: viem kde to je je to také kritické miesto...dosť tam za mokra šmýka
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Feb 20, 2008 6:01 pm

No hlavne ze to horsie nedopadlo. Viem o com hovorim.. :(

To s tou spojkou je haluz. Nemohlo sa len nieco rozstelovat? Alebo si nedostal supu do spodku, ze by sa spojkova tyc co ide od pedalu zohla?
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Wed Feb 20, 2008 10:20 pm

podla fotky vidim ze to dopadlo celkom dobre. ked si mi to onehda spominal tak som si to predstavoval horsie.
pokial sa ti neodlupila farba tak sa nic nedeje a da sa to vratit.

je vidiet ze osmicka je skvele ovladatelne auto no nie? 8)
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Wed Feb 20, 2008 10:21 pm

To matus :Nie bol to len tukes, a na lahke auto stacil aby ho roztocil.. No mozno staci nastavit pritlak spojky.. Fakt neviem.. Pozriem cez vikend..
Ked stojim a mam jednotku zaradenu a a zoslapnutu spojku tak pocut ako keby nieco suchalo...
A do otaciek ide malo kedy pri preklzani..
To jozo-ke: hej dost tam smyka.. Hladky asfalt tam je a este ked jemokro po zime :roll: A ja neprisposobim sa...
Alex.. To je pravda osmicka je super auto na ovladanie.. Nehovorim o preklzavosti a pretacaniu zadku.. To je zadny pohon, to sa pocita..Ale celkovo R8 sedi dobre.. Ved R8G priklad, kde to dotiahlo to auto ..
R8,R12,Twingo

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Feb 21, 2008 3:40 pm

mike..

Ked vyslapnem spojku sucha aj mne nieco. Je to spojkove lozisko. To nieje nic hrozne..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Thu Feb 21, 2008 10:40 pm

Teraz vidiet ze osmicka prezije vsetko a skoro nic sa jej nestane, to co mas opravis aj cez vikend. Keby si nabural s niektiorym zo sucasnych aut tak pravdepodobne naraznik je fuc, pri troche stastia strelia airbagy no a to je hned skoda za najmenej 30 tisic.Ale aspon ze sa to dobre skoncilo
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Thu Feb 21, 2008 10:48 pm

matus: Tak je to zaujimave. Spojka uz ide ok. Najzdil som asi 100km a je to naspat ok :)

Mondrejka: No viem, ze to vyzera ako tukanec po cuvani.. Ale bol to silny naraz, ktory ma potom otocil skoro 2x o 360stupnou...
Neveril som vlastnym ociam potom. Myslel som, ze to bude horsie. Nechapal som, ako moze byt stlaceny plech,ked naraznik vyzera ok. Zaujimave, ze je v povodnom tvare s jemnym poskrabanim :wink:
+++ Uzasne auto(neprehanam) +++

No mam par zazitkov, ktore som zazil, ked ma zastavili starsi ludia, co mali tieto vozy,.. Ked jeden na pumpe starsi pan ma zastavil a spominal ako jeho kamarat pri rychlosti 110km/h sa prevratil a jedine co bolo poskodene bola stlacena strecha na zadnom okne. Resp premacknuta.. Jemu sa nic nestalo. Okrem rozbiteho zadneho okna.. :roll: a premacknutej strechy vzadu az ku kapote motora.. Lahke, pevne auto..
R8,R12,Twingo

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Thu Feb 21, 2008 11:19 pm

no..

Mike, uz sa musim ozvat. Take pevne auto ta osmicka zase nieje.

V asi 30-40km/h rychlosti som nabral zo sadu Focus. Teta to mala trochu pomackane, prasknuty naraznik a tak podobne.
Za to osmicka je teraz podstatne kratsia.

To ze ju treba dat na lavicu :!:
Ze mam zdeformovany az podblatnik pri kabine, pripisujem tomu ze sa niekto snazil vystuzit kufor 10mm ocelovym "plechom", ktorym spojil napravnicu z podlahou kufra.
V kazdom pripade ma to auto dost tenke plechy a popravde sa desim zrazky z modernejsim autom! Z ktorej kolvek strany! :?
Pri vysie uvedenom incidente som nemal namontovane pasy. Ved naco, v 1964 neboli povinne, ze!? Ja som sa zaprel o volant, ale vtedajsia frajerka zatlacila palubovku pred sebou o par centy a na celnom skle nechala celom mastny flak! Nastastie sa nic vaznejsie nestalo. Nic zlomene nic krvave!

Image
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
-=Mike=-
člen RCC
Posts: 1216
Joined: Thu Aug 04, 2005 10:46 pm
Location: Slovensko
Contact:

Post by -=Mike=- » Thu Feb 21, 2008 11:31 pm

To si pamatam matus. Posielal si mi fotky.. Tej R8.. Tu si mal naozaj peknu vtedy :cry:
Je pravda, ze auto je v niektorych casti karoserie a uhlu "makke", hlavne z prednej casti a havaria by nemusela dopadnut v takom stave deformacii ako na novom aute.
Ja to tiez tak beriem naco pasy.. I ked ich mam v "sufliku"...
Ale taky Airbag zo 60-roku z materialu Gumotex made in CZ vyrobene v chemickych zavodech Dimitriva G. Pouzity na nafukovacky na Širavu by nepomohol asi
:lol:
R8,R12,Twingo

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Feb 22, 2008 8:09 am

Tak neviem co cakate od programovatelnych deformacnych zoon Image
Image

User avatar
jozo-ke
Posts: 1964
Joined: Sun Oct 28, 2007 1:41 pm
Location: Košice
Contact:

Post by jozo-ke » Fri Feb 22, 2008 8:53 am

Ved predsa nemôžete u 30 ročného auta čakať deformačne zóny :) ale je to jedno hlavne je zdravie :lol:
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Feb 22, 2008 9:36 am

Ako nie, sak vidis ake ma deformacne zony Matusova R8 :lol:

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Fri Feb 22, 2008 9:45 am

myslis tu jeho metalizu? deformacna zona je predsa velka - cely kufor :D
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
Pavel Vypler
člen RCC
Posts: 692
Joined: Mon Jun 30, 2008 8:19 pm
Location: Kolín,Česká Republika
Contact:

Post by Pavel Vypler » Mon Aug 18, 2008 7:06 pm

Dnes som rano jel do prace,všetko v poho,idem stejnou cestou jako vždy.Do Prahy jazdim po D11,cesta dobra až na 11km,na rovince vidim daleko kolonu pred sebou,ihned som pustil varovné blinkry a pomali zastavujem.Bol som v pravem pruhu a vidim ako v levym kriticky brzdu auta,ale nič sa nestalo.Za mnou dobrždoval autobus a za nim dodavaka a dalši auta.Vo chvilce co sma už staly kouknu do praveho zrkadla a najednou vidim osobně auto,ktore vyletlo z praveho pruhu,dvakrat sa otočilo do kola na krajnici a příkope,nasledně odražene zpět do odstavného pruhu.Ihned som chtěl zajed do odstavneho pruhu,ale v tom vidim nákladák jak se vyřítil za autobusem a praží odstavným dále zastavil asi 200m pred náma.Ten nákladak nedobrzdil a odmrštil ten osobák,teprve potom zajedem a cůvnem kousek zpět.Ihned běžim k osob autu pomáhat,vyprostit lidi,bolo jich 5,volal so záchranáře,policiu.Podařilo sa všetky dostat von,boly všetky len potlučené.Kdybych to celé neviděl,tak tomu něvěřim.Čekal som to nejhoršé.To auto bol Renault Scenic.Video je na http://tn.nova.cz/zpravy/ všechna videa TN.CZ aktualné videa nehoda na D11 p.s.Renault dělá opravdu bezpečná auta
Pavel V - http://www.RenaultCarClub.cz

Post Reply