Zaseknuty brzdic na Renault 25
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Zaseknuty brzdic na Renault 25
ok
vcera som po rozbehu zistil ze mi zacala brzdit zadna prava brzda.
vecer som siel este do garaze tam prasiatko rozobral namazal poriadne a zlozil.Samovratna pruzina, vytlacacie podlozky su ok.Aj rucnu som nastavil tak ze je uuplne povolena a sa mi zda ze aj lepsie brzdi.Ale ako som odchadzal a slapol na brzdu tak to ostalo zase zabrzdene.
Rano ked som siel do prace brzda bola uz povolena.Tak som skusal pouzivat iba rucnu.Ta isla krasne.Na krizovatke som musel slapnut na brzdu a zase to ostalo zabrzdene.
Zatazovy regulatom mam rocny.Lanka rucnej maju 2 roky. Tesniaca sada prasiatka cca pol roka.
Mam dojem ze to bude ten regulator.Neprepusta spatny tlak.Alebo pripadne ABS.
Dakujem za kazdu uzitocnu radu.
vcera som po rozbehu zistil ze mi zacala brzdit zadna prava brzda.
vecer som siel este do garaze tam prasiatko rozobral namazal poriadne a zlozil.Samovratna pruzina, vytlacacie podlozky su ok.Aj rucnu som nastavil tak ze je uuplne povolena a sa mi zda ze aj lepsie brzdi.Ale ako som odchadzal a slapol na brzdu tak to ostalo zase zabrzdene.
Rano ked som siel do prace brzda bola uz povolena.Tak som skusal pouzivat iba rucnu.Ta isla krasne.Na krizovatke som musel slapnut na brzdu a zase to ostalo zabrzdene.
Zatazovy regulatom mam rocny.Lanka rucnej maju 2 roky. Tesniaca sada prasiatka cca pol roka.
Mam dojem ze to bude ten regulator.Neprepusta spatny tlak.Alebo pripadne ABS.
Dakujem za kazdu uzitocnu radu.
Ahoj
Dik za radu
Hadicky su vsetky ok.
Prasiatka su tiez ok.Ziadne zasekavanie.
Problem je v blbom regulalatore zatazenia ktory som vymienal pred rokom.Uz v zivote nic talianske si nekupim lebo vdy ked kupim tak to stoji za hovno a iba sa naserem a je s tym zbytocne roboty.
Asi to prepojim napriamo a nebudu uz ziadne problemy.Aj tak je regulator furt zatlaceny.
Co vy na to?
Dik za radu
Hadicky su vsetky ok.
Prasiatka su tiez ok.Ziadne zasekavanie.
Problem je v blbom regulalatore zatazenia ktory som vymienal pred rokom.Uz v zivote nic talianske si nekupim lebo vdy ked kupim tak to stoji za hovno a iba sa naserem a je s tym zbytocne roboty.
Asi to prepojim napriamo a nebudu uz ziadne problemy.Aj tak je regulator furt zatlaceny.
Co vy na to?
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
To máš pravdu Mario, ale pri nastavení továrenských hodnôt zadok vôbec nebrzdí. Musel som oveľa viac ručne nastaviť a teraz v zime aj vyskúšať a dostal som sa až skoro na koniec s piestikom. Otestované na suchu aj na ľade, na rovine aj v zákrute. Výsledok, do striebrista vybrúsenné zadné kotúče a oveľa lepšie brzdenie. Na suchej ceste takmer nemožné dostať auto do šmyku. Na zľadovatelej ploche nastavené, že keď je predok v šmyku tak ho zadok pekne vedie. Musel by som ísť po čistom ľade aby som dostal do šmyku aj zadok.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Ja to mám taktiež nadoraz a ešte som aj rezal dlhší závit aj pružinu zdrátoval a je to málo.
Na druhej strane mám skúsenosť z Angeliny, kde som istý čas omedzovač mal vonku a zadok prebrzďovalo. Na mokrom to bol horší stav ako keď vôbec nebrzdil.
Tým chcem povedať, že treba testovať na rôznych povrchoch. Najviac sa rozdiely prejavia na šmykľavom.

Na druhej strane mám skúsenosť z Angeliny, kde som istý čas omedzovač mal vonku a zadok prebrzďovalo. Na mokrom to bol horší stav ako keď vôbec nebrzdil.
Tým chcem povedať, že treba testovať na rôznych povrchoch. Najviac sa rozdiely prejavia na šmykľavom.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
Toto je zaujimave lebo ja som regulator mal naskrutkovany az nakoniec zavitu aby som mal brzdy v pohode, ja som tosledoval na brzdovych bubnoch na STK tam som sledoval ucinost a priskrutkovaval som to rovno na STK, (neviem ci to robia le tak ale toho mechanika som poznal a zco by neurobil za liter). Ja myslim ze po tom nastaveni som to mal OK.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.
Dal som ho naplno a skúšal. V zákrutách a na šmykľavom povrchu šiel zadok do šmyku aj s predkom tak som postupne uberal. Teraz to do šmyku nedostanem (musel by som ísť po rozliatom oleji alebo čistom ľade) a brzdí to oveľa lepšie ako originálne nastavenie od výrobcu nastavené u mechanika.Majmajko wrote:Ako si to nastavoval?
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]