Mario, ja neblaznim z vymienanim motora, prave naopak chcem vyskusat ine moznosti predtym.
No a preto som vcera stravil vecer v garazi.
Uz predvcerom som vymenil cely rozdelovac a nic sa nezmenilo. Vcera som:
- vymenil tesnenie medzi sacim/vyfukovym potrubim a hlavou
- vymenil naspat trysky v karburatore za povodne
- vymenil podtlak na karbci
- nastavil odtrh a predzapal
- vybral a vycistil sviecky
Chod motora je plynulejsi, priskoky su no cojaviem .. povedzme ze stale su. Pri prudkom akcelerovani motor netaha. Akokokeby dostaval malo paliva. Skusim este zmenit vzdnusnikovu trysku a nechat povodnu palivovu. Opacne som to mal doteraz. Skusim sa este pohrat s predzapalom, nakolko na nastaveny som ani nenastartoval

Musel som rozdelovac otocit v protismere hodiniek asi o 10-15°. Ako som pisal, nemam rysku a pozeram do valca, takze prvotne nastavenie mohlo byt zle. Okrem toho uz bolo 23:00 a bol som uz unaveny.
No ale co ma zarazilo boli sviecky.
Dve vyzerali takto:

Cierne sadze, nemastne, proste sadze..
A dalsie dve takto (len nie tak dramaticky):

Sadze ako na dvoch predtym, ale este aj usadeniny pieskovej farby.
V alexomvom topicu
Sviečky nekonzumne na R 8 pre prve nieje vysvetlenie, pre druhe:
Hrubé usadeniny na sviečke (ako na obrázku) sú zapríčinené:
-príliš veľa maziva
-znečistené palivo alebo olej
-zodraté vodítko ventilu
Neviem kedy presne som ich naposledy cistil, ale moze to byt tak pol roka.