Post
by MiKo » Sat May 29, 2010 11:35 pm
Na tom ATE bol origo stitok od vyroby, ak ti to pomoze takto vyzeral:
Na to mensom bol papierovy stitok - necitatelny..
Co je velmi podstatne, uz mi Krabicka brzdi, dnes som sa pohral so zadnymi stelovakmi celusti (kedze automaty uz asi nejdu) a este raz sme odvzdusnili a je to dost dobre..
A este jedna zaujimavost (z casopisu 101 zahranicnych zaujimavosti

):
Priemer piestu na prednych celustiach mam rovnaky (48mm) na oboch variantach brzd (s plnymi aj ventilovanymi kotucmi)...
Zatial mam GTXkove (plne), ventilovane dam spolu s vymenou trubiek..
Nato mi napada otazka cim budu tie ventilovane kotuce lepsie (okrem chladenia) ked piesty su rovnakeho priemeru.
Renault 5 GTX 1.7i, 1990, Project GTX-E
Renault 19 Cabrio 1.8i, 1995
Renault 5 TL 1.4 - Žebro na ND
Renault Clio 1.2 16V, 2002 - UNICYKEL
EX - R5 TL 1.1, 1989 - predané
EX - R5 GTE, R5 GTT - DDO
Ford Mondeo Turnier Ghia Durashift 2,0TDCi:( - DAILY CAR