silnejsi motor

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Dec 21, 2007 9:43 am

tu je motor R18 a karburator R8S

Image

ale gravotacia je svina

Image

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Fri Dec 21, 2007 9:56 am

To nie je zapricinene gravitaciou, to je super sportovy A-ckovy zaves kolies, ved je to jasné.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Dec 21, 2007 10:19 am

tu mas aj motor R11 Turbo (sakra taky som dal do srotu :cry: )

Image

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2095
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Fri Dec 21, 2007 10:55 am

Majko: nemusim ti pisat co si, ze..?

Inak Ten R11 Turbo je bez turba. Ten z 18ky je 1,6 alebo 1,4?

A vobec prestan sem davat prestavby osmiciek, ano..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Dec 21, 2007 10:59 am

Jasne ze je bez turba ked ma tam otvorene sanie ....
Ten manik pise ze to ma ten motor z R11
To z R18 je 1.6
Ok uz nic sem nedam :P pche
Ja ze o prestavbu ide murovi

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2095
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Fri Dec 21, 2007 11:05 am

ja len ze by si mohol nahodou niekoho inspirovat :?
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

muro
Posts: 69
Joined: Wed Dec 12, 2007 6:28 pm

Post by muro » Fri Dec 21, 2007 12:23 pm

Majmajko dik moc, len pokracuj, tvoj motor sa dnes rozobera, potrebuje tak povediac omladnut a mimochodom, ten tvoj kos mi pasuje na motor, ale zas nie na moju prevodovku, ale!!! moj kos pasuje na tvoj motor, takze uz som to asi vyriesil, zase do noci v garazi. Matus, teraz nieco pre teba neviem co sa ti nepaci, myslim, ze ked sa niekto deli o inspiraciu pre koho Renault, v mojom pripade R-8 znamena viac ako pre beznych smrtelnikov, tak by ta to malo viac menej tesit. :D

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2095
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Fri Dec 21, 2007 12:42 pm

muro: nerozumies co ja chapem.. nechaj tak ;)

Ja sa uz dlho chystam na prestavbu R8, len sa bojim ze ma niekto predbehne. Preto sa bojim, ze Marian bude niekoho inspirovat..
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Dec 21, 2007 1:09 pm

Muro: Tu zial nejde vsetko napisat ako ked to povies... a Matus ma pozna ze to sem dam aj tak ze :-)
Kedze vonku mrzne a ja nemozem vylozit krasne kvetinky mojej zeny z garaze von, tak nemozem si nastriekat motorovi priestor na R16. Zacal som nieco robit... lestim si sanie, skladam karburatory a snazim sa si prelozit nejake veci z francuztiny kde riesa taketo prestavby prevodoviek, motorov, brzd.....

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Dec 21, 2007 1:19 pm

Toto je z R12 TS
Matus ho uz ma v R8 ale ma povodne sanie aj karbec (automaticky sitic - fajnovi :-) )
Image

toto neviem

Image

muro
Posts: 69
Joined: Wed Dec 12, 2007 6:28 pm

Post by muro » Fri Dec 21, 2007 1:21 pm

Matus, urcite nechcem, aby si sa urazil :D . No mozno sa dnes stretneme a povies mi, mozno :? , co planujes, ked ja len stale skusam a prikladam a dufam, ze mi to niekedy pasne a to ty uz mas urcite za sebou. Majmajko, musim dojst na to ako to maju vymyslene, lebo ked si predstavym 1600 s 100 a viac koni na mojej prevodovke a poloosami, tak to nevyzera moc vieruhodne.

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5306
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Fri Dec 21, 2007 2:46 pm


User avatar
fast
Posts: 207
Joined: Thu May 05, 2005 10:15 am
Location: Bratislava
Contact:

Post by fast » Sat Dec 22, 2007 8:31 pm

Majmajko: ten zlty motor je 2 -2.2 l vstrek
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2447
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Sat Dec 22, 2007 9:03 pm

tak to uz je co za extrem :D

povodny motor je aj tak najlepsi :wink:
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
maroxe
Posts: 1120
Joined: Thu Apr 28, 2005 3:06 pm
Location: Bratislava

Post by maroxe » Sat Dec 22, 2007 11:57 pm

To Matus: Koho inspirovat? Myslis mna? Tak to asi ne. Mna hentie bastle s motormi moc neberu, ved uz sam velky Vladimir Ruppeldt povedal, ze osmickarsky motor je dosledne vyvazovany prave na osmicku... Preto ho menit nechcem... rozmyslam vsak nad inym karbcom, sanim, vyfukom, to mi staci, a aj to chce tolko penazi ze na to najblizsi rok mat ani nebudem...
Ale na druhej strane sa tesim ze tam niekto da nejaky silny motor, za pokus to zase urcite stoji.
Inak ak sa nevieme uprimne radovat zo snahy inych osmickarov prerabat svoje auta, tak zrusme klub a robme si auta na tajňáša aby nahodou niekto niekomu nieco nevyfukol, aj tak je to hlavne o prachoch, to vieme vsetci, mnohe rozdiely sa vsak daju zotriet prave komunikaciou na fore, aj ked pre mna su majmajkove prednasky a kvanta obrazkov uz trocha neorientovatelne, chcelo by to vydat knizne :wink:
Sexgrafik Renault Classic Clubu

Post Reply