Zrut baterii...

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Zrut baterii...

Post by pedro » Wed Jul 30, 2008 8:57 pm

Caute,

mame problem s osmickou, strasne vybija baterie, ako keby nedobijalo, ale pripominam, ze kontrolka dobijania vobec nesvieti, tvari sa ako keby bolo vsetko ok..dnes sme dali odskusat dynamo, je v poriadku, vychadza mi to uz iba na kostru...je to tak?
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

Lucia Rosáková
Posts: 76
Joined: Tue Oct 30, 2007 3:02 pm
Location: Bratislava

Post by Lucia Rosáková » Wed Jul 30, 2008 9:51 pm

Ahoj, teoreticky hej... a aku mas baterku? bezudržbovú alebo klasiku? Ak je bezúdržbová a má viac ako 4-6 rokov je cas na výmenu... ak klasiku, tak skontroluj hladinu elektrolytu... tieto teplá ju zvyknu znižiť. Stačí doliať destilovanu vodu a dobiť na nabijačke... ale pre istotu zozen autoelektrikara, kvoli tomu uzemneniu... :-)

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Thu Jul 31, 2008 7:56 am

Lucia Rosáková wrote:Ahoj, teoreticky hej... a aku mas baterku? bezudržbovú alebo klasiku? Ak je bezúdržbová a má viac ako 4-6 rokov je cas na výmenu... ak klasiku, tak skontroluj hladinu elektrolytu... tieto teplá ju zvyknu znižiť. Stačí doliať destilovanu vodu a dobiť na nabijačke... ale pre istotu zozen autoelektrikara, kvoli tomu uzemneniu... :-)
Baterie su uplne nove... :)
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Thu Jul 31, 2008 8:21 am

Treba este zmerat napatie na baterke, pretoze dynamo moze byt dobre a na baterke nebude spravne napatie (okolo 13,8 V).
Takze priciny mozu byt iba dve, jedna je ta kostra a druha je regler.
Staci obycajny multimeter a prmerat a pricina sa ukaze.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Thu Jul 31, 2008 8:45 am

Inak taka zaujimavost, ked nie je dostatocne vela energie, tak prevodovka nefunguje, normalne sa prepne do nudzoveho rezimu, t.j. ked tam mas A a ti to zdochne, tak nezostane tam rychlost, ale je tam neutral...sikovno to vymysleli v tom Bilankurte. :D
Dalsou pikoskou je moznost prepinania dvoch rezimov - DIALNICA - MESTO...ale neviem aky v tom nastane rozdiel..
Kazdopadne Vam poviem, ze je tam kopec veci co v normalnej osmicke nie je, myslim tym techniku, ved nafotim a uvidite... :D
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Thu Jul 31, 2008 8:55 am

no daj nejaku chutovku :D
ale na kofola zraz stym musis prist, celu ti ju poprezerame :wink:
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Thu Jul 31, 2008 9:52 am

Alex wrote:no daj nejaku chutovku :D
ale na kofola zraz stym musis prist, celu ti ju poprezerame :wink:
No napriklad vpredu v kufri je velka krabica odkial ide vela kablov... :D asi nieco co ma suvislost s automatickou prevodovkou..
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Thu Jul 31, 2008 10:23 am

Renault krabiaca a vela kablov neni dobra kombinacia.... ale snad tu je to este poctive a dobre :-)

User avatar
fast
Posts: 207
Joined: Thu May 05, 2005 10:15 am
Location: Bratislava
Contact:

Post by fast » Thu Jul 31, 2008 10:54 am

zobrat ampermeter a lozit po kabloch, zistis kde je odber a ked to nieje treba tak to vyhodis :twisted:
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Thu Jul 31, 2008 11:11 am

no ale co ked potom bude stukat tlacitka ako divy a auto sa nepohne.
snad to je len zla kostra. to by ale nevybijalo bateriu tak rychlo.. no treba merat, to je jedina cesta.
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Thu Jul 31, 2008 11:54 am

Alex wrote:no ale co ked potom bude stukat tlacitka ako divy a auto sa nepohne.
snad to je len zla kostra. to by ale nevybijalo bateriu tak rychlo.. no treba merat, to je jedina cesta.
Ved toho sa bojim, ze vymlatilo novu baterku po 200 km cesty, vkuse dialnica a rychlost 90-100 km/h co je ideal na dobijanie...pritom som nesvietil, nemal nic zapnute.
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Thu Jul 31, 2008 12:49 pm

no tak toto je velmi podozrive.
zeby nemcur vozil v aute zo 3 nabite baterie ked niekam siel? :D
ty nebudes mat problem ze nedobija ale ze vybija a treba prist na to co to je.

btw. kde parkujes? :)
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Thu Jul 31, 2008 12:55 pm

Alex wrote:no tak toto je velmi podozrive.
zeby nemcur vozil v aute zo 3 nabite baterie ked niekam siel? :D
ty nebudes mat problem ze nedobija ale ze vybija a treba prist na to co to je.

btw. kde parkujes? :)
No ved toto, ked vybija tak by malo dobijat nie... :wink: to znamena, nedobija, pretoze vsetku energiu na chod auta berie z baterie...ktoru nasledne vyslaha, pretoze nie je dobijana..
Parkuje v garazi u otca, momentalne je v Renault servise.
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Thu Jul 31, 2008 1:13 pm

osmicka vie fungovat aj bez baterie osobne som to bez nej neskusal (iba ak tak s vybitou) ale taky tomas v. o tom stale basnil. spojis kontakty co idu na bateriu, natocis klukou a brnk. potom ti nebude mat co vybijat :P
no snad ti v tom renaulte pomozu, ale najprv si budu musiet nastudovat historiu aby zistili ze aj taketo auto robili :)
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Thu Jul 31, 2008 1:46 pm

Alex wrote:osmicka vie fungovat aj bez baterie osobne som to bez nej neskusal (iba ak tak s vybitou) ale taky tomas v. o tom stale basnil. spojis kontakty co idu na bateriu, natocis klukou a brnk. potom ti nebude mat co vybijat :P
no snad ti v tom renaulte pomozu, ale najprv si budu musiet nastudovat historiu aby zistili ze aj taketo auto robili :)
V Renaulte to je iba preto, ze otec tam ma kamosa elektrikara co spolu robili este R8, R12, Dacie, R5 a pod...takze mu to pozrie, premeria a dufam, zistia co je tam zle..lebo chcem dojst na buducotyzdnovu kofolu s tym.
Co sa tyka baterie, tak mam skusenost, ze sme s Romanom nastartovali moje auto na jeho bateriu, odpojili sme ju a auto islo...otazka je ci by islo aj ked sa s nim rozbehnes...
Samozrejme hovorime o manuale, tento automat je vseobecne velmi specificky, napriklad ked som zastavil na pumpe, bateria uz bola velmi slabucka, tak uz mi ani rychlosti nechcelo radit... :shock:
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

Post Reply