Zrut baterii...
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Marek videl R8 pred servisom
200km aj ked nedobijas nemoze vymlatit baterku! Takze tam je daco co zere poriadne....
1. R8 Automatik je mozno hybrid a mas tam aj elektromotor (nepravdepodobne)
2. niekde ti daco skratuje a na to naozaj staci niekto co vie behat s merakom po kabloch...
Kedze je v servise, tak po tom ci si ho dobre poobzeraju a povozia, snad aj na tu chybu dojdu
200km aj ked nedobijas nemoze vymlatit baterku! Takze tam je daco co zere poriadne....
1. R8 Automatik je mozno hybrid a mas tam aj elektromotor (nepravdepodobne)
2. niekde ti daco skratuje a na to naozaj staci niekto co vie behat s merakom po kabloch...
Kedze je v servise, tak po tom ci si ho dobre poobzeraju a povozia, snad aj na tu chybu dojdu
no to je to ze je to automat, urcite tam bude nejaka ficurka naviac.
bez tej baterie by sa malo dat aj jazdit, vsak ked motor bezi tak aky problem
skusat to ale nebudem
treba proste zastavit toho papkaca co je napojeny na tu bateriu, lebo neda pokoj. (snad to nie je ten automat )
bez tej baterie by sa malo dat aj jazdit, vsak ked motor bezi tak aky problem
skusat to ale nebudem
treba proste zastavit toho papkaca co je napojeny na tu bateriu, lebo neda pokoj. (snad to nie je ten automat )
Renault R8 1132 r.v. 1970
Hybrid to asi nebude, ale pravdepodobne ma ten automat nejaku predpotopnu riadiacu jednotku, alebo nieco podobne, co znamena, ze je odber, a samozrejme samotna prevodovka potrebuje energiu na svoju cinnost, takze pri tomto aute je vacsia spotreba energie ako pri manuale.Majmajko wrote:Marek videl R8 pred servisom
200km aj ked nedobijas nemoze vymlatit baterku! Takze tam je daco co zere poriadne....
1. R8 Automatik je mozno hybrid a mas tam aj elektromotor (nepravdepodobne)
2. niekde ti daco skratuje a na to naozaj staci niekto co vie behat s merakom po kabloch...
Kedze je v servise, tak po tom ci si ho dobre poobzeraju a povozia, snad aj na tu chybu dojdu
Vsak poskusaju a uvidime co z toho bude...
Inak Marek ju teda uz videl, vidite je PRVY...
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
pedro: Lebo ani ja uz nezabehnem 100m pod 30sec.... vek robi divy a nie len s ludmi...
alternator ma vacsiu ucinost ...napr dymano 16A a altik 45A.
zmerat regler kolko dava Amperov... 3? 5? 10? 15? aky je to regler? s relatkami? nie je niektore opalene alebo zalepene?
alternator ma vacsiu ucinost ...napr dymano 16A a altik 45A.
zmerat regler kolko dava Amperov... 3? 5? 10? 15? aky je to regler? s relatkami? nie je niektore opalene alebo zalepene?
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee
Urcite tam nebudem davat alternator, to radsej budem stale opravovat dynamo alebo regler. Mne sa to totiz s alternatorom nepaci, okrem toho to nie je originalne riesenie, na co si zas ja potrpim, ze Majmajko...?
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
regler z S1000 :
http://www.aukro.cz/item407867593_rele_12v.html
http://www.aukro.cz/item407867593_rele_12v.html
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee
-
- člen RCC
- Posts: 126
- Joined: Tue Dec 27, 2005 12:20 am
- Location: koseca 784
motor bez baterie ide len vtedy, ked ma dynamo. To ma samobudenie a teda nepotrebuje (teoreticky) akumulator ako zdroj budiaceho napatia pre vyrobu elektriny. To samozrejme neplati pre alternator, ktory sa za chodu motora nesmie odpojit od baterie. Kedysi sa bezne skusalo dynamo tak, ze sa odpojila svorka aku za chodu motora. Ked motor zhasol, dynamo prud nedodavalo, ked dalej isiel, chyba sa hladala inde. marian13xR
maros
Nové polovodičové regulátory ku alternátoru sú už kvalitnejšie a môže sa alternátor odpojiť od batérie aj za chodu bez poškodenia diód. Overené praxou na škodováckom (avia, zetor a pod.) alternátore.
Inak na dyname a regléry môže byť zaoxidovaný nejaký kontakt a preto nedobíja. Automat žerie dosť prúdu do ovládania, určite tam je dosť cievok.
Inak na dyname a regléry môže byť zaoxidovaný nejaký kontakt a preto nedobíja. Automat žerie dosť prúdu do ovládania, určite tam je dosť cievok.
Nerušiť!!! K L O N U J E M