ja to stiham aj s manualompedro wrote:No neviem, zda sa mi podla pocitu, ze je to zivsie ako moja manualna...Mario Horak wrote:Alex: Jasné je že v šprinte vyhráš so svojím manuálom. Ale nesporne zostane technickou lahôdkou.
Inak Mario ma pravdu, ono to trosku trva kym to preradi, ale pokial s tym vies, tak to dokaze celkom rychlo prehadzovat, samozrejme sa to neda porovnat s dnesnymi automatmi..
Inak ma to zaujimavu vec zakomponovanu, ked tomu nalozis na jednotke, alebo pri dvojke tak ti automaticky vyhodi rychlost, trochu to kopne - tym ta upozorni, ze je cas preradit a dat dole nohu z plynu, takze nejake extremne vytacanie motora sa tu nedeje, jedine na volnobehu..
Je pocut pri preradzovani bud ako sa tie taniere spajaju, alebo ako prehadzuje z jedneho ozubeneho kolesa na druhe...je to naozaj sranda, ale ide to fantasticky, Alex ked si predstavis, ze ty na Challenge budes musiet radit a pouzivat saltpaku, ja budem moct hladkat spolujazdkynu po kolienku..
no ked vravis o tom vytacani tak potom jedina moznost ako tocit motor je asi na tom najvyssom prevode. ked sa zabehas tak mozes vyskusat aku ma maximalku, resp ako sa sprava vo vyssich otackach a rychlostiach.