Zrut baterii...

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Mon Aug 04, 2008 4:39 pm

pedro wrote:
Mario Horak wrote:Alex: Jasné je že v šprinte vyhráš so svojím manuálom. Ale nesporne zostane technickou lahôdkou.
No neviem, zda sa mi podla pocitu, ze je to zivsie ako moja manualna...
Inak Mario ma pravdu, ono to trosku trva kym to preradi, ale pokial s tym vies, tak to dokaze celkom rychlo prehadzovat, samozrejme sa to neda porovnat s dnesnymi automatmi..
Inak ma to zaujimavu vec zakomponovanu, ked tomu nalozis na jednotke, alebo pri dvojke tak ti automaticky vyhodi rychlost, trochu to kopne - tym ta upozorni, ze je cas preradit a dat dole nohu z plynu, takze nejake extremne vytacanie motora sa tu nedeje, jedine na volnobehu.. :D
Je pocut pri preradzovani bud ako sa tie taniere spajaju, alebo ako prehadzuje z jedneho ozubeneho kolesa na druhe...je to naozaj sranda, ale ide to fantasticky, Alex ked si predstavis, ze ty na Challenge budes musiet radit a pouzivat saltpaku, ja budem moct hladkat spolujazdkynu po kolienku.. :lol: :lol:
:) ja to stiham aj s manualom :wink:

no ked vravis o tom vytacani tak potom jedina moznost ako tocit motor je asi na tom najvyssom prevode. ked sa zabehas tak mozes vyskusat aku ma maximalku, resp ako sa sprava vo vyssich otackach a rychlostiach.
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Mon Aug 04, 2008 4:50 pm

Vo vysokych otackach a rychlostiach sa sprava super, isiel som s tym na nemeckej dialnici v pohode 120 km/h a to ked sme isli do kopca a stlacil som plyn, jedno ci som isiel 90 alebo 110 tak auto bez problemov zacalo zrychlovat, ale viac ako 120 som sa bal ist, predsa to este nepoznam...
Ale motoricky je na tom by som povedal fantasticky, tah, vykon, akceleracia, zvuk, no proste nadhera.
Musim povedat, ze ten tah do kopca ma dostal...ked si spomeniem ako moja osmicka na Vysocine nevladala, tak toto bol pravy opak, kamionisti len tak kukali co ich obieha, inak len tak OT, asi 60% z nich islo viac ako 90, isli okolo 95 az 100 km/h, hovada blbe...
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Alex
člen RCC
Posts: 2448
Joined: Fri May 05, 2006 10:22 am
Location: Okres Senec

Post by Alex » Mon Aug 04, 2008 5:13 pm

no ono to tak byva ze auta s automatom maju motor v lepsom stave. automat radi tak ako potrebuje, kdezto s manualom ide clovek casto do extremu (ale osmicky to i tak zvladaju)
pekne teda ze ti to tak slapalo a to ma urcite ta osmicka este skryte rezervy :wink:
Image
Renault R8 1132 r.v. 1970

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Mon Aug 04, 2008 6:34 pm

uz viem co som zabudol dopisat..

Ten prepinac mesto/mimomesto upravuje charakteristiku radenia. T.j. v meste to trosku viac vytaca.. myslim. Alebo naopak :)
Musel by som sa ist pozret do mudrej knizky do auta, ale sa mi nechce.

Konieckoncov pedro, v tom manuale co si uz rok fotis je to tiez popisane ;)
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Aug 05, 2008 7:40 am

prepinac - eco/sport :lol:

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Re: toto

Post by pedro » Tue Aug 05, 2008 7:54 am

matus wrote: Konieckoncov pedro, v tom manuale co si uz rok fotis je to tiez popisane ;)
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Aug 05, 2008 2:36 pm

ta skatule je asi takato ze ?

Image

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Tue Aug 05, 2008 3:09 pm

jj, tak nejak...

ako vidiet ziadna vazna elektronika, kopa relatok, zopar pasivnych suciastok a kablovy salat..

mimochodom, to je Caravella?
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Tue Aug 05, 2008 4:43 pm

No ze by to zrovna bola jednoducha elektronika sa povedat neda...ale vyzera to tak nejak, ja som to videl iba s deklom.
Myslim si vsak, ze ten automat je troska inak robeny ako normalny manual, nechcem sa hadat, ale podla mna napriklad karburator je uplne iny...takisto ovladanie plynu...sak uvidite.
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Tue Aug 05, 2008 8:54 pm

MAtus :arrow: jj

User avatar
fast
Posts: 207
Joined: Thu May 05, 2005 10:15 am
Location: Bratislava
Contact:

Post by fast » Tue Aug 05, 2008 8:57 pm

tak ked sa to pototo tak treba ist za kolotocarmi ...maju podobne ovladanie na kolotococh :twisted:
R4 F6 , ex-R4 F4 ,R5 , Jeep Grand Cherokee

User avatar
matus
člen RCC
Posts: 2091
Joined: Wed Mar 09, 2005 7:43 pm
Contact:

toto

Post by matus » Wed Aug 06, 2008 7:44 am

pedro: Teraz neviem co si tym chcel vlastne povedat.. Ten automat je presne tak robeny ako som opisal vyssie. To ze mas kopu dalsich serepeticiek na motore je zase ina vec. Mas tam merac podtlaku, otacok, ventil ktory zavre privod vzduchu pri preradeni, vsakovake solnoidne ventili atp, ale to je len bizuteria k tomu aby vedela ta cierna krabica spravne ovladat prevodovku...
Image
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Wed Aug 06, 2008 7:56 am

Nic som tym nechcel povedat, iba to ze sa mi to nezda jednoduche... :wink:
Inak dnes z obzerania nic nebude, stale nie je opravena, vcera sme tam prehodili iny regler, ale nic sa nezmenilo, jedine zelena kontrolka stale svieti...
Ked dame povodny regler, kontrolka zhasne, ale aj tak nedobija!!!
Dnes to ide k elektrikarovi, takze posledna sanca... :cry:
Kostra aj dynamo su v poriadku, 2x sa kontrolovali.
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Majmajko
Moderator
Posts: 5308
Joined: Thu Mar 10, 2005 9:31 am
Location: Dunajská Lužná
Contact:

Post by Majmajko » Wed Aug 06, 2008 8:00 am

tak tam nehaj aj ten regler pri ktorom ti svieti kontrolka !
lebo aj ten je v poriadku

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Wed Aug 06, 2008 8:18 am

Jak ze je v poriadku? Keby bol v poriadku tak nesvieti kontrolka ne?
Dnes to ten elektrikar pozrie a da definitivnu odpoved. UVidime.
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

Post Reply