Megane - kolíšu otáčky a pri pridávaní sa dusí.

Máte nejaký problem s autom? Napíste sem, možno vám niekto iný pomôže..

Moderators: Anarki, Majmajko, matus

Post Reply
momo
Posts: 2
Joined: Sat Sep 20, 2008 4:36 pm

Megane - kolíšu otáčky a pri pridávaní sa dusí.

Post by momo » Sat Sep 20, 2008 4:43 pm

Problém: za studena mi kolíšu otáčky a stráca výkon. Dik za radu.

//: Edit Anarki - netreba zakladať ten istý príspevok viackrát. Presunuté zo Skúseností s Renaultmi.

User avatar
vampire.five
Posts: 125
Joined: Tue Oct 23, 2007 7:28 am
Location: Cr

Post by vampire.five » Sat Sep 20, 2008 6:28 pm

pockej az se zahreje a tohle je OT, patri to do techniky. Cabas
Super R5 GTS,Super R5 GTE

momo
Posts: 2
Joined: Sat Sep 20, 2008 4:36 pm

Megan 1.4i 16v problem s otackamy za studena

Post by momo » Sat Sep 20, 2008 9:04 pm

vikon motora aj za studena aj za tepla nema tah a dusi motor pri stlaceni plinoveho pedala .bol som aj na pocitaci -diagnostyke a nic .prosim o radu

User avatar
Anarki
Moderator
Posts: 1163
Joined: Fri May 26, 2006 12:07 am
Location: Atomograd
Contact:

Post by Anarki » Sat Sep 20, 2008 11:46 pm

Ako je na tom snímač polohy plynového pedálu :idea:
Ak je ok tak potom zmerať čidlo teploty chladiacej kvapaliny + elektrika okolo neho.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]

pedro
člen RCC
Posts: 747
Joined: Sun Feb 11, 2007 11:39 am
Location: Bratislava

Post by pedro » Sun Sep 21, 2008 1:20 pm

VIKON, PLINOVY PEDAL, DIAGNOSTYKA...

Preboha ludia piste po SLOVENSKY, toto sa neda ani citat..
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy

User avatar
Mondrejka
člen RCC
Posts: 590
Joined: Fri Aug 11, 2006 10:28 am
Location: Rovinka
Contact:

Post by Mondrejka » Sun Sep 21, 2008 3:26 pm

No neviem o aky model a rok Megan sa jedna ak o stary model do 1997 tak problem bude najskor v podtlakovom cidle alebo nejakej hadicke co k nemu vedie a zrejme treba skontrolovat aj snimac polohy skrtiacej klapky ci funguje spravne, je to jednoduche lebo u tochto modelu snimac polohy znamena ze ma len v jednom bloku 2 mikrospinace ktore signalizuju zavretu klapku a plne otvorenu klapku, nic medzi tym nesignalizuju, viem to lebo som to rozobral ked som chcel zistit co to tam je. Este treba skontrolovat ci nie je ucpaty palivovy filter a ci je na vtrekovacej rampe dostatocny tlak, malo by tam byt tak okolo 3 bary. Staci na to obycajny mamometer (mozem pozicat).
Cidlo teploty treba pre ucely testovania skusit po zohriati odpojit aby sa vylucilo ze nefunguje dobre, riadiaca jednoka jeho hodnoty nahradi hodnotami ktore ma naprogramovane v pamati pre teply motor.Ostatne priciny sa nepredpokladaju kedze motor ide nastartovat a dusi sa len po pridani plynu.

To ze kolisu otacky pri volnobehu znamena ze treba vycistit skrtiacu klapku popripade ju zabrusit lebo tiez som mal tento problem ktory sa vycistenim a zabrusenim vyriesil.
Clen RCC klubu R5 GTE 1,7i (1988) do 6/2007 momentalne s vozidlom od skupiny Renault.

Post Reply