ta zadní náprava - to zní zajímavě...
musím to vše promyslet:)
ted jsem narazil na inzerát - prodává se palubka na R8S, komplet osazená. Asi mu napíšu kolik za to chce. Viděl jsem na Ebay samotnej otáčkoměr za 60e...
jinak palubka by měla jít zamontovat do 1132, předpokládám?, to by spolu s motorem R8s už bylo solidní.
p.s. - jo a předtím jsem se přepsal motor R8S do typu 1132, samozřejmě
Sportovní výfuk na R8 z Mecaparts
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Re: R 8 S
ako su rozdielne? viete stupne ? ak je ostrejsia len tak to neni problem dat opracovat...pivonkab wrote:vačku z R 12 Break
vačka R12 Break
bohužel stupňování si nepamatuji a všechny moje manuály jsou
hluboce uložené v mnoha bednách , ale třeba by něco vyštrachal
pan Vypler.
Jinak ostřejší je ,s webrem a spodkem motoru Estafette 1289 těch
7 000 ot je tam až moc rychle,snad by to chtělo i jinou skříň.
Zdravím Pivoňka
hluboce uložené v mnoha bednách , ale třeba by něco vyštrachal
pan Vypler.
Jinak ostřejší je ,s webrem a spodkem motoru Estafette 1289 těch
7 000 ot je tam až moc rychle,snad by to chtělo i jinou skříň.
Zdravím Pivoňka
Ja som si ho chcel objednat, ale napisali, ze ho nemaju, to bolo asi tak pred pol rokom, na obycajnu osmicku mali iba klasicky normalny vyfuk.Majmajko wrote:no s obiednavanim z fr pozor nie je to az tak lacne ako to vyzera v cenniku...
Vyfuk
myslis ???
Ta vyroba vyfukov z nerezu este stale drazdi Matusa....
Z mecaparts som aj nieco chcel obiednavat no nieco nemali sklado a musel som cakat 3mesiace na vyrobu....
Asi je naozaj najlepsie si dat vyrobit v Ame podla vlastnych poziadaviek, a vyjde to rovnako...
Renault 8 1132, r.v. 1968, modra "Gordini replica"
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy
Renault 8 1130, r.v. 1964, biely
Saab 99 Turbo, r.v. 1979, belasy