Sportovní výfuk na R8 z Mecaparts
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Sportovní výfuk na R8 z Mecaparts
uvažoval bych o koupi sportovního výfuku na mecaparts
http://www.mecaparts.com/Equipement/pag ... R8&page=13
je to na třetí pérovce ten 1. typ
před časem jsem mluvil s jedním starším pánem, kterej měl v 60. letech R8 1130 a říkal, že si tenkrát koupil origo sportovní výfuk, zřejmě tento typ. Tvrdil, že mírně narostl výkon. A zvuk samozřejmě
Rád bych mou budoucí R8 trochu dobově vylepšil a tento výfuk mě přijde jako dobrej začátek. Tedy až po koupi vozu
Co myslíte? Nemá to z vás někdo? Co soudíte o vlivu origo sport. výfuku na výkon 956 motoru?
Jo a ještě mě napadlo - umím francouzsky, tak kdyby někdo potřeboval něco přeložit atd. dejte mi vědět. Aspoň můžu nějak pomoci.
http://www.mecaparts.com/Equipement/pag ... R8&page=13
je to na třetí pérovce ten 1. typ
před časem jsem mluvil s jedním starším pánem, kterej měl v 60. letech R8 1130 a říkal, že si tenkrát koupil origo sportovní výfuk, zřejmě tento typ. Tvrdil, že mírně narostl výkon. A zvuk samozřejmě
Rád bych mou budoucí R8 trochu dobově vylepšil a tento výfuk mě přijde jako dobrej začátek. Tedy až po koupi vozu
Co myslíte? Nemá to z vás někdo? Co soudíte o vlivu origo sport. výfuku na výkon 956 motoru?
Jo a ještě mě napadlo - umím francouzsky, tak kdyby někdo potřeboval něco přeložit atd. dejte mi vědět. Aspoň můžu nějak pomoci.
R 1132
U športového výfuku dôjde k nárastu výkonu, hluku ehm. zvukového prejavu motora a takisto k nárastu spotreby. Záleží od jednotlivých motorov, ich umiestnenia a od samotného prevedenia výfuku. U litrového Cléonu umiestneného vzadu by som väčší nárast ako 5 koní nečakal.
Záleží aj na tom z čoho je ten výfuk urobený. Je jasné, že bude kvalitnejšie spracovaný ako boli sériové výfuky a takisto viac vydrží.
Ja by som si radšej dal urobiť výfuk na mieru, robí to jedna firma v BA a robia ho z nerezu. Jeden z chalanov ho má nahodený na osmičke, čo som na zraze pozeral tak to vyzeralo špičkovo.
Záleží aj na tom z čoho je ten výfuk urobený. Je jasné, že bude kvalitnejšie spracovaný ako boli sériové výfuky a takisto viac vydrží.
Ja by som si radšej dal urobiť výfuk na mieru, robí to jedna firma v BA a robia ho z nerezu. Jeden z chalanov ho má nahodený na osmičke, čo som na zraze pozeral tak to vyzeralo špičkovo.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
hmm o výfuku na míru jsem kdysi četl na starém fóru R8sk (na tom v modré barvě:). Byl jsem tenkrát v kontaktu s kýmsi kdo chtěl vyrobit pár kusů, snad typu abarth(?) pro R8. Nakonec nevím jak to skončilo. Rozpočet byl ale stejnej jako cena výše odkázaného z mecaparts, kterej je konstruovanej přímo na R8. Zkusím se mrknout na fr. fóra, případně tam vznést stejný dotaz.
dík za další info
i 5 koníků zní slibně
dík za další info
i 5 koníků zní slibně
R 1132
Hm, to asi nebude ono, firma sa volá AMA a vyrobí výfuk na pristavenom aute na mieru. Ak pristavíš 100 osmičiek, vyrobia ich 100. Nie som si istý či to má Alex alebo Maroxe na svojej osmičke
Samozrejme niet nad originál, len som nahlas rozmýšlal ktorý z nich bude mať väčšiu životnosť.
Samozrejme niet nad originál, len som nahlas rozmýšlal ktorý z nich bude mať väčšiu životnosť.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
To dráždi aj mňa
Zvukový prejav, životnosť a nebúchanie o zadnú nápravu sú prvoradé, zatiaľ čakám na nejakého vhodného slimáka aby sa v prípade potreby naraz spolu s tým urobily aj zvody.
Zvukový prejav, životnosť a nebúchanie o zadnú nápravu sú prvoradé, zatiaľ čakám na nejakého vhodného slimáka aby sa v prípade potreby naraz spolu s tým urobily aj zvody.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
vím, že před cca 3 lety byl na starým sk fóru thread výroba sportovních abarth výfuků na R8. Měli psát předběžní zájemci, já tenkrát potřeboval výfuk rychle, tak jsem to nechal být. Po delším čase jsem jim opět napsal a odpověděli, že projekt byl odročen. Měli nějaké origo výkresy, tak podle nich. Byli navíc odněkud z vých. čech. Napadlo mne , že by asi nebyl problém nějaký výkresy sehnat...
R 1132
no ak sa nemylim tak R8S ma ten isty motor ako kazda bezna 1108 ccm (cize aj moja) podstatny rozdiel je v pouziti dvojiteho karburatora webber.
rozdiely medzi beznou osmickou a Skom su hlavne vizualne (iny interier, pristrojovka... a exterier - narazniky, svetla...)
radsej dovez celu R8S - to by bola vacsia sila
co sa tyka vyfukov, tak na nete su rozpitvane a nafotene abarth vyfuky, ja osobne mam rozpitvany len seriovy (da sa podla neho spravit replika)
rozdiely medzi beznou osmickou a Skom su hlavne vizualne (iny interier, pristrojovka... a exterier - narazniky, svetla...)
radsej dovez celu R8S - to by bola vacsia sila
co sa tyka vyfukov, tak na nete su rozpitvane a nafotene abarth vyfuky, ja osobne mam rozpitvany len seriovy (da sa podla neho spravit replika)
Renault R8 1132 r.v. 1970
ano máš pravdu, je to motor 1108 + weber = 60 koníků
jinak dočetl jsem se, že R8S měl i tu zadní konstrukci nápravy stejnou jako Gordini, tzn. 2x2 tlumiče do V. Hlavně kvůli tomu by byla dobrá originál R8S.. jenže sou ve Fr. strašně drahý... sice o 1/2 levnější než Gordini, ale pořád okolo 8-10K a na to zatím nemám
jinak dočetl jsem se, že R8S měl i tu zadní konstrukci nápravy stejnou jako Gordini, tzn. 2x2 tlumiče do V. Hlavně kvůli tomu by byla dobrá originál R8S.. jenže sou ve Fr. strašně drahý... sice o 1/2 levnější než Gordini, ale pořád okolo 8-10K a na to zatím nemám
R 1132
to iba zdegradujes .... 1135 ... tam je motor G1300 a S je tak ako pise Alexdobinus wrote:plánuju dát motor z R8S (60hp) do 1135, plus sport. výfuk...mohl by to být pěkný dobový tuning
A tu konstrukciu na zdvojene tlmice mam tak ak budes chciet robit daj vediet mozno to uz bude aj na napravnici nahodene (na vymenu) a ked tak poslem len polootovar...
PS mam este zopar dasich veci na peknu upravu R8