R super 5
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
R super 5
Mám problém:
Mám rosipané spojkové ložisko, tým rosipané myslím rosipané že guličky už nie su na svojom mieste len tak hrkajú v prevodovke alebo teda vo zvone prevodovky, potom nejdú my hádzať rýchlosti ide len 1 a 2 a 3- vyskakuje 4 sa zaradiť nedá len niekedy a 5 sa dá zaradiť iba ak sa podarý zaradiť 4 ale ked ju nedržím tak tiež vyskakuje.
Treba meniť celú prevodovku?
A ešte neviem teraz označenie motora ale je to renault 5 super 5 1,4l z okolo roku 86. teda podla papierov v papieroch je napísané 1,4TL a že či sa dá dotoho natrepať nejaké iná prevodovka napríklad s twinga bez úprav alebo sa dá dotoho natrepať len prevodovka na ten model a nijaka iná.
A ešte ako najlahšie vytiahnuť prevodovku z R5
Za vaše pripomienky, návrhy a rady dakujem mishal.
Mám rosipané spojkové ložisko, tým rosipané myslím rosipané že guličky už nie su na svojom mieste len tak hrkajú v prevodovke alebo teda vo zvone prevodovky, potom nejdú my hádzať rýchlosti ide len 1 a 2 a 3- vyskakuje 4 sa zaradiť nedá len niekedy a 5 sa dá zaradiť iba ak sa podarý zaradiť 4 ale ked ju nedržím tak tiež vyskakuje.
Treba meniť celú prevodovku?
A ešte neviem teraz označenie motora ale je to renault 5 super 5 1,4l z okolo roku 86. teda podla papierov v papieroch je napísané 1,4TL a že či sa dá dotoho natrepať nejaké iná prevodovka napríklad s twinga bez úprav alebo sa dá dotoho natrepať len prevodovka na ten model a nijaka iná.
A ešte ako najlahšie vytiahnuť prevodovku z R5
Za vaše pripomienky, návrhy a rady dakujem mishal.
Ahoj,
Prevodovku tam môžeš dať ktorúkoľvek z R5 alebo Clia, záleží len na odstupňovaní aby si nepoužil veľmi krátku alebo naopak veľmi dlhú prevodovku.
Vyberanie 5 stpuňovej prevodovky z R5 (motor GTT) je ako vyberať nasratého ježka z malej klietky kde kopuluje s dikobrazom
Prevodovku by som menil len v prípade že náhradnú zoženieš za dobrý peniaz.
Inak by som ju rozobral a dal dohromady. Aj keď určite nie je tak jednoduché rozobrať a správne poskladať prevodovku.
Prevodovku tam môžeš dať ktorúkoľvek z R5 alebo Clia, záleží len na odstupňovaní aby si nepoužil veľmi krátku alebo naopak veľmi dlhú prevodovku.
Vyberanie 5 stpuňovej prevodovky z R5 (motor GTT) je ako vyberať nasratého ježka z malej klietky kde kopuluje s dikobrazom
Prevodovku by som menil len v prípade že náhradnú zoženieš za dobrý peniaz.
Inak by som ju rozobral a dal dohromady. Aj keď určite nie je tak jednoduché rozobrať a správne poskladať prevodovku.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
tak mal by som možnosť doviezť z talianskych vrakovísk prevodovku skôr s Clia ako s R5 a ked tak by som to tam narval aj s motorom s Clia a poloosami ked nad tým tak rozmýšlam, no najskôr sa teda pokúsim to rozobrť a pozrieť sa n tú prevodovku, lebo dneska sa my stalo že som na tom išiel (musel som inak by som sa toho ani nechitil) a zrazu v tom niečo zaškrípalo isi guličky z ložiska a ledva škrípao to až kym som nazastavil, odstavil som to a ked to budem chcieť previesť aby som to mohol dať dokopy tak to iba odtiahnem, nech to viac nedokošlam
Pokúsim sa to teda rozobrať ved to musím tak či tak rozobrať či už to budem opravovať lebo rozoberať.
Naštastie nemám pokazené GTT ale TL podla papierov ale keby má byť tá R5 funkčná radšej by som GTT
dík za radu.
Pokúsim sa to teda rozobrať ved to musím tak či tak rozobrať či už to budem opravovať lebo rozoberať.
Naštastie nemám pokazené GTT ale TL podla papierov ale keby má byť tá R5 funkčná radšej by som GTT
dík za radu.
Mishal a Anarki : neoplatí sa rozoberať.Jedine ak si to rozoberieš a opravíš sa ,aj ked to nebude žiadna sláva dávať do kopy.Radšej zohnať za 3-4 tisícky druhú.Viem to lebo mne sa rozsypala raz v Cliu,chcel som dať opravovať a pýtal za to cca 10 litrov.Len diely samotné sa ťažko hľadajú a nestoja korunu.Takže radšej druhú a vymeniť ju!
ex - Renault Clio 16V 92"
ex - Renault 5 GTE 91"
ex - Renault 5 GTE 91"
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
jj do sersisu to dávať nebudem bud to spravím sám, nie som nemehlo ale pre prípad bude na telefóne prichystaní kamarát, tak ked niečo pokazím dobehne , pozeral som prevodovky na nete a videl som za 2000 aj za 1500 len problém eje v dovoze alebo teda ako pre ne ked nemám káričku ne ktorejj by som sa odviezol. ale dík za rady, starú prevodovku aj tak rozoberiem šak ked už bude vonku
- Mario Horak
- člen RCC
- Posts: 769
- Joined: Wed Apr 12, 2006 11:00 am
- Location: Bratislava
Radím Ti, za 2000 sa ti neoplatí robiť rozborku a zborku.
1. Pri rozborke vyskáču guličky, ktoré treba hľadať po celej dielni
2. Pri zborke potrebiješ dve ruky na držanie prevodovky, Tri ruky na držanie tyčiek, ďalšie dve ruky na nasúvanie dekla, plus 3x2 ruky na zatlačenie pružiniek s guličkami a ešte jednu ruku na polohovanie radiacej páčky. Aj Šiva je na to krátky
3. Diferenciál sa nedá rozobrať bez zničenia gufer.
Ale týmto som Ťa nechcel odradiť. Aspoň tú starú prevodovku rozober, aby si videl čo tam je a ako to funguje. Pozri na českých stránkach manuál, pretože pri rozoberaní je potrebné dodržať postup, kedy aký kvalt zaradiť.
1. Pri rozborke vyskáču guličky, ktoré treba hľadať po celej dielni
2. Pri zborke potrebiješ dve ruky na držanie prevodovky, Tri ruky na držanie tyčiek, ďalšie dve ruky na nasúvanie dekla, plus 3x2 ruky na zatlačenie pružiniek s guličkami a ešte jednu ruku na polohovanie radiacej páčky. Aj Šiva je na to krátky
3. Diferenciál sa nedá rozobrať bez zničenia gufer.
Ale týmto som Ťa nechcel odradiť. Aspoň tú starú prevodovku rozober, aby si videl čo tam je a ako to funguje. Pozri na českých stránkach manuál, pretože pri rozoberaní je potrebné dodržať postup, kedy aký kvalt zaradiť.
Renault R5 GTE, Renault Caravelle
toto
mishal: hlinik sa vykupuje tusim po 14Sk/kg
Predseda OZ Renault Classic Club
Renault R8 1130 (1964) -+- R8 1130 (1965) -+- R8 1132 (1967) -+- BMW 528iA (1997) -+- Jawa 50 Pionier (1971)
Pravopis je pre ľudí čo majú príliš veľa času!