Renault 5
Moderators: Anarki, Majmajko, matus
Keď sme už u Renaultu 5 a chladiacej sústave.
Myšlienka dňa - niet nad žabožrútske skrutky
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 0816131474
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 0696459570
To čo je na obrázku je môj odvzdušňovák z vodnej hadice (tá v ktorej je termostat).
Aby som nepredbiehal, tak som s ním nehýbal taký polrok (odvtedy čo som si tú hadicu kúpil novú originál s novým odvzdušňovákom).
Utiahol som ho tak aby mi nepretekal (rukou) a nechal tak.
Dnes som si to veselo kalil domov keď ma pristavil kamarát z ulice. Tak som dupol na brzdu, pneu zapískali a spod mojej kapoty začal stúpať dym. Okamžite som vypol motor a otváral kapotu. V tme som veľa nevidel, len to, že vyteká voda z hadice kde je termostat cez odvzdušňovaciu dierku. Prvé čo ma napadlo bolo že vystrlil šroub von. Auto som dotlačil ku kopcu a spustil sa domov. Doma nasraný ako pentagon som prišiel na koreň neuveriteľnej záhady. Hlavička šroubu s gumenným tesnením sa ulomila a voda unikala cez nadrezaný závit ktorý normálne slúži na uľahčenie odvzdušňovania. Ako mohla prasknúť skrutka s takou hrúbkou (5,5 mm) mi nie je jasné.
Našrouboval som tam normálnu skrutku z nejakého držiaku a tú som utiahol 10 kľúčom. O originálnej ani neuvažujem, naopak druhú originálnu ktorú mám na potrubí od radiátora tiež čo najskôr vymením za normálnu železiarsku.
Myšlienka dňa - niet nad žabožrútske skrutky
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 0816131474
http://picasaweb.google.sk/AnarkiR5/Ren ... 0696459570
To čo je na obrázku je môj odvzdušňovák z vodnej hadice (tá v ktorej je termostat).
Aby som nepredbiehal, tak som s ním nehýbal taký polrok (odvtedy čo som si tú hadicu kúpil novú originál s novým odvzdušňovákom).
Utiahol som ho tak aby mi nepretekal (rukou) a nechal tak.
Dnes som si to veselo kalil domov keď ma pristavil kamarát z ulice. Tak som dupol na brzdu, pneu zapískali a spod mojej kapoty začal stúpať dym. Okamžite som vypol motor a otváral kapotu. V tme som veľa nevidel, len to, že vyteká voda z hadice kde je termostat cez odvzdušňovaciu dierku. Prvé čo ma napadlo bolo že vystrlil šroub von. Auto som dotlačil ku kopcu a spustil sa domov. Doma nasraný ako pentagon som prišiel na koreň neuveriteľnej záhady. Hlavička šroubu s gumenným tesnením sa ulomila a voda unikala cez nadrezaný závit ktorý normálne slúži na uľahčenie odvzdušňovania. Ako mohla prasknúť skrutka s takou hrúbkou (5,5 mm) mi nie je jasné.
Našrouboval som tam normálnu skrutku z nejakého držiaku a tú som utiahol 10 kľúčom. O originálnej ani neuvažujem, naopak druhú originálnu ktorú mám na potrubí od radiátora tiež čo najskôr vymením za normálnu železiarsku.
[color=blue]Ošnečkovaný Cacabus Quintus FTB GT - Blue Storm 5 - Ultimate Sensational Orgasm - Cléon Family [/color] 1 a jediné GTT na svete s nezávislým kúrením :)
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]
[img]http://sites.google.com/site/anarkir5/_/rsrc/1251195262054/Home/podpis.JPG[/img]